Jak to mohlo být...
04.06.2010 (07:30) • Tynkaul • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 1722×
Psal se dvanáctý leden roku 1773. Ve městě v jednom z domů propukl rozsáhlý požár, takže celé město bylo na nohou. Doktor Carlisle Cullen pracoval v tamější nemocnici a je slabé slovo, když někdo řekne, že měl hodně práce. Už byl na nohou přes patnáct hodin a jeho nadřízený ho poslal domů. Nechtěl, ale musel. Ještě se pokusil přijmout jednoho popáleného, jenomže nadřízený ho z nemocnice vypravil se slovy: Jste unavený, pokud jste unavený, můžete pacientovi ublížit. Ne naopak. Carlisle raději šel. Kopal do kamínků a nervozita stoupala. Věděl, že díky tomu, že musí odpočívat jistojistě někdo zemře.
V ten den se v jednom z domů na opačném konci města konala oslava. Probíhaly zásnuby. Esme, starší sestra dívky, která se zasnoubila, seděla ve svém pokoji a tupě zírala na stěnu před sebou. Vždycky byla vzorná, bezchybná, ale užila si někdy v životě něco? Vždyť jí je devatenáct a co zažila? Párkrát, při večeři si cucla vína. To se považovalo za krajně neetické, pokud nebyla vdaná. Vdavky. Další věc, kterou Esme striktně odmítala. Na svůj věk, už by měla mít dítě, ale ona zatím pokaždé odmítla muže, který se jí dvořil. Nestála o ně.
Její sestra byla o dva roky mladší než ona a za dva měsíce se měla vdávat. Esme to zkrátka nechtěla. Bylo jí jedno, že pokud se nevdá, bude chudá. Bude muset pracovat a stane se z ní špína. Její rodiče byli na celkem vysoké pozici a každou chvíli Esme přivedli nápadníka. Ona si ho vždycky dokázala zprotivit tak, že nakonec ustoupil. Dnes večer seděla na posteli a přemýšlela. Nechtělo se jí žít. Už ne.
Vzala si kabát a opatrně vyklouzla z domu. Nevěděla, co chce dělat, ale šla. V centru se něco dělo. Poznala to, tak se vydala tímto směrem. Kráčela dobrou půl hodinu, když v tom narazila na tu budovu. Budova, co celá léta sloužila jako radnice, se teď zmítala v plamenech. Stovky lidí běhali okolo Esme s vodou a snažili se to uhasit. Bylo jasné, že se to nepodaří, ale uvnitř byli lidé, takže se snažili, ze všech sil všechny vyprostit. Esme oheň fascinoval. Přistoupila tedy blíž a teplo, které jí hřálo, se jí zamlouvalo. Udělal další krok směrem k budově. Nevšímala si lidí, kteří okolo povykovali a vřískali. Nic, kromě ohně, pro ni neexistovalo.
Pak se to stalo. Strašný křik lidí ještě zesílil a budova povolila. Zhroutila se a pohltila vše, co jí stálo v cestě. Včetně mladé dívky, která stála moc blízko…
Carlisle stále kopal do kamínků, když už to nevydržel a hnal se k místu požáru. Lidé se naivně snažili hořící kolos uhasit kbelíky vody. Jenomže bylo pozdě, viděl, jak se budova pomalu klátí a neměl šanci jí zastavit. Všechno živé, co tam bylo, nemělo šanci na přežití. Carlisle už jenom pozoroval, hroutící se budovu, když v tom si všiml dívky. Dívky, která stála přímo pod budovou, která se hroutila. Už neměla šanci na útěk. Carlisle chvíli stál, jako přimrazený. Nakonec se vzpamatoval a vystřelil směrem k dívce. Ležela teď už pod vyhořelými troskami, neměla šanci na přežití. Vzal ji tedy do náruče a rychlostí takovou, že je nikdo ani nezaregistroval, ji odnesl pryč.
Položil jí v parku na zem a sotva žijícímu tělo něco zamumlal.
„Promiň, ale nenechám tě zemřít,“ vydechnul a udělal něco neočekávaného. Zakousl se dívce do krku. Ta jednou dlouze vykřikla a potom utichla. Její tělo se tu a tam začalo zmítat, jinak byla klidná. Carlisle byl celou dobu u ní. Promlouval k ní a omlouval se.
Autor: Tynkaul (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Jak to mohlo být:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!