Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Není cesta zpět

cccccc


Moje další jednodílná povídka, je to o odchodu Edwarda. Je smutná, měla jsem špatnou náladu a tohle z toho vzniklo, je hodně krátká. No tak se podívejte sami. Zanechte komentík. Colenovka.

Chlapec vyřkl větu, které vzápětí hned litoval, řekl, že ji nechce, ale on ji chtěl, moc ji chtěl.

Litoval toho že jí jednou větou roztrhal na milión kousků, ale věděl, nebo alespoň doufal, že se bude mít líp, že bude mít lepší život. Nikdo by si nezasloužil život s upírem a ona už teprve ne.

Myslel že když bude myslet na to že bude šťastná, bude mu líp, ale bylo mu hůř, stokrát hůř než si představoval, chtěl ji chytit do náruče, zatočit se s ní dokola a zůstat s ní navěky. Ale to on už nemohl.

Myslel na jeho nejšťastnější dny, všechny začali až když ji potkal, předtím jeho život nestál za nic. Myslel na to, jak ji poprvé uviděl a málem jí zabil. Tahle myšlenka ho předtím utvrzovala v tom že dělá správnou věc.

Myslel na to, jak se poprvé políbili, tahle myšlenka mu zase trhala jeho mrtvé srdce, ale on stejně vzpomínal dál, nic jiného než vzpomínky mu už nezbývaly.

Myslela na to, jak ji poprvé vzal k nim domů. Myslel na to, jak se vždy začervenala.

Myslel jen na ní, nemohl myslet na nic jiného, všude byla ona, v každé myšlence a v každé vzpomínce. Ale on nelitoval.

Litoval jedině toho že ji opustil, možná někde hluboko litoval že ji vůbec poznal, protože kdyby ji nepoznal, nezničil by ji život.

Na mysl mu přišel její úsměv, vždycky ho dokonale odzbrojila, ale ona si toho ani nebyla vědoma. On věděl jak na ni působí.

Jak moc ho trápilo že jí opustil, myslel si že mu neuvěří, možná někde v hlouby doufal že ho někdo zastaví, ale taky věděl že by to nebylo správné, věděl že by to udělal stejně.

Vzpomněl si na její oči, plné bolesti, smutku a zoufalství. Vzpomněl si na její slzy. Které mu působili hroznou bolest, jak on si přál aby byla šťastná, protože si nedokázal představit někoho kdy by si to zasloužil víc.

Chlapec se hrozně trápil, ale to dívka nevěděla a uvěřila mu.

Nikdo ji nikdy za tak krátkou dobu nezpůsobil tolik bolesti, mu se to podařilo v rekordním čase.

 

Dívka žila, ale byl to pravý život? Ptala se sama sebe. Je život bez lásky vůbec život?

Vydržela takhle pár dní, pak se to ale rozhodla skoncovat.

 

Přehnal to a byl si toho vědom, chtěl ji zachránit a přitom jí ublížil.

Nejvíc mu vadilo, že neví jestli mu jeho láska odpustila a že neví jestli je štastná. Na ničem jiném mu nezáleželo.

No ale už to nezjistí, neví jestli se ještě někdy potkají, ale teď, jak stojí nad jejím hrobem, je pevně rozhodnut, že on vyzkouší všechno aby se s ní znovu potkal, i kdyby ho to stálo jeho-ted už- bezvýznamný život.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není cesta zpět:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!