Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Lov na upíry


Lov na upíryRozhodla jsem se popsat Carlisleovu proměnu. Vím, že povídek na toto téma tu už několik bylo, ale chtěla jsem to zkusit sepsat. Carlisle je syn faráře, který jej vychovává ve víře v duchy, netvory a přízraky. Carlisle má za něj vzít řemeslo a dát se na odhalování příšer místo něj. Jenže do cesty se mu připlete příliš žíznivý upír.

„Mohli byste být alespoň chvíli zticha?“ okřikl jsem venkovany, kteří stáli za mnou s vidlemi a pochodněmi v ruce. Neustále se bavili, a to dost hlasitě. Po okřiknutí na chvíli zmlkli. Podřepl jsem ke kanálu a poslouchal. Nic. Už dvě hodiny tu sedíme a čekáme na upíra a nic. Čím déle jsme čekali, tím častěji jsem rukou zajížděl pod kabát a dotkl se rukojeti stříbrného kůlu. Doufal jsem, že mě ochrání. Otec v něj věřil úplně, ale já jsem si tak jistý nebyl. Otec viděl za vším démony a přízraky. Odmítal pochopit, že za zneúrodnění půdy může hmyz a ne čarodějnice, které proklely pole před deseti lety. Nechápal základní přírodní zákony a při každém zavytí psa málem zešílel strachy, že se jedná o vlkodlaka.

Nevěřil jsem na čarodějnice a démony, ale na existenci upírů a vlkodlaků ukazovaly nevyvratitelná fakta.

Z úvah mě vyrušil šramot dole. Ostatní jej taky zaslechli a ani nedutali. Odstoupil jsem od kanalizačního poklopu a vytáhl stříbrný kůl. Stříbro upíry zraňuje a ochromuje, alespoň tak to tvrdí pověry. Stříbrný kůl byl kuželovitý nůž s tlustou, bohatě zdobenu rukojetí. Byl poměrně těžký, jelikož byl vyroben z ryzího stříbra. Většina kůlů, jež nabízeli kočovní prodejci, byly levné kopie, které se stříbrem měly společné jen jméno.

Uslyšel jsem mužský chraptivý hlas. Po chvíli jsem poznal, že mluví latinsky na někoho dalšího. Pro jistotu jsem v kapse pláště měl i čerstvý stroužek česneku, který by ale asi těžko upíry odradil. Potom se zvedl poklop.

Kupodivu z něj nevykoukla hlava nějakého netvora, ale obličej mladého muže. Na vteřinu mě napadlo, že jsme se museli splést, ale poté se mi mladík podíval do očí. Svítily jasnou červení. Celý pohled trval sotva vteřinu. Mladík vyskočil z kanálu a než jsem se na něco zmohl, zmizel za rohem.

„Na co čekáte, za ním!“ zakřičel jsem a vyběhl první. Ostatní se po chvíli rozběhli za mnou. Bláta na ulicích bylo skoro po kotníky, normálně by ve mně vzbudilo odpor, ale nyní jsem v něm sledoval kroky mladíka, který před námi prchal. Utíkal jsem a zanedlouho jsem jej uviděl. Vypadal, jako by zápasil s něčím v sobě, ale najednou se otočil a usmál se na mě. Přitom odhalil dokonale bílé zuby. Rozpřáhl jsem se kůlem proti jeho hrudi a bodl jsem do něj. Kůl se zkroutil a poté rozpadl. Čekal jsem, že začne křičet bolestí, nebo zaútočí, ale on udělal něco jiného. Začal se smát. Ztuhl jsem hrůzou.

„Ty sis opravdu myslel, že tahle hračička na mě zapůsobí? Opravdu jsi byl tak pošetilý? Je mi již tisíc let, stále nechápu hloupost a bláhovost vás, lidí,“ pronesl důležitě a očima sledoval můj krk. Ostatní ode mne byli moc daleko, nemohli mu v útoku zabránit. Srdce mi začalo bušit překotnou rychlostí. Chloupky na krku se mi zježily a po celém těle mi naskočila husí kůže.

Najednou jsem pod nohama necítil pevnou půdu. Upír mne držel pod krkem, přišpendlil mě ke zdi.

„Sbohem, člověče,“ ušklíbl se a postavil se na špičky. Ucítil jsem v krku řezavou bolest.

Po pár vteřinách mi přišlo, že se nic neděje, ale vzápětí mě upír pustil a já jsem spadl do bláta. Viděl jsem jej, jak přiskočil ke dvěma statným mužům a chytil je za hlavy. Po vteřince jsem uslyšel odporné křupnutí a výkřik. Oba muži současně padli na zem. A pak to začalo. Cítil jsem se, jako bych hořel. Oheň postupoval celým mým tělem a měl jsem pocit, že se nedokážu ani pohnout. Zaslechl jsem křik o pomoc a s námahou otevřel oči. Upír chytil jednoho chlapce pod krkem a po vteřině už byl pryč. Ostatní se za ním rozběhli. Zůstal jsem ležet na ulici, zatímco jsem sebou zmítal v šílených křečích. Nebyl jsem schopný myslet, ale najednou se mi v hlavě ozval jasný hlas. Uvědomil jsem si, že se musím dostat pryč, pokud nechci být upálen, nebo ukamenován. Po několika minutách jsem se dostal na nohy. Před očima se mi dělaly mžitky, nohy se mi klepaly a hlava točila. S těží jsem udělal pár kroků a zvrávoral. Chytil jsem se sloupu a donutil se jít dál. Každou chvíli jsem padal na kolena a znovu vstával. Bylo mi jasné, kam mám jít. Jediná prázdná budova v Londýně byl velký starý sklad. Byla tam spousta zkaženého a shnilého ovoce.

Konečně jsem se skoro po hodině dostal ke skladu. Dveře byly vyvrácené z pantů. Vplazil jsem se dovnitř a lehl si na podlahu. Prudce jsem oddechoval a držel zuby pevně stisknuté k sobě, abych ze sebe nevydal ani hlásku. Přitom se mi chtělo křičet, ta bolest mě zevnitř rozežírala. Jen silou vůle jsem se donutil jít dál. Vešel jsem do malé místnosti plné hromad hnijícího ovoce. Znovu jsem padl na kolena a vydal ze sebe jakési zaúpění. Po čtyřech jsem se doplazil do rohu, za všechny ty hromady a opřel se o zeď. Přál jsem si umřít. Oproti tomuto smrt nemohla znamenat nic, zhola nic.

Prosím, Bože, jestli si mohu něco přát, tak, ať to skončí!


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lov na upíry:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!