Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Láska, si to ty?

psi


Láska, si to ty?Tento článok je o smrti Belly. Ako to bude znášať Edward a Cullenovci? Dúfam, že sa vám to bude páčiť, lebo je to môj prvý pokus o jednorazovku. Za komentáre dopredu ďakujem.

                                                            Láska, si to ty?

Edward

Súčasnosť

Už prešlo dvadsať rokov od okamihu, kedy som naposledy videl Bellu. Moju jedinú a večnú lásku. Boli to tie najhoršie muky, aké som kedy prežíval. Vtedy som si to aspoň myslel. Teraz tu stojím pred jej hrobom. Nechcem tomu uveriť. To nemôže byť pravda. Zomrela o mesiac neskôr ako som ju opustil. Spadol som na kolená, chcel som vrieskať, udierať do vecí a zomrieť. Ale nevládal som sa ani pohnúť. Cítil som, ako keby sa mi moje mŕtve srdce rozbilo na milióny kúskov a nik ho už nezlepí späť. Keby som mohol aspoň plakať, ale to nemôžem, som upír. Zabil som svoju lásku tým, že som odišiel. Mal som byť pri nej a chrániť ju. Teraz by mohla byť so mnou. Ostrá bolesť, ktorá prešla mojím telom a zabodla sa do miesta, kde by malo byť srdce, bola neznesiteľná.  Rozhodol som sa, že už nechcem žiť. Už nechcem cítiť tú bolesť, ktorá mi spaľuje každý kúsok, môjho tela. Už to nezvládnem.

Alice

Pred dvoma dňami

S Rose sme boli na nákupoch, ale už som s toho nemala takú radosť. Stále, keď nakupujeme nejaké to oblečenie si spomeniem na svoju najlepšiu kamarátku a sestru, Bellu. Ako by sa jej hodili tieto šaty a k tomu čierne lodičky, ktoré som videla v ďalšom obchode vo svojej vízii.

Nikto už nie je rovnaký, aký bol. Zmenila nás so svojím príchodom a to hlavne Edwarda, ale keď sme ju opustili, poznačilo to všetkých viac, akoby očakávali. Dokonca aj Rose chýba. Obľúbila si ju, ale nechce to priznať. Dokonca ani Emmett, už nám nerobí také nervy ako predtým. Carlisle je neustále v práci a Esme celé dni navrhuje domy. Mali ju radi ako svoju dcéru. Najhoršie na tom je ale môj Jasper. Nerada vidím ako trpí, ale teraz sa na to pozerám každý deň. Už ani nie sme spolu tak, ako predtým. Na lov odchádza častejšie a aj na nejaké svoje cesty, ktoré podniká preto, aby si oddýchol. Rozumiem tomu, ale aj tak mi veľmi chýba. Neviem si ani predstaviť, že by som urobila niečo také ako môj braček. Už len jeden deň bez mojej lásky mi trhá srdce a nie to celú večnosť. Viem, že Edward sa chce zabiť, keď Bella zomrie, ale ja mu to nedovolím. To nám nemôže urobiť. Pripravil ma o sestru, ale o brata už nie. Edward od nás odišiel a ja mám pocit, ako keby sa každým dňom od seba vzdiaľovali. Už proste nie sme rodina tak, ako predtým.

Odrazu som dostala víziu. Edward sa rozhodol ísť za Bellou. Mala som obrovskú radosť, ktorá sa za okamih premenila na ešte väčší smútok. Edward bežal okolo cintorína a zrazu zbadal náhrobný kameň, kde bolo napísané Belline meno. Potom som už len videla ako zomiera. Stretol nejakého nomáda a požiadal ho o to, aby ho zabil. Rozvzlykala som sa. Je to moja chyba? Nemala som poslúchnuť Edwarda? Mala som sa pozrieť do jej budúcnosti?

„Čo sa deje?" opýtala sa vystrašene Rose.

Rose

Pozrela som sa na Alice, ktorá zastavila, mala jednu zo svojich vízii. V jednom okamihu bola šťastná, dokonca sa jej na tvári objavil úsmev, ale to netrvalo ani sekundu. V okamihu sa jej výraz zmenil na nešťastný a to je ešte slabé slovo. Vyzerala, ako keby mala každú chvíľu plakať, ale to nemôže, namiesto toho začala vzlykať. Vystrašene som sa jej opýtala:

„Čo sa deje?" Neodpovedala, iba ma začala niekde ťahať. Bála som sa toho, čo sa mohlo stať, lebo naša rodina už stratila dosť. Nikdy som to nepriznala, ale stratila som sestru. Ťahala ma do garáže, do jej auta. Hodila mi svoje kľúče od jej milovaného auta, ktoré nedá šoférovať ani Jasperovi. Čím ďalej, tým som sa bála viac a viac. Nechcem si ani predstaviť, čo môže byť až také hrozné, že sa takto správa. Nasadli sme do auta, naštartovala som, a čo najrýchlejšie šla domov. Jedná vec mi, ale, jasná bola. Nebude to nič dobré.

Jasper

Cítil som ako sa približuje auto. Tie emócie Alice boli hrozné. Rýchlo som sa k nej rozbehol. Čo sa jej len mohlo stať? Zabijem každého, čo jej len skriví jediný vlások na hlave. Videl som ju ako sa krčí v aute a vzlyká. Pohľad na ňu, mi trhalo moje mŕtve srdce. Otvoril som dvere, zobral moju lásku do náručia a odniesol ju do obývačky. Sadol som si s ňou na kreslo a pritúlil si ju k sebe viac. Jej bolesť je mojou bolesťou. Milujem ju. Je to moje svetlo v tomto tmavom svete. Bez nej si neviem predstaviť svoju existenciu. Začal som ju kolísať z jednej strany na druhú a šepkať slová lásky. Vedel som, že keď zvládne prehovoriť, tak to urobí.

