Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » I já mám právo na štěstí...

Twilight bella & edward by bettyy


I já mám právo na štěstí...Povídka je psaná z pohledu Heidi. Tato povídka má celkem smutný konec, nebo spíše nejasný, ale o to hezčí.

„Slečno Heidi, pan Aro Vás volá,“ přišla mě informovat náše nová lidská recepční – Gianna už mezi námi dávno není.

Jen jsem jí rukou ukázala, ať laskavě odejde a přehodila přes sebe typické oblečení pro volterrské obyvatele – černý plášť. Vydala jsem se do hlavní síně, předem mi bylo jasné, co po mně budou chtít.

Vešla jsem do místnosti a předstoupila před naše vládce.

„Heidi, má drahá přítelkyně…“ začal Aro a mně bylo jasné, co po mně žádá.

„… byla bys tak laskavá a dovedla něco k snědku?“ dokončil svoji myšlenku a spráskl ruce.

„Jak si přejete, pane,“ odpověděla jsem mu a vydala se do večerem ztemnělých ulic Volterry.

Procházela jsem kolem mnoha opilců a ignorovala jejich slizké pohledy. Když jsem naposledy přivedla něco takového, dostala jsem trest.

Nakonec jsem narazila na skupinku turistů, která večeřela v jedné z luxusnějších restaurací v této části města.

„Omlouvám se, že ruším, ale chtěla bych vás pozvat na mimořádnou prohlídku místního hradu,“ začala jsem ty lidské červy lákat.

„Oh, děkujeme, ale už je pozdě. Ale zítra se rádi podíváme,“ spustila vedoucí skupinky, ale mně se to nezamlouvalo.

„Zítra je hrad zavřený, je to mimořádná exkurze, nenechte se přemlouvat,“ zaprosila jsem a usmála se.

„A proč ne? Strávíme večer na hradě,“ spustil jeden chlápek a objal svoji družku a jejich malou dcerku.

„Tak dobře, jdeme,“ nakonec povolila vedoucí a já se usmála.

Otočila jsem se a vydala se k hradu. Jen zběžně jsem je spočítala, měla jsem tu okolo čtyřiceti turistů, snad to bude stačit.

Kráčeli jsme k hradu, když mě cosi zatahalo za šaty. Koukla jsem dolů a uviděla tu maličkou.

„Teto, je to daleko?“ optala se mě a já se usmála, jak krásně to znělo.

„Neboj, maličká, je to jenom kousek,“ usmála jsem se na ni a cítila, že tento malý človíček mi zlehka přirůstá k srdci.

„Nancy, pojď sem a nech tu paní být,“ křikla po ní její matka a ona se rozutíkala za ní. Ta žena ji vzala do náruče a objala ji.

Při této scéně mě zabolelo u mého mrtvého srdce. Já nikdy nebudu mít tak roztomilou holčičku.

Došli jsme k hradu a já je vzala hlavním vchodem dovnitř.

„Prosím, následujte mě, prohlídku začneme v hlavní síni a budeme pokračovat dál,“ pronesla jsem k nim a otevřela velké dveře.

Počkala jsem, až všichni vejdou dovnitř, a dveře jsem s žuchnutím zavřela.

Když kolem mě procházela ta malá, usmívala se a mně jí najednou bylo líto. Ucítila jsem na sobě pohled jednoho z vládců – Marcuse. Moc dobře si uvědomoval, co k té malé začínám cítit. A určitě se o tom dozví i Aro. Jak já jeho dar nesnáším.

„Vítejte, přátelé,“ pozdravil Aro a potom to všechno začalo. Všichni se vrhli na své vybrané kořisti.

Měla jsem hlad, ale nemohla jsem se dívat, jak tu maličkou zabijí. Proto jsem ji co nejrychleji odvedla do svého pokoje. Plakala a já byla ještě více smutná.

Vím, že za to, co teď udělám, mě nejspíše Aro nechá zabít, ale i já mám právo na štěstí.

„Nancy?“ popošla jsem k ní.

„Maminka… tatínek…“ začala znovu plakat.

„To bude v pořádku, uvidíš,“ přistoupila jsem k ní a objala ji. Hned mě chytila a držela se mě jako klíště.

To byla moje možnost. Odhrnula jsem její dlouhé plavé vlasy a zakousla se jí do krku. Její krev byla sladká a teplá a já měla co dělat, abych ji nezabila. S velkou námahou jsem se od ní odtrhla a nechala ji ležet, křičící, na posteli.

„Doufám, že to přežiješ, Nancy, neboť já nejspíše ne…“

 

Sad end - Happy end



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I já mám právo na štěstí...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!