Jednorázovka z pohledu Studené ženy, která se vydala pomstít svého milovaného. Je to sice méně obvyklé téma, ale pevně věřím, že se někomu zalíbí. Psala jsem v návalu inspirace, což je taky docela znát. ;) Tak dost bylo keců, posuďte sami, do jaké míry se mi všechno povedlo vystihnout. Vaše Zoey
02.02.2011 (17:00) • Zoey • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 1417×
Vrátila jsem se jen kvůli pomstě. Potřeboval jsem pomstít svého milovaného Lawrence. Zabil ho jeden vlk a já se chystala vykonat pomstu, nehledíc při tom na důsledky. Samozřejmě mi bylo jasné, že nemusím vyjít z vesnice živá, ale za odplatu mi to stálo.
Můj plán byl naprosto jednoduchý. Chystala jsem se vtrhnout do té jejich osady a napáchat co největší škody, což jistě přivolá jejich ochránce, toho vlka. Schválně jsem vyrazila nenasycená, abych měla lepší reflexy a vešlo se do mě víc krve.
Nyní byla žízeň na hranici snesitelnosti. Zachvátila můj krk a plameny si razily cestu až do mých úst. Přesně tohle jsem potřebovala. Tohle byla ta chvíle. Připadalo mi, že byť i jediná vteřina čekání mě sežehne a z mého těla zbude jen hromádka prachu, možná ani to ne.
Hladově jsem zavrčela a vrhla se bleskurychle vpřed. Pomyslela jsem na Lawrence, na mou lásku, a potom se veškeré moje myšlenky upnuly k žáru v hrdle, který bylo třeba utišit. Představovala jsem si tu nádherně hladkou a rudou krev, což mě donutilo ještě přidat na rychlosti.
Skrze stromy prosvítaly první tee-pee. Byla jsem tak blízko, tak žíznivá. Žízeň mě doslova přiváděla k šílenství, nebyla jsem schopna myslet na cokoliv jiného. Posledními dlouhými skoky jsem překonala zbývající vzdálenost, jež mě dělila od krve.
Ještě nespatřena jsem skočila na záda nějaké ženě a rychlým pohybem trhla její hlavou ke straně a dozadu, abych se lépe dostala k její krční tepně. Nejspíš se mi přitom povedlo zlomit jí vaz, nebyla jsem si jistá, protože moje zuby už proťaly tenkou kůži. Hltavě jsem vysála všechnu krev a vrhla se na další dívku, která jenom šokovaně zírala s pootevřenou pusou. Takhle jsem vypila ještě další čtyři ženy a potom už jsem nasycená pouze dokonávala pomstu.
Rychlostí světla jsem běhala po osadě a lámala kosti a vazy. Vesničané byli tak slabí, tak bezmocní. Skoro jsem se nudila. Náhle můj zbystřený zrak zachytil na západ od vesnice prchající osadníky. Na tváři se mi samovolně vytvořil zlomyslný úšklebek. Jako neřízená střela jsem se za nimi vrhla. Sice stačili nastoupit do lodě a zuřivě veslovali, ale proti mým nadlidským schopnostem nezmohli nic.
Vrhla jsem se do vody a žraločím tempem je během pár vteřin dohnala. Jakýmsi zvráceným způsobem mě potěšil jejich vyděšený křik. Věděla jsem, že nemají ani nejmenší šanci, nezbývala jim už ani nicotná jiskřička naděje. Prudce jsem paží udeřila do boku lodi a tím ji rozlomila v půli. Překvapení lidé se začali topit, ti zdatnější zkoušeli uplavat.
Nejdřív jsem tedy pochytala a usmrtila ty kladoucí odpor a potom jsem sebrala život i těm, kteří se beznadějně topili.
Uprostřed téhle zábavy mě vyrušil povědomý pach. Až podezřele mi připomínal mokrého psa. Otočila jsem tím směrem hlavou a zlovolně se zašklebila. Konečně jsem se dočkala, dostala jsem šanci pomstít Lawrence.
