Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Sex ve Volteře

4.WWewa -S Knihou


Sex ve VolteřeTak jo vyžádali jste si něco dalšího, tak to máte mít... Doufám, že mi zase necháte tolik skvělých komentů a potěší vás délka na, kterou jste si ztěžovali. A taky to navazuje na Nový měsíc.

Sex ve Volteře

„Bello, co to má znamenat? Jela jsi sem, aby jsi mě zachránila, ne aby sis začala románek s Arem!” řval Edward.

„Promiň Edwarde,” pípla Bella.

„On mě jen pozval na večeři a já to přijala. Šli jsme do takové malé restaurace. Objednal mi koláč, asi byl špenátovej, protože to bylo takový zelený, ale nechutnalo to jako se špenátem, a on si pak dal tu pěknou servírku, co nás obsluhovala. Pak už jsme odjeli jeho Lamborghini zpátky sem. Najednou jsem se začala cítit, tak lehce a volně, myslela jsem si, že lítááám. No, a pak jsme se ocitli u nás v ložnici a já jsem si myslela, že jsi to ty, ale líbal jsi ňák jinak, ňák líp.” To neměla říkat.

„Tím chceš říct, že Aro líbá líp než já?” Kdyby byl Edward člověk, byl by rudý vzteky.

„Ne, to ne, ale ty jsi vždycky tak opatrný, ale on se na mě hned vrhl a ničeho se nebál. Serval ze mě šaty a začal mě líbat úplně všude. A já už to nevydržela a hodila ho na postel, skočila na něj a bylo to. Poloha 68 a na koníčka nám vyhovovaly nejvíc a taky byly nejbezpečnější. S gumou jsme měli problém.  Aro si musel vzít šest šprcek, aby toho svýho macka pořádně zabalil a neprotekly spermie. To jsi věděl, že i ony jsou jako upíři? Že prokoušou kondom, to jsem si nikdy nemyslela. A ta vaše výdrž je taky neskutečná. Čtyři orgasmy za dvě hodiny, to se mi ještě nestalo. Vlastně když o tom tak přemejšlim, tak to byla nejlepší noc za můj život.” To byla poslední kapka, kterou Edward snesl. Teď už doslova vyletěl z kůže.

„Tak, když je Aro tak dokonalej, proč za nim nejdeš?” vyštěkl Edward.

„Protože chci tebe,” odpověděla mu Bella klidně.

„Aha, takže ona mě chce, ale nemiluje,” pomyslel si Edward smutně. Jeho výraz se najednou změnil z nasraného do ublíženého a zeptal se jí, „Bello, ty už mě nemiluješ?” Tohle jí doslova vyrazilo dech, takže mu nemohla odpovědět a jen tam na něj civěla s otevřenou pusou.

Pohled na něj byl tak zdrcující, že se Belle zalily oči slzami. Udělala to zase, zase mu ublížila. Jako by nestačilo to, že si ve Forks užívá s Jacobem, ona se ještě musí vyspat s Arem.

„Je to jeho chyba,” pomyslela si, „kdyby mě proměnil v upírku, tak by se nic nemuselo stát. Jsem jen člověk a ten marijánkovej koláč, kterej mi koupil Aro, mě úplně zbavil sebeovládání. S Arem to bylo poprvé a naposled.” Zapřísáhla si Bella sama sobě.

„Jasně, že už mě nemiluje.” Pomyslel si Edward, když mu Bella neodpovídala, jen tak tam na něj zírala. „Je stejná jako všechny ostatní, taky touží jenom po moci a city jdou stranou. A já si myslel, že je jiná. „Já jsem takovej blbec.” Uvažoval smutně Edward.

Ale teď si vzpomněl na Ara, že se mu musí pomstít. Tohle nebylo jen tak bezmyšlenkovitě provedené. To udělal schválně. Buď chtěl Bellu zabít nebo věděl, že se budu chtít pomstít. „Tak jo, dostaneš to, co chceš, Aro.”

V myšlenkách se mu taky vyloudila vzpomínka na takovou malou osůbku, která o tom určitě věděla. ALICE! „Proč mě nevarovala?” vrtalo Edovi v hlavě. Musím jí najít a seřvat jí za to, co udělala. Když mu tohle vše postupně došlo, vyběhl celý vzteky rozpálený a Bellu tam jen tak nechal stát.

