Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vraj ufo

 Edward


Vraj ufoTakže tento krát paródia odo mňa. Ďakujem môjmu bratovi a jednému kamarátovi za spoluprácu. Dúfam, že sa zasmejete aspoň z časti tak, ako sme sa pri vymýšľaní zasmiali my. Dúfam že sa vám bude páčiť a prosím nechajte komentáre.

V jeden pekný večer sedím s Isabellou vonku a pozorujeme žiarivý mesiac. Zrazu nad nami preletela hviezda.

 

,,Aký pekný večer,” poviem. Hviezda sa nebezpečne blížila, preletela nám nízko ponad hlavy. Úplne mi to pokazilo môj dokonalý účes. Predsa nechodím každý deň na dve hodiny ku kaderníčke nadarmo. S miernymi nadávkami som siahol do vrecka a vytiahol som kompótovú fľašu s mojou extra tužiacou vazelínou. Upravil som si účes alá Chuck Norris a išli sme lesnou cestičkou domov. Cestou sme stretli Karkuľku a pýtala sa nás, či sme cestou nestretli náhodou nejakého vlka.

 

,,Áno, niekde tu pobehoval Jacob,” odvetil som jej. Bella dodala, že si má na neho dávať pozor, pretože je to starý úchyl. Pobrali sme sa domov na mojej Jawe 250. Tá motorka je môj milášek. Zrazu sa objavil veľký záblesk a potom rachot.

 

O päť minút neskôr sme došli na miesto, kde dopadla tá hviezda. Ale bola to vlastne hviezda?

 

Okolie sa mi zdalo nejaké povedomé.  Ako čumím, tak čumím, furt niečo nie je v porádku.

 

,,Nebol to náš dom?” spýtala sa ma Bella.

 

,,Fúú, nie bol to sused,” odpovedal som jej. Bella sa pozrela na nebo a zalomila rukami.

 

,,Pane Bože ďakujem ti, že časy hip-hopových orgií už skončili.” Zrazu z latríny vybehol sused. So spustenými nohavicami, nárekom a toaleťákom prilepeným na topánke išiel k svojmu bývalému domu. Po chvíli vytiahol svoj nadupaný mobil – Nokia 3310 a zavolal do poisťovne. Keď dotelefonoval, prišiel k nám.

 

,,Paul, nejako sa ti upravil dom.” Už chcel odpovedať, ale zrazu prišiel opitý a slintajúci Jacob .

 

„Nevideli ste tu niekde Karkuľku?“ spýtal sa nás s abstinenčnými príznakmi.

 

„Áno, stretli sme ju cestou domov. Mala vystrašený výraz. Mala košík a v ňom pol kila lysohlávok.  Vyzerá to tak, že to zase brala na technopárty u Embryho,“ odpovedal mu Edward. Jacob sa potešene usmial.

 

„Zase to vypadá na pekný večer. Najprv sa zhubkujem, potom si užijem a nakoniec ju zjem.“ Tanečným krokom odišiel do lesa hľadať Karkuľku. Keď sa sused dozvedel že sa technopárty koná, vybral z trosiek domu svoj latexový oblek, do ruky vzal bičík, za opasok strčil putá a utekal za Jacobom zo slovami že pôjdu do trojky. Už sme chceli odísť, ale Bella zacítila marihuanový opar a vôňu pražených fašírok. Prišli sme bližšie ku kráteru a videli sme dvoch zelených týpkov. Mali červené oči a blažený úsmev.

 

„Dyk more, čo čumíš?“ povedal som. Pozreli sa na mňa a začali sa smiať. Nechápavo som pokrútil hlavou a spýtal som sa: „Sprechen Sie Deutsch?“

„Mimozemšťan“ nechápavo pozrel a odvetil: „Čo drístaš? My sme z Košíc chlape. My tu testujeme nové šľapacie lietadlo na systéme perpetum mobile.“

 

„Ako sa vlastne voláte, keď ste z tých „KOŠÍC“ ?“ spýtal som sa ich.

 

„Ja som Rachman Dunivý a toto je môj kamarát Gejza Šniceľ.“ Povedal som si no dobre, keď sú tu taký sami, pozvem ich ku mne na pohárik. To som však ešte nevedel, že mi vychľastajú dvadsať fliaš slivovice.

 

„Nemáš ešte niečo do druhej nohy?“ spýtal sa ma Gejza.

 

Zarazene som sa na neho pozrel a odpovedal som mu. „Zásoby došli, ale blízko sa koná technopárty. Ak chcete môžete ísť. Ja vám s radosťou ukážem kde sa  to koná.“ Bella zahlásila že s nami pôjde aj ona, preto že keď ma tam nechá samého, nedopadne to dobre. Dorazili sme na párty, ktorá bola v plnom prúde. Obsah THC sa dal merať na kilá. Vošiel som dnu a naskytol sa mi neuveriteľný pohľad. Dvaja beznohý si kopali loptu a dvaja bezruký hrali ping-pong. Tí Japonci dokážu fakt všetko. Technológia? Nie, sila vôle.

 

Išiel som k švédskemu stolu, ale zastavil ma Jacob, že ma kvalitný matroš z Tesca. Dal som si prd a zrazu mrd. Ocitol som sa na zemi. Keď som sa zobudil, videl som iba biele svetlo. Žeby nebo? Omyl. Bola to iba protidrogová jednotka ktorá mala echo na túto párty, že sú tu drogy. Zasraná Karkuľka. Zase nás natrela. Do prdele, ďalšia noc na záchytke. KONIEC :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vraj ufo:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!