Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Má kniha přání

natáčení


Představte si, že Stmívání nenapsala Stephanie Meyerová, ale Bella jako svůj životopis.

,,Edward se zhluboka nadechl, a pak vstoupil do slunečního světla..."

Má tužka se odlepila od papíru.
Asi si říkáte, co je to za nesmysl, ale já už odmalička byla snílek. Psala jsem povídky, krátké pohádky, ale tohle je moje první kniha, kterou se chystám vydat.
Chtěla jsem tu knížku dokončit než odjedu za svým otcem do Forks.
Tuhle knížku jsem začala psát jen tak z nudy.
Už od mala jsem měla slabost pro tajemno, proto jsem i v mé knížce použila téměř mýtické bytosti - v tomto případě upíry.
Mladá dívky, kterou jsem pojmenovala stejným jménem jako mám já, tedy Bella Swanová zažije kouzelný příběh uprostřed reálného světa.
Odjíždíza svým otcem do Forks, což se za pár hodin stane i mě.
Městečko ve státě Washington však neníjen tak obyčejné.
První den, když jde do školy, potká Bella čarovně krásného Edwarda do kterého se v okamžiku zamiluje.
Z počátku se zdá, že ho Bella ani trochu nezajímá, ale po tom co jí zachrání životse zdá, že její city opětuje.
Po nehodě, kdy je Bella zachráněna svým idolem se začne okolo Edwarda a jeho rodiny Cullenových rozmotávat klubko záhad.
Bella má několik důkazů, že Cullenovi nejsou zcela normální.
Za prvé. Při oné osudné nehodě byl Edward moc daleko na to aby ji mohl zachránit.
Tedy Edward je neuvěřitělně rychlý!
Za druhé. Také při té nehodě Edward plech auta naprosto zamáčkl dovnitř.
Takže je neskutečně silný!
Za třetí. Když Bella jela se svými kamarádkami Jessicou a Angelou do Port Angeles, večer potkala partičku kluků, kteří nebyli ani v nejmenším střízlivý a neměli v plánu se s ní kamarádit. V tu chvíly se tam z ničeho nic objevil Edward. Jak mohl vědět, že je v Port Angeles?
To není pouhý instinkt.
Za čtvrté. Když jeli z Port Angeles, Bella se Edwarda omylem letmo dotkla.
Byl nepřirozeně ledový!
Za páte. Edward pozval Bellu do restaurace, tam se stali dvě další věci.
Edward nechtěl jíst, což je dost neslušné, zvlášť ve společnosti ženy. A vůbec, Bella Edwarda nikdy neviděla jíst, vlastně ani jeho sourozence neviděla v jídelně nikdy jíst.
Ta druhá věc byla, kompletně Belle přeříkal co si kdo myslí. Většinou to byl sex, což by mohlo napadnout každého, ale Edward skutečně myšlenky četl, jen Belliny mu byly zapovězeny.
Zvláštní!
Za šesté. Pokaždé, když bylo venku hezky, Cullenovi byli mimo školu. Jejich otec, doktor Carlisle Cullen je brával pryč z města.
Alergie na slunce?
Za sedmé. Bella si také všimla, že se Edwardovy mění oči, když se však zeptala, jestli nosí čočky, odpověděl, že čočky v životě neměl.
Copak se člověku sami mění oči?!
To bylo dost důvodů aby Bella začala pátrat po jeho původu.
Ve dne, v noci Bella pátrá, potřebuje vědět co jsou Cullenovi zač.
Po tom co zjistí šokující realitu, řekne Edwardovi, že ví co je zač.
Ano, Edward Cullen a jeho rodina jsou upíři!!!
Bella pomalu objevuje záhadný, ale kouzelný svět jejího nového kluka.
Jejich vztah vyvolá povzdvižení jak mezi lidmi, tak mezi upíry, kteří vidí Bellu spíš jako potravu. Dalším rizikem je také přátelství Belly a jejího dávného přítele Jacoba Blacka, který jak vidmo má také svá tajemství a Cullenovi v oblibě rozhodně nemá.
Cullenovým se podaří zabít krvelačného Jamese, který Bellu málem přemění v upíra, ale jsou tu i další nástrahy...
Jak to dopadne, to ještě nevím, ale teď už musím na letiště, ať mi to neuletí.
Na desky jsem rychle napsala - Stmívání, autor - Isabella Swanová.
Tento můj příběh je takovým mým přáním, jak prožít můj nový život v onom městečku jménem Forks, a teď vyrážím na letiště celá napjatá, jestli se můj tajný sen splní.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Má kniha přání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!