Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Už mu řekla ano, Jacobe


Už mu řekla ano, JacobeCo kdyby Jacob na svatbu nepřišel pozdě, ale byl tam celou dobu. Jaké by byly jeho pocity? Jak se dá vůbec taková bolest vyjádřit?

Nechápal jsem, co jí upíří život přinese. Mně nikdy nepřišlo, že by lidský život byl zase tak krátký, žiju tu teprve nějakých sedmnáct let a už jsem toho zažil spoustu. Síla a rychlost... No uznejte, na co by ji zrovna ona potřebovala? Tedy, že je nemehlo, to víme všichni, ale vzhledem k tomu, že ji bude chránit obří smečka vlkodlaků a klan vegetariánských upírů, je stěžování si docela nemístné. Co máme dál? Aha, ta jejich krása. Mně Bella přijde nádherná. Vždycky mi takhle připadala, ale teď... I když je tu plno lidských i upířích žen, žádná není tak krásná jako ona.

Měla na sobě bílé svatební šaty. Co jiného, když se vdává, že? Hladký satén obepínal její útlou postavu a lehký závoj se snad snažil skrýt její červenající se tváře před zraky hostů, ale mým očím zabránit pohlédu do její tváře nemohl. Nemůžu říct, že mě nebolí, když vidím její oči zalité slzami štěstí a taky ty jeho... Plné pocitu vítězství. Bolí, ale co bych neobětovat pro svoji holčičku? Ona mě miluje, vím to. Jen je škoda, že si to uvědomila tak pozdě...

Cítíl jsem silnou potřebu jít k ní. Viděl jsem, jak se jí klepou nohy na vysokých podpatcích, do kterých ji chudinku navlekli, když kráčela po dlouhém schodišti dolů. Nebyla by to hezká poslední pomoc? Zavést nevěstu k oltáři... Moji cizí nevěstu. Tak krásnou... Jacobe! Probůh, tohle si nedělej. No tak! Podívej se na ni, tak se přece podívej! Ona se vdává, ty zabedněnče! A tebe si nebere...

Tohle je vážně smutná podívaná. Myslím na mě. Vlkodlak v nejlepších letech a jeho holku si bere pijavice... Sám nad sebou musím kroutit hlavou. Protože tohle je ubohý. Strašně ubohý, směšný a hlavně tak nepravděpodobný! Kdo by něco takovýho ve svém životě čekal? Já tedy ne...

Pořád přemýšlím, co kdyby. Co kdyby si vybrala mě. No nebyl by to krásnej život? Ten lidský, samo sebou.

Vždycky jsem chtěl kupu dětí. Asi to ode mě zní divně, co? Ale fakt. Chtěl jsem je s Bellou. Pořád chci. Když jsem byl ještě... normální, všechno šlo tak dobře. Jasně, ona na tom byla hrozně, ale já bych ji dokázal dát dohromady. Stačilo tak málo a možná by si dneska brala někoho jiného... Možná.

Její oči stále kmitají kolem. Jako by hledaly pevný bod, o který by se mohly opřít. Já sice vím, že hledají tu pijavici, ale stejně... Co když hledají někoho jiného? Třeba mě? Jsem strašný ješita a taky hlupák. Radši bych teď měl poslušně sklonit hlavu a čekat, až bude po všem. Nechci přece dělat problémy. Jenže to se nedá vydržet. Její oči doopravdy zabloudily ke mně. Bella naprázdno polkla a její oči se znovu zaleskly, škoda, že si jen namlouvám, že to bylo ze smutku.

Konečně se jí povedlo dostat se na rovnou podlahu. Podle úlevných oddechů hostů, jsem asi nebyl jediný, kdo si dělal starost o její cestu dolů. Není divu.

Bella se najednou zdála docela jiná, oči se ustálily, srdce přešlo do jemnějšího ale rychlejšího tempa. Tak takhle to vypadá, když vidí jeho.

Uličku k němu doslova přeletěla. Edward se tvářil tak dojatě. Fuj, nejradši bych mu... No, to je vedlejší. Klid Jakeu, jen klid. Nenech se rozčílit.

Už jsem se na ně nemohl dívat. Prudce jsem zavřel oči a začal oddychovat. Bože, tohle se neděje, to prostě není možné... Co jsem k sakru udělal, že se mi všechno takhle mstí?

Cítil jsem, jak se moje či zalévají slzami. To jsem teda chlap... Nechci tady brečet, sakra! Všechno se pokazilo. Všechno je pryč. A já, velký vlkodlak tady bulím na svatbě!

Těžko nekdo pochopí, jak se teď cítím, protože takovýhle scénář většina milostných trohúhelníků zrovna nemá. Ale ono pro vás nakonec všechno ztratí smysl, když slysíte to proklaté: „Ano, beru!"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Už mu řekla ano, Jacobe:

 1
1. WolfPrincess
08.03.2012 [19:47]

Tak to bylo nádherné Emoticon Emoticon Úplně mě to dostalo .. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Moc dobře píšeš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!