Prešla približne hodina, Alice sa mi pozrela do očí a začala sa upokojovať. Vedel som, že nepotrvá dlho a povie mi, čo sa stalo. Stále som ju kolísal a snažil sa ju aspoň trošku upokojiť s mojím darom, ale nepomáhalo to. Vedel som, že to bude niečo vážne.

„Bella zomrela," povedala medzi vzlykmi.

Vyjavene som sa na ňu pozrel. Aj keď som Bellu tak dobre nepoznal, mal som ju svojím spôsobom rád. Už len preto, že Alice ju milovala ako sestru. Nevedel som si ani predstaviť ako sa bude cítiť Edward, keď sa o tom dozvie. Alebo to už vie?

„Alice, Edward o tom vie?" opatrne som sa opýtal Alice.

Vyzerala, ako keby sa teraz prebrala a vystrašene sa na mňa pozrela.

„Musíme mu v tom zabrániť!" zvrieskla.

Vyjavene som sa na ňu pozrel. Počul som ako všetci prišli do obývačky.

Esme

Všetci sme čakali v kuchyni na to, že kedy nám povie Alice, čo videla vo svojej vízií. Bola som nervózna a vystrašená ako všetci v tejto miestnosti. Čakali sme už asi hodinu, keď som počula Alicin hlas, povedala dve slová, ktoré som nikdy nechcela počuť.   

„Bella zomrela," povedala Alice medzi vzlykmi.

Pozrela som sa na každého v miestnosti. Ich tváre boli skrivené v bolestnej grimase. Carlisle ma chytil okolo pliec a ja som mu položila hlavu na rameno. Spomínala som na všetky okamihy s Bellou. Stratila som už jedno dieťa a teraz už druhé.     

„Alice, Edward o tom vie?" opýtal sa jej Jasper.

„Musíme mu v tom zabrániť!" zvrieskla Alice.

Pri týchto slovách sme sa rozbehli do obývačky. Videla som vystrašenú Alice ako je v náruči svojho manžela.

„Edward sa bude chcieť zabiť, keď uvidí jej hrob," nešťastne povedala.

„Kde je?" automatický som sa opýtala.

„Nevidím jeho budúcnosť. Ešte sa nerozhodol," povedala.

„Ideme do Forks," rázne, ale pri tom smutne som povedala.

Nechcem stratiť aj syna. Už to nemôžem. Keby som tak teraz mohla plakať.

Počula som ako Jasper vytáča telefónne číslo a objednáva letenky do Port Angeles.

Emmett

O deň neskôr 

Stáli sme pred hrobom mojej malej sestričky, ktorá mi chýba. Každý jeden z nás jej položil na hrob kyticu kvetov. Držal som vo svojom náručí Rose, ktorá vzlykala. Nikdy som si nemyslel, že ju mala až tak rada. Pozrel som sa na ostatných. Tiež držali vo svojom náručí svoje manželky, ktoré ako Rose vzlykali bez sĺz. Videl som na Jasperovi, že sa ich snaží upokojiť, ale nedarí sa mu to.   

Pozrel som sa na Alice, ktorá mala zasklený výraz a vôbec sa nehýbala. Dostala nejakú víziu. Po pár sekundách sa na nás vystrašene pozrela.

„Edward, je tu o tri minúty," panicky povedala.  

Už len tri minúty a stratím možno aj môjho brata. No, ale ja mu to nedovolím. To nám nemôže urobiť, aj keby som ho mal strážiť celú večnosť. Privial vietor a ja som zacítil jeho pach ako sa približuje. Určite musel všetko počuť s našich myšlienok. Neviem si ani predstaviť ako sa cíti, keby som ja stratil Rose. Na to radšej nechcem myslieť. Už len tá predstava vo mne vyvoláva bolesť a hrôzu z jej straty. Zbadal som Edwarda ako vybehol z lesa a mieri k nám. Jeho výraz bol strašný, taký divoký a strhaný od bolesti. Počul som, ako keby na zem spadol veľký balvan, pozrel som sa tam a videl som Jaspera schúleného na zemi objímajúc si rukami nohy. Bol to strašný pohľad. Alice okamžite zareagovala. Zobrala ho do náručia a utekala s ním čo najďalej s tadeto.

 

Carlisle

Videl som môjho syna ako stojí nad hrobom svojej lásky, ktorú som bral ako svoju dcéru. Ten pohľad ma ubíjal. Nemohol som sa na to pozerať. Odrazu Edward padol na kolená a len tak pozeral na jej hrob. Jeho tvár sa nedala ani opísať. Toho som sa bál od okamihu, kedy opustil Bellu. Na to meno myslieť mi už len trhá srdce. Slnko už zapadalo za obzor a Edward tu stále bol v tej istej polohe, nepohol sa ani o milimeter.

Bolo už ráno, keď sa postavil na nohy a rozbehol. Všetci, ktorí tu boli vyrazili so mnou. Edwarda sme ale dohoniť nemohli. Bol príliš rýchly. Pred nami mal náskok asi minútu. Cítil som, ako niečo mokré mi dopadlo na tvár. Bola to kvapka. Začalo pršať. Voda zmyla jeho pach. Po pár minútach som len bezcieľne blúdili po lese a snažili sa nájsť Edwarda.

„Rozdelíme sa," povedal som.

Prikývli. Ja s Esme sme šli na juh a Emmett s Rose na sever.

Po pár hodinách hľadania som to vzdával, keď som zacítil dym a Edwardov hlas.

„Láska, si to ty?"             

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska, si to ty?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!