Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Zabila jsi ji! Ona měla žít!

Pro anti Jacoby=)


Zabila jsi ji! Ona měla žít!Napadlo vás někdy, co by se dělo, kdyby Bella v Rozbřesku zemřela a Edwardovi zbyla jen Renesmé? Mě ano, je to smutný příběh plný nenávisti...
Možná není zrovna dlouhý, ale řekla bych, že je to vynahrazeno jinak...

Vypravěč:

 

Edward stál u Bellina studeného těla, je to už den, co naposledy vydechla. Upíří jed jí stihl zahojit rány, ale její srdce už nerozběhl. Malá Renesmé byla chována v náruči Rose a Carlisle se ji snažil vnutit Sunar. Malá Renesmé měla svoji malou ručičku položenou na Rosaliině tváři a stále dokola jí ukazovala Bellinu tvář. Tiše se ptala, kde její maminka je.

Edward, který litoval toho, že Belle to těhotenství nerozmluvil, tiše plakal. Plakal bez slz a byl naštvaný. Měl zlost. Byl zoufalý, a nikomu se nedařilo ho od jejího mrtvého těla odtrhnout. Byl naštvaný na tu malou krásnou holčičku, tam dole v pokoji, která do Rosaliiny mysli pouště stále dokola Bellin obraz.

„Lásko, prosím, otevři oči,“ prosil ji Edward stále dokola. Bella mu toto přání, ale splnit nemohla. Život z ní vyprchal a vedle Edwarda teď ležela jen prázdná schránka. Charlie se to dozvěděl dnes ráno a zastřelil se. Renée to chtěli oznámit večer, ale ještě se nevzpamatovali ze smrti Charlieho. Každý v domě truchlil a malá Renesmé chtěla mámu a tátu.

 

Edward:

 

Každý den, kdy jsem viděl Renesmé růst, jsem ji nenáviděl víc a víc. Kdykoliv jsem viděl její úsměv, připomněla mi Bellu. To ona tu teď měla stát se mnou, měla být nesmrtelná, měli jsme spolu být navždy. Kdybych ji proměnil už tenkrát, nemusel jsem tu teď vidět Nessie, která mi ji má nahradit. Byla jí tak podobná, vzala si její krásu, její život. Mohla za její smrt. Rostla rychle a měly nastat Vánoce. Renesmé už mluvila a stále se ptala, kde maminka je. Ostatní jí tvrdili, že musela odjet a Renesmé jim zatím věřila. Trpěl jsem každým jejím dotekem, ale nedal jsem to znát. Nikdo nevěděl, co prožívám, když mi stále ukazuje její tvář ve svojí dokonalé paměti.

Všechno na ní byla Bella! Kaštanové vlasy, čokoládové oči hluboké jako moře samo, neodolatelný úsměv, brada malinko do špičky a neodolatelná vůni. Každý, kdo ji viděl, si ji zamiloval. Našla už dokonce svoji osudovou lásku. Vypadá na tři roky a miluje ji vlkodlak.

 

xxx

 

Dnes Renesmé slaví třetí narozeniny, vypadá na patnáct a já jsem se ji naučil skrýt svoji nenávist. Odmítla oslavu, protože je nesnáší, jako je nesnášela Bella.

„Tati, mohl bys mi pomoci?“ volala na mě Nessie z pokoje.

„Ano, co potřebuješ?“ zeptal jsem se, už u ni v pokoji.

„Tati, myslím, že už jsem dost stará na to, abys mi řekl pravdu. Celý život mi říkáte, že je maminka v cizině, ale proč mě nechce vidět, když o mě tak bojovala?“ V hlavě se  mi vybavily obrázky mojí Belly. „Unesu pravdu!“ Řekla odhodlaně a nahodila pokerový obličej. V hlavě mi zazněla Alicina mysl: Edwarde, opovaž se, ublížíš jí.

„Zabila jsi ji!“ řekl jsem stroze a všechna ta nenávist se objevila v mém hlase. Nessie vyhasly oči, ruce jí klesly do klína a hlavou se jí honilo: „On mě nenávidí, celou dobu mě nenávidí. Celou dobu se přetvařoval.

„Nenávidíš mě!“ vyslovila tichým, smutným tónem. Oči se jí naplnily slzami a ty za chvíli přetekly přes okraj. Odešel jsem z pokoje a dole si vyslechl Alice, která mi nadávala, jak jen mohla:

„Jsi normální? Je ve složitém věku a ty jí oznámíš tohle. Víš vůbec o tom, že nenávist je největší forma lásky. Uznej sám, že kdyby jí někdo ublížil, zabil bys ho. Jsi vůl! Ona ti neodpustí a… >Nessie si balí batoh a odjíždí na motorce…< No viděl jsi sám.“

Uslyšel jsem kroky po schodech, nikdo jiný z rodiny, než Nessie, není slyšet. Podíval jsem se tím směrem a viděl jsem ji s batohem a helmou v ruce.

„Slečno, kam si myslíte, že jdete?“ ptal jsem se se zlobou.

„Pryč, nikdo mě tu nechce, všem jsem vzala osobu, kterou milovali. I kdybyste mě měli rádi vy, osoba, kterou chci, aby mě měla ráda, mě ráda mít nikdy nebude, takže se klidím z cesty. Nikdy vám ji nenahradím,“ řekla a stírala si slzy. „Sbohem a ty Alice, opovaž se mi bránit!“

Všichni jsme stáli jako přimražení a Nessie nás probrala, až když nastartovala a vytůrovala motorku. Za okamžik přiběhl Emmett.

„Proč Nessie odjela a neměla helmu, kterou si brala vždycky a proč mám pocit, že to co udělala s brzdami, nebyl vtip.

„Emmette, co udělala s brzdami?“ vykřikl jsem absolutně ohromen  jeho myslí. Alice má pravdu, neměl jsem to říkat.

„Přeštípla je…“ odpověděl a pak mu to došlo. A do prdele! Podobné myšlenky měli i ostatní.

„Proč jsi jí ukazoval, kde jsou? Alice???“ křičel jsem a nemohl se pohnout. Ne ona ne, ona mi nesmí zmizet. Až teď jsem si uvědomil, jak moc mi ji nahradila, jak moc ji miluji.

„Edwarde, víš, že ji moc nevidím, a když nechce, abych ji viděla, když se plně soustředí, tak ji nevidím vůbec! Ty to víš a já ti říkala, že to nebyl dobrý nápad.“

 

Vypravěč:

 

Mladá slečna bez helmy se řítila po lesní cestě směrem La Push, měla přestřižené brzdy a křičela do zvuku motoru:

„Jackobe, miluji tě. Maminko, promiň, budu s tebou. Tati, nikdy jsem tě nezačala nenávidět, chápu tě, budeš mi chybět! Sbohem!“ vyřkla slova poslední a stočila řídítka, v plné rychlosti to naprala do borovice, kterou při tom zlomila. Na místě byla mrtvá.

 

Dívka, která vedle ní klečela, měla křídla a po tváři jí tekly černé slzy. Zemřela jí dcera, celý její život ji sledovala, byla jejím strážným andělem a nedokázala ji zachránit od jejich rozhodnutí…

 


Shrnutí

 

 

Děkuji vám, že jste si to přečetli. :) :) :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zabila jsi ji! Ona měla žít!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!