„Kde je ta malá mrcha?” Chtěl vědět Edward, a tak se vydal po směru jejích myšlenek.

Ty byly velice zvláštní. Pořád myslela na Caiuse a prosila ho, aby nepřestával. Najednou se jí myslí rozběhly myšlenky, že asi od Jaspera odejde a bude žít tady s Volturiovými. Ta věčná extáze, kterou dnes v noci s Caiusem zažili, by mohla být navždy. Na lidskou krev by si taky rychle zvykla. Ale měla výčitky vůči ostatním Cullenovým. Možná by je mohla přesvědčit, aby se přidali s ní. Ale co s Bellou? „Proměnit, neproměnit, proměnit, neproměnit, sežrat, nesežrat,...” S touto myšlenkou si pohrávala dost dlouho na to, aby jí Edward našel.

Vtrhl do pokoje kde stál Caius, Alice svoje nohy okolo jeho pasu a opřená o stěnu. Oba tam stáli nazí, což ovšem Edwarda nezastavilo. Seřval jí tam, jak malou holku.

„Edwarde, promiň, já ti to chtěla říct, ale pak jsem se potkala s Caiusem a už jsem ti to nestlihla říct. A opovaž se to říct Jasperovi a seš mrtvej!” Když se rozhodl, že mu to stejně řekne ukázala mu, co se stane s jeho Volvem nebo Astonem. Nebyl to moc pěkný pohled. „Nebo poprosím Caiuse, aby tě nechal roztrhat.”

„To by ti Bella nedovolila, má totiž pod palcem větší kalibr než ty Alice, a Aro je ten kdo tu má hlavní slovo,” odpověděl jí nahlas. To Caiuse namíchlo.

„Aro by radši poslechl mě, než ňákou ubohou holku!”

„Ona není tak ubohá Caie, Aro s ní má velké plány a jestli ji nepřeměníš ty, Edwarde, tak to udělá on a nechá si jí zde.” Objasnila situaci Alice.

„Ona nikdy nebude upírka. Rozumíš? NIKDY!”

„A proč ne?” zeptala se Bella, která ho konečně našla a zaslechla konec rozhovoru. „Ty se mnou nechceš být napořád? Ty chceš, abych umřela, a pak sis mohl najít jinou?”

„To ty sis našla jinýho, já ne,” odsekl jí Edí.

V tu chvíli přišel Aro.

„Co je to tu za debatu?” zeptal se a přitom mrknul na Bellu, která se na něj zářivě usmála.

„Diskutujeme tu o tom, co by se mělo dělat s nevěrníkama.” Prohlásil Eda. „Já jsem navrhoval jim utrhnout koule a kdyby se tam připletl i ten pták přelétavej, tak by to vůbec nevadilo. A měl by se trestat každý bez ohledu na významnost, co říkáš Aro?” Aro při té myšlence sebou škubl.

„To je velice zajímavé Edwarde, ale nemohli bychom jim utrhnout třeba jenom prst?”

„Ne, to bychom nemohli, to by to mohli dělat dál, ale takhle nebudou moct.” Zašklebil se Edward.

Aro se zatvářil sebejistě „No, ale o trestech a zákonech tady přece jenom rozhodujeme my, že?” usmál se Aro.

„Jistě,” řekl Edward až moc klidně „ale za zvážení by to stálo ne? Určitě nejsem jediný kdo by s tím souhlasil, ba naopak bych řekl, že by nás bylo hodně.” Edward se vítězně usmíval. „Aro ty víš, že ke schválení nového zákona potřebuju 500 hlasů, že?”

„Ano to je pravda,” řekl již neklidně Aro. „A netrvalo by ti to příliš dlouho nemyslíš? Zbytečná ztráta času.” Snažil se ho přesvědčit.

„Já mám času dost nemyslíš Aro?” opáčil nevině Edík. „Ještě dnes se do toho dám. Odjíždíme.” Ukončil rozhovor Edward a odcházel. Ve dveřích se zastavil a řekl: „Normálně bych vám za Vaši pohostinnost poděkoval, ale tentokrát překročila své meze.” A byl pryč. Alice s Bellou ho následovaly.

Když se vrátili domů, Bella slíbila Edwardovi, že s Arem to bylo poprvé a naposled. A tak si žily poklidně dál. Až jednoho dne šel Edward do skříně a div mu nevypadly oči z důlku.

„Co tady dělá Arůvo plášť?”



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sex ve Volteře:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!