Tato pohádka je moje, tak nějak první dílko, takže doufám, že se bude líbit, tak kdyžtak napište komentík. Díky. Je to jen lehké přirovnání Edwarda a Belly. Chtěla jsem to napsat humorně a to se doufám povedlo. :D
10.05.2010 (15:30) • aliksibina • FanFiction jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 4486×
O Lvu a Jehňátku
Bylo nebylo jedno malé deštivé městečko Forks.
V něm žila malá ovečka s tatínkem beranem. Ovečka byla mimořádně krásná a každý mladý i starý beran s ní chtěl mít jehňátka.
Do městečka se ovšem přistěhovala mocná rodina Cullenových. Čtyři krásní lvi a tři ještě krásnější lvice. Jelikož všechna zvířátka v městečku spolu dobře vycházela, tak i tuto zvláštní rodinu mezi sebe přijali. Členové této rodiny byli Carlisle a Esmé, ti byli nejstarší a nejváženější. Jejich druhové byli považováni za jejich děti. Rose a Emmett, Alice a Jasper a Edward.
Ve škole se, ale bavili pouze mezi sebou. Naše jehňátko se ovšem začalo bavit s Edwardem. Ten jí dal jméno Bella, jako krásná. I s Alice se později skamarádilo. Ale Edward se někdy choval, jako by naší milou ovečku nenáviděl. I když to samozřejmě není pravda, a tak jí jednoho dne řekl, že ji miluje a ona jemu taky.
„Hloupé jehně.”
„Chorý masochistický lev.”
A byla svatba. Jejich líbánky byly velmi divoké a když se vrátili, ovečka zjistila, že čeká kravičku. Za dva měsíce ovečka rodila, ale měla komplikace, a tak ji lvíček kousl a počůral ránu a z ovečky se stala lvice.
Tato lvíčí rodina nebyla jediná na světe, ale druhá největší. Jejich kravička byla tak krásná, že i znamí nepřátelé vlci ji uctívali. Jeden z nejsilnějších se do ní otiskl a vlci začali kravičku chránit.
A byla zase svatba a zase divoká svatební cesta. Ale nyní kravička nečekala kravičku nýbrž pejska.
Nyní už byl porod v pořádku, ale mladá vlčice se nám zamilovala do pejska. A o pár let později byla zase svatba. A zase divoká svatební cesta. Po ní vlčice čekala lvíčka.
A takto to šlo dál a jestli je někdo nepozabíjel, tak tam žijí dodnes a ještě dlouho budou...
Konec
Autor: aliksibina (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek O Lvu a Jehňátku:
tak to to je ujetý
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!