Několika tempy se mi podařilo překonat těch pár metrů, jež mě dělily od břehu, na němž už čekal rozlícený vlk. Byl obrovský, vyhlížel hrozivě a skoro jsem se zalekla, když se mu z tlamy vydralo hrozivé zavrčení. Taky jsem vycenila tesáky, abych ukázala, že se ho nebojím.
Vlk se na mě bez zaváhání vrhnul, svými zuby se snažil zasáhnout nejprve můj krk a pak paže. Zdařile jsem jeho marné útoky odrážela a prováděla nové výpady. Vypadalo to, že jsme se zasekli na mrtvém bodě, ani jeden nechyboval. Vsadila jsem tedy všechno na jedinou kartu.
Neskutečně jsem tím riskovala, ale povedlo se. Předstírala jsem útok na jeho pravou stranu těla a vlk si při obraně zapomněl na setinu vteřiny chránit hrdlo. Bez dlouhého přemýšlení jsem se vymrštila vpřed a zakousla se mu do nekrytého krku. V ústech jsem cítila příšernou pachuť a vlkovi drsné chlupy mě dusily, ale nepovolila jsem ani na okamžik. Vlk se sesul k zemi a zůstal bezvládně ležet. Pomsta byla dokonána beze zbytku.
Následující události mě však překvapily a vyvedly z konceptu. Jeden starý muž ze skupiny se začal třást vzteky a během chvilky na jeho místě stál další vlk. Byl prošedivělý, ale odhodlání, jež se mu zračilo v očích mě vyděsilo.
Starý vlk otočil hlavu a zadíval se na ženu stojící se skupinou dalších ustrašených lidí. Muselo mu na ní hodně záležet a naopak. Ve vzduchu byla skoro hmatatelná láska smíšená ještě s něčím. Nevěděla jsem co to bylo, ale síla celého okamžiku mě téměř odrovnala.
Už jsem se chystala utéct a nechat to být, pomstu jsem přece dokonala a ty pocity sálající z ovzduší byly moc vroucné, neměla jsem zájem ničit něco tak silného. Jenže v ten moment se vlk znovu otočil a skočil po mně.
Ušklíbla jsem se, protože si právě vybral smrt a vyskočila jsem také. Střetli jsme se ve vzduchu a za dunivé rány přistáli na zemi. Prošedivělý vlk začal okamžitě útočit na moje hrdlo, skoro se to pro mě stalo rutinou.
Na to, jak vypadal staře, byly jeho reflexy překvapivě dobré. Měl ale jedinou smůlu, a to, že já byla o dost lepší a rychlejší. Brzy se unavil a já se chystala zasadit smrtící úder. Vtom mě vyrušil nedaleký pohyb.
Stále bojujíc, jsem spatřila tu ženu, jak jde k nám. V ruce se jí zaleskla krátká dýka. Jenom jsem na ní udělala posměšný obličej a soustředila se na boj.
Překrásně svůdná vůně krve mě vytrhla z koncentrace. Neudržela jsem se pohlédla tím směrem. Zrovna se k zemi sesouvalo tělo té ženy. Podívala jsem se o něco pozorněji. Z ženina hrudníku trčela rukojeť dýky a látka kolem se zbarvovala rudě. Nechápala jsem nastalou situaci. Proklála si srdce, jenom aby odvedla mou pozornost?
Nestihla jsem si nic odpovědět, protože mým tělem projela ukrutná bolest, která se rozlévala do končetin.
V podstatě se ta žena zachovala jako já. Nasadila život pro toho, koho bezmezně milovala.
Bolest jako když mávne kouzelnou hůlkou zmizela. Nastalo prázdno.
Vytvořit tuhle povídku mě napadlo, když jsme psaly Třetí ženu. Děj do sebe přesně zapadá a pokud se vám moje jednorázovka líbí, zkuste si přečíst i TŽ.
Závěrem bych chtěla napsat, že budu vděčná za jakýkoliv komentář, protože příběh Studené ženy mám moc ráda a chtěla bych znát i váš názor na její podivný osud. Děkuju Vaše Zoey.
Autor: Zoey (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek The Cold One - Krvavá pomsta:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!