Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Můj nový život

Seth


Můj nový životJen takový pokus o krátkou povídku. Odehrává se to někdy po Rozbřesku. Co se stalo, když se Bella rozhodla, že se jejich dítě nikdy nenarodí? Prosím, pište komentáře.

Jen co jsem otevřela oči, uviděla jsem jeho. Každé ráno, s úplně stejným šibalským úsměvem, seděl trpělivě v křesle pod oknem a vyčkával, až opustím svou říši snů. Nikdy jsem nepřestávala obdivovat jeho povahu. On byl nesmrtelný a musel to pro něj být pouhý stereotyp. Pro mě to bylo každý den jiné.

Posadila jsem se na postel, abych si ho lépe prohlédla. Oknem se do pokoje vkrádaly sluneční paprsky, které odrážely od Edwardovy sněhobílé kůže miliony blikajících světélek. Byl tak dokonalý, krásný a věčně mladý – hlavě mladý. Já stárla, už mi táhlo na pětadvacet. Šílená představa, která drtila mou mysl. Jeden jeho úsměv mě však z přemýšlení vytrhl. Na nočním stolku na mě čekala připravená snídaně. Černý čaj provoněl slunečné ráno společně s čerstvě upečenou houskou politou pravým včelím medem. Ta vůně byla dokonalá, stejně jako představa o dnešním ránu.

Byl ke mně stále tak pozorný. Miloval, když mě mohl dělat šťastnou a veselou, hlavně když se mu to dařilo. Položila jsem si tác do klína a pomalu vychutnávala první sousto té výtečné snídaně. Představu ideálního rána zkazila vzpomínka. Vzpomínka, která se mi vracela každý den.

Bylo to hrozné. Poté, co jsme se s Edwardem nečekaně vrátili ze svatební cesty, bylo vše jinak. Byla jsem těhotná a s tím přišlo mnoho starostí. Edward měl strach. Bál se, že mě ztratí. Tentokrát to bylo silnější, než kdy předtím. Prosil mě, abych se poloupírského dítěte zbavila dřív, než bude pozdě. Všichni byli z té situace překvapení, většinou spíš vystrašení. Věděla jsem, že by to pro mě bylo lepší, ale chtěla jsem si dítě nechat.
Edward byl z té představy zoufalý. Byl si jistý, že tohle těhotenství prostě nepřežiju. Nemohla jsem se dívat na ten jeho zdrcený obličej. Byla jsem rozrušená a tehdy se mu to povedlo. Povedlo se mu přesvědčit mě. A tak jsem si nechala dítě vzít. S pocitem, že bude šťastný. Byl. Byl šťastný, že jsem unikla smrti, ale trápilo ho, že dopustil zabít plod naší lásky. Spolu s dítětem odešla i má jediná pádná příležitost stát se upírem. Od té doby jsme o přeměně nemluvili. To, co se stalo, se nás obou silně dotklo a nedokázali jsme se přesto přenést. Proměnu jsem stále chtěla, ale rána na mém srdci byla otevřená, a tak jsem nebyla schopná o tom promluvit. Rána se nikdy nezacelí. Ani v mém srdci a ani v Edwardově duši. Nikdy už se nebudeme vracet k ničemu, co souviselo s tou situací. Zásnuby, svatba, svatební cesta, těhotenství, potrat i přeměna. Stejně jsem si nedokázala představit, že bych s takovou bolestí žila věčně.

I přes mou smrtelnost, byl tohle pro mě nový život. Život plný bolesti a utrpení. Ne jako když mě Edward opustil. Bylo to jiné, silnější. Jediné co mi z toho starého života zbylo, byl on.


Jediná osoba, která mi uměla připomenout, kdo jsem bývala a jaký život jsem mívala dřív. Jediná osoba, která, už jen svou přítomností, ve mně vyvolávala pocit jistoty a snad i štěstí.


Vždy jsem byla přesvědčená, že byl jediným smyslem mé existence, ale nebyl. Ve starém životě jsem měla hromadu přátel a rodinu, které jsem taky milovala. Jediným smyslem existence se pro mě stal až teď. Můj jediný věčný Edward, který ví, jak moc mě to bolí…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj nový život:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!