Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Výprava Cullenových do ZOO aneb Emmette jsi v pořádku?

zzzzzzzzzzzzzk15


Výprava Cullenových do ZOO aneb Emmette jsi v pořádku? Jak se u Cullenovic plánuje rodinný výlet a jak to dopadne, když se do toho vloží Emmett.

Výprava Cullenových do ZOO aneb Emmette jsi v pořádku ?

 

Z pohledu Belly:

 


Jednoho krásného dne jsme se rozhodli, že si zpříjemníme den výletem…

Losovalo se, kam se pojede… Každý napsal papírek a Renesmee pak jeden vytáhne.

Edward napsal, že bychom mohli jet navštívit Tanyu, Kate a všechny do Denali.

Esmé navrhla úklid a rozsáhlé rekonstrukce domu, což jsem zavrhla hned od začátku a přála si aby zrovna TOHLE Nessie nevytáhla.

Carlisle: „Já hlasuji proto, abychom cestovali po USA – Měli bychom poznat svou zemi. Objedeme všechny památky Arizony.“ Pche. To víš, že jo! Pachtit se v takovém horku… I když mi teplo nevadilo, na tohle jsem opravdu neměla náladu. Tenhle nápad se okamžitě objevil v mé imaginární skříňce „Na to zapomeň!“ spolu s úklidem

Rosalie a Alice navrhly unisono, že bychom měli jet nakupovat, protože oblečení není nikdy dost a já měla pocit, že se proti mně spikli všichni, protože k nim se přidala také Esme… I když jsem nyní upírka, nikdy, povídám NIKDY, nebudu mít ráda nakupování ! A rozhodně si ho neoblíbím, pokud bude poblíž ALICE! Edward jakoby věděl na co myslím, okamžitě začal protestovat, že nakupování není výlet. On je můj anděl spásy. Ale možná to je tím, že jakmile Alice vysloví slovo nákupy, obchody a výlet (protože pro Alici slova nákupy a výlet byly synonyma, změní se barva mého obličeje z bílé na oranžovou, z oranžové na červenou a pokud je Alice ve formě, tak z červené na fialovou. A když jsem si myslela, že horší nápad než úklid, památky nebo nakupování být nemůže, ujal se slova Emmett.

„Já navrhuji!! Abychom se vydali do ZOO.“ Všichni přísedící otevřeli pusu a s nevěřícím pohledem jsme koukali na Emmetta jak na eskymáka na Sahaře. On jen roztáhl pusu do písmene U a šklebil se na všechny okolo. Nikdo se nezmohl slova… Jen Alice ano.

Svým tenkým, vysokým a lehce pisklavým hlasem zazvonila: 
„Jsi v pořádku Emmette? Děláš si srandu? Řekni, že ano! Přece nechceš jet do ZOO! Jsou tam zvířata!“ Vypadalo to, že Emmett stále nechápe Alicinina slova…

Měl stejně nevěřící pohled jako my, akorát my jsme hleděli na něho, kdežto on na Alici. 
„My jsme upíři Emmette! Zapomněl si?“ Edward se lehce uchechtl a pošeptal mi ironicky do ucha.

„Jasně, na to se přeci dá tak lehce zapomenout,“ mě zalila vlna smíchu. Teď pro změnu všichni koukali na nás jak na dotyčného eskymáka… Byla zde cítit opravdová, rodinná, nefalšovaná atmosféra. Každý hleděl na každého, nikdo neschopen slova, jen Emmett pusu od ucha k uchu, Alice čelo zkrabatěné vztekem.

Dnes jsem opravdu litovala Jaspera… Moment… 
„Kde je Jasper ?“ vykoktala jsem ze sebe.

Ale Edward s ledovým klidem řekl:
„Utekl“ … Panebože proč? Edward asi pochopil tázavý pohled v mých očích a hned odpověděl.
„Děsila ho představa pobíhajícího a usmívajícího se Emmetta v Zoo, což ta druhá věc děsí i mě.“ Ach jo! To je den. Nejdříve se plánuje rodinný výlet strávený uklízením, návštěvou památek - což mimochodem znamená, že u každého staře vypadajícího šutru strávíme hodiny, protože Carlisle o něm bude mít proslov. A pak nejděsivějšího nápadu! Nákupový maratón! Upřímně, to už mě míň děsí ZOO s Emmettem, než nákupy s Alicí a Rosalii. Ale korunku na to posadila Nessie, když měla vytahovat lístek… Byla tak zmožená z našeho „rodinného“ odpoledne, že usla s rukou nataženou v Emmettově cilindru.

 


Tak já doufám, že se vám tato "parodie" líbila :) a že budete chtít další :) Komentíky pište :) potěší !



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výprava Cullenových do ZOO aneb Emmette jsi v pořádku? :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!