498... 499... 500! Konečně jsem se dostala za 500 slov, ale byla to fuška. Tohle je úplně předpisová jednohubčička, v pořadí už čtvrtá. Možná si řeknete, že téma už je trošku ošoupané - Bella po odchodu Edwarda v NM - jenže tady se z toho jakž takž dostane a to díky ..., která se pro ní stává vším. Ale zároveň s tím se z ní stává šílenec. Každý to vidí, jen ona si to nechce připustit a rozhodne se celé své srdce dát svému novému milenci. A to doslovně.
22.10.2010 (18:00) • TwoFaceLady • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 1950×
Bylo by těžké spočítat kolikrát jsem už šla touhle cestou. Kolikrát jsem míjela poslední domy na konci Forks, kolikrát jsem pod nohama místo asfaltu ucítila měkkou luční pěšinu, kolikrát jsem se prodírala houštinami, abych tě našla a ve tvé společnosti alespoň na chviličku utekla z reality? Jenže dneska tě hledám úplně z jiné důvodu, pomyslela jsem si a mimoděk stiskla rukojeť dýky ve své pravé ruce. Vlastně ani nevím, proč mě to nenapadlo dřív. Vždyť je to jediný účinný lék na mé deprese. Při vzpomínce na nedávné události se do mě dal třas. Oči mě začaly pálit a kolena mi na chvíli vypověděla službu. To všechno mě ale jen utvrdilo v mém rozhodnutí.
Přejdu přes poslední ulici a rázem se ocitám na louce, kterou protíná pěšinka vedoucí k blízkému lesu. Dávám se po ní a neodolám touze zatočit se a vyskočit do vzduchu. Konečně jsem po dlouhé době šťastná, ať si přihlížející říkají, co chtějí. Jsem normální! Zkrátka jenom moje láska nepatří lidem ale přírodě. Stejně jako smrt.
Sotva jsem prošla mlázím, začala jsem se prodírat hustým houštím. Bodláky se mi zaplétaly do vlasů, ostružiní mi proděravělo kůži a větvičky mě šlehaly do obličeje. Ve světě přírody, mém světě, bylo tohle všechno pohlazení a já si ho vážila. Dávala mi tak najevo, jak mě miluje. Ale její láska nikdy nebude tak mocná jako ta moje k tobě a už brzy to hodlám dokázat...
O pár chvil později jsem byla na místě. Přede mnou se rozprostírala malá lesní mýtinka lemovaná růžovými keři a uprostřed ní stojíš ty. Ty, kterému se chystám svěřit své srdce. Vždy ti patřilo, vždy jen symbolicky, ale za chvíli ti ho opravdu dám. Podrobně jsem si tě prohlédla. Tvoje větve jako by se dotýkaly nebe, tvoje kořeny jako by držely zemi pohromadě a tvá kůra, tak jemná na dotek.
Klekám si k tvým kořenům, jednou rukou tě z části objímám a tou druhou si pomalu rozepínám blůzu, knoflíček po knoflíčku. Celá se chvěji, ale jsem si svými činy jistá. Zvednu dýku z trávy a přiložím si její hrot k levé straně hrudi. Už stačí tak málo! Připomínám si vzpomínky na lásku k lidem, k upírům a získávám odhodlání. Byla na mě tak krutá. Lehce přitlačím a čepel mizí pod kůží. Cítím bolest, ale co je proti zadostiučinění?
Rukou už natahuji k cíli, když najednou se z křoví začnou ozývat hlasy.
„Sledovala jsem ji celou cestu. Nesla si s sebou nůž a podivně poskakovala. Povídám vám, že tohle nedělá každý den. Bydlí tady poblíž už hezkých pár let, ale takhle se ještě nikdy nechovala.“
Otočila jsem se a pohled mi padl na tři osoby. Jakási stařena a dva muži v bílém. Ve tváři měli všichni vepsaný děs, když spatřili krev, stékající po mé hrudi. Muži, zřejmě zběhlí ve svém povolání, se ke mně hned rozběhli a vyrazili mi dýku z rukou.
„Ne!“ zakřičela jsem a snažila se pro ni natáhnout. Marně, docházely mi síly.
Jeden z mužů mě začal ošetřovat a druhý si mi klekl na hrudník. Pak jsem ucítila lehké bodnutí kdesi u ramene a svět se náhle začal slévat.
Když jsem se probrala, všude kolem mě bylo bílo. Nebe? Ne,odpověděla jsem si vzápětí, jen svět pro stejné blázny, jako jsem já.
Autor: TwoFaceLady (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek My tree, my lover:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!