Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jen sen?

Figurka majůrka


Jen sen?Je to buď vícedílná nebo jednodílná povídka o trošku jiné Belle, to jestli napíšu pokráčko závisí na vašich komentářích, doufám, že se bude líbit, nechci toho prozradit moc, pak byste to nečetli :), Vaše ZuzlikAlice

Pohled nikoho:
Mladá dívka, upírka sedí na zemi uprostřed louky a usedavě vzlyká bez slz. Vedle ní plápolají plameny a nad nimi se nese fialovo – černý kouř. Už několikrát se pokusila skočit do těch plamenů, ale vždy jí v tom některý z těch upírů, co stáli za ní zabránil a ona už to vzdala. V tom ohni hořel její anděl i s celou její rodinou, s jejími přáteli a nakonec i s její malou nádhernou dcerkou, jediný, kdo tam nebyl, byla její malá sestra a její manžel, kteří utekli před touhle zkázou, chtěli zachránit aspoň sebe.
,,Proč jste to udělali, proč oni všichni,“ vykřikla dívka a v mžiku byla u jednoho z těch, co jí to způsobili a začala ho bušit do hrudi, po chvilce se svezla psychickým vyčerpáním.
Velký svalovec podobný jejímu zemřelému bratrovi ji zvedl a hodil si ji přes rameno, dívce bylo jedno, jestli zemře, dokonce by to i uvítala, po tom co se stalo. Upír se otočil a vydal se pryč od těch plamenů, dívka naposledy zvedla hlavu, ve tváři měla zmučený výraz, který vypovídal za vše. Na poslední pokus se vzepřela a kopla svou největší silou svalnatce do brady, hlava mu ulítla někam do dáli, aniž by si toho někdo všiml zhroutil se k zemi a dívka se rozběhla pryč od tohoto života, pryč od té proklaté gardy směrem k její lásce, k jejímu andělovi a ke zbytku její rodiny. Utíkala, jak nejrychleji mohla, ale najednou se před ní zjevil jiný svalovec a odrazil ji směrem k lesu, zastavila se až o strom, který se pod silou nárazu vytrhl z kořenů a i s dívkou upadl. Chvilku zůstala bezhybně ležet a pak se rychlostí světla vyšvihla na nohy a zavrčela na toho nevítaného hosta, už chtěla být u nich a tak se rozběhla a těsně před tím obrem se odrazila od země s úmyslem ho přeskočit, ale když byla nad jeho hlavou, chytil ji za kotník a strhnul ji k zemi, neměla šanci, nebyla trénovaná, měla jen sílu a rychlost. Svalovec se jen škodolibě usmál a přistoupil k dívce, která se krčila na zemi a čekala smrt, tu spásnou smrt, jenže nic takového neměl ten svalnatý v plánu, chtil ji za pas a hodil si ji přes rameno, akorát hlavou dopředu, aby ho nemohla zneškodnit jako Felixe, toho před ním. Dívka se začala vzpouzet, ale nebylo jí to platné, tem muž ji držel pevně a nehodlal pustit, najednou dívka zhlédla svoji malou černovlasou sestru, jak probíhá lesem i s jejím manžele, který najednou vyskočil a dal se do boje s těmi ostatními upíry, kteří jen sledovali boj dívky a toho hromotluka. Zato její malá sestra se vrhla právě na toho zmiňovaného, ale neměla šanci, on byl silnější, rychlejší, vycvičenější, to mladá dívka věděla a něchtěla přpravit svou sestru o život.
,,Néééééééé,“ zakřičela a žalostně se dívala na malou černovlasou upírku.

Pohled Belly:
,,Néééééééé,“ zakřičela jsem a prudce jsem se posadila na své posteli v luxusním bytě v naší nové vile v zapadákově.
Byl to jen sen, Bello, uklidni se, asi bys s tou fikcí měla trochu ubrat. Konejšila jsem se v duchu po tom hororovém snu. To je divný, dneska mám jít poprvé do školy tady ve Forks a hned se mi zdá takový divný sen, jako by se mělo stát něco zlého, ale nu což, nebudu pověrčivá.
Vyšla jsem do koupelny a pořádně jsem se upravila, chtěla jsem, aby to bylo něco výjmečného, na sebe jsem si
vzala černé tričko s modrými třpytícími se proužky, dlouhé pod zadek, pod to černé kalhoty a na tričko modrý volný svetr, na nohy jsem si obula modré boty na vysokém podpadku, obětovala jsem se.
Vyjela jsem svým novým jeepem ke škole. Když jsem dorazila, všichni na mě jen zírali, ale to jsem očekávala, jsem teď ta nová. Otočila jsem se a z auta jsem si vytáhla svou
kabelku od Luise Vuittona a potom jsem auto zamkla a otočila jsem se čelem k budově školy, a tam stála ta malá černovláska z mého snu a vedle ní její blonďatý manžel, párkrát jsem zamrkala, ale stále tam byli, nevěřícně na mě koukali…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen sen?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!