Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jdu k tobě

honeymoon


Jdu k toběJe to smutná povídka která je z pohledu vypravěče, přímá řeč se objevuje jen jednou. Měla jsem zrovna náladu na sad end, doufám že si to přečtete a zanecháte již tak očekávaný koment.

Je to už tak dávno, co se to stalo, co ji tady nechal. Tak samotnou, tak opuštěnou a zlomenou. Vždycky se jí po něm stýskalo, ach tolik se jí stýskalo. Nikdy na něj nezapomene, teď se na něj dívá a ví, že bude šťastný, možná ne teď a tady, ale jednou ano. Tady v nebi jí opustila veškerá lež, všechno co jí kdy někdo řekl a lhal se přeměnilo v nádhernou i krutou pravdu. Miloval ji, miloval ji tolik, až ji z lásky opustil, bál se o její život. Nikdo tady nemohl lhát, ale mohli se vyhýbat odpovědi. To ON dělá často, ona neví, jestli ho ještě někdy uvidí a bude s ním moci mluvit. Vidí ho jak jde na letiště, už začíná nový život. Přísahá si, že už se na něj nikdy nepodívá, už ho neuvidí, ale navždy zůstane v jejím srdci, v tom které všichni vidí, je nejvyšším andělem, andělem smutku.

 

Byl pozdní večer a bledý vysoký mladík pomalu procházel lesem za malým bílým barákem. Kdyby mohl, ronil by slzy, ale takhle se z jeho úst aspoň draly vzlyky. Byly tak tiché, že i on měl problém je slyšet.
Zase pršelo, tak jako se v tomhle malém městečku stává hodně často. Mladík zevnitř domu slyšel nádherný hlas asi 18-ti leté dívky a neznámého chlapce. Zamilovaně si šeptali, milovali se.
Její matka zemřela asi 10 let po dívčině narození. Jednoho večera usnula se slzami v očích a už se neprobudila. Tehdy to mladíka šíleně vzalo. Týden nic nepil a pak se zuřivě vrhla na vychrtlou lišku.  Její otec ještě žije a žít bude ještě dlouho. Přesněji dokud se nerozhodne, že zemře. Už tady nebydlí, přenechal barák dceři a synovi jeho přítele – jejímu snoubenci.
Mladík byl šťastný, když se jeho láska zase dala dohromady po jeho odchodu – neodchodu a ještě víc ho potěšilo, když si vzala jeho největšího nepřítele, toho co jí tolik miloval.
ten mladík nikdy neodešel. Zůstal v lese, viděl, jak jí přinášejí domů, viděl i to, jek je nešťastná. Kolikrát přemýšlel, že se vrátí, že jí tímto ještě víc ubližuje, ale vydržel a nakonec to všechno dobře dopadlo. Jen občas usínala se slzami v očích a s křikem se probouzela. Viděl  i jejich svatbu i její porod, viděl všechno. Její manžel věděl, že je ten mladík tady, ale nikdy mu to nezazlíval, moc dobře věděl, jak moc jí miloval a nechal ho být, už to nebyla jeho starost.
Dívka už Jeho rodině odpustila, odpustila jemu i všem ostatním, až na jeho sestru. Nikdy jí neodpustila, že se nerozloučila. Mladík si to doteď vyčítá, to on donutil sestru, aby odjela bez rozloučení.  Ale teď už na tom nesejde, už jí to nepomůže.

Je brzké ráno a bledý vysoký mladík prochází ulicemi jednoho italského města. Nemůže se dočkat, až ji spatří. Až teď začal věřit, že má duši, že se s ní po smrti setká.
Na konci ulice stojí muž v černém plášti a k němu přichází mladík. Muž se usměje a mladík jemně kývne. Poklekne a ulicí zní slova lásky věnovaná jeho milované.
,,Jdu k tobě,‘‘ šeptne naposled.

Ulicí problikává oranžové světlo ohně a nad městem se nese fialový mrak kouře. Ti co dobře vidí v ohni zahlédnou bledé paže a bronzové vlasy nad tváří která se usmívá. Mladík se ale do nebe nedostal, nemohl, neměl duši.

 

Anděl kouká na zem, zase přemýšlí, kde zabránit smutku a kde ho přivodit, to ona umí. Vidí někoho, koho už tak dlouho neviděla, vidí svoji sestru, největší přítelkyni. Ona teskní a anděl už ví proč, on je mrtvý a sem se nedostane, nikdy, to před ní NEJVYŠŠÍ skrýval. Sesunula se k zemi a kdo šel okolo viděl jak její srdce krvácí, krvácí tolik milovanou krví mladíka.

 

____________________________________________________________________________________

Tak už sem něco vymyslela, ten začátek a konec je narychlo, doufám, že se vám to bude líbit!!! :-|
»SHRNUTÍ«



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jdu k tobě:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!