Můj bláznivý nápad, který vzešel z jednoho nudného večera a dvou postav (Emmetta a Chucka). Je to něco mezi Gossip Girl a Twilight.
Serena pořádá party na kterou mají přijít i Cullenovi, ale vše se malinko zvrtne. Co se stane ještě před party a co se stane během ní? Odhalí někdo Emmettovo tajemství? S kým se bude přátelit Rosalie? A co naši miláčkové Bella a Edward? Budou pořád ta samá zamilovaná dvojice nebo se vše změní stejně jako módní trendy?
Tak snad si to užijete a třeba i napíšete koment, nápady, připomínky, kritiku, jestli chcete pokračování - cokoliv je vítáno.:)
16.02.2010 (16:15) • SwayCullen • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2077×
Vítejte v New Yort City v Upper East Side, kde já a mí kamarádi žijeme okázale, do školy chodíme občasně a bavíme se - neustále. Podívejte se s námi do světa plného zrady, vášně a žárlivosti - do místa, kde nosit loňské boty od Manola znamená společenskou sebevraždu.
Serena plánuje večírek a pozve i Blair s Bellou, které se jí snaží pomstít. Podaří se jim to, nebo Serena opět vyhraje?
[PŘED DÍVČÍ ŠKOLOU NA SCHODECH]
Bella: Ahoj B.
Blair: (nedůvěřivě se podívá na Bellu) Ahoj.
Bella: Serena pořádá party. Jdeš tam?
Blair: (přimhouří oči) Myslíš na to, na co já?
Bella: (potutelně se usměje a mrkne na Blair) Co myslíš?
Blair: (ví, co Bella chce a tak se na ni usměje) Přiveď rodinku.
Bella: To se vsaď že přivedu. (usměje se a odejde)
[BELLA SE PŘIPRAVUJE NA PARTY A OBJEVÍ SE U NÍ NATE]
Bella: Nate! Co tady sakra chceš??
Nate: Bello! Lásko moje jediná! Slunce mého života! Já na tebe nemůžu zapomenout!
Bella: (uchechtne se) Nate, ty jsi blázen. Byla to jen jedna noc.
Nate: (dostane nápad; přijde k Belle a zašeptá jí do ucha) Tak jen jedna noc jo?
Bella: (Nate ji znervózňuje) Mmm... Jo... Byl to jen sex...
Nate: Tak proč si ho neužít?? (přitiskne Belllu na stěnu a začne jí líbat)
Bella: (nezmůže se na odpor)
Nate: (Svlékne jí šaty, které si oblékla na party)
/v tom dole bouchnou dveře a Bella se lekne/
Bella: Sakra! To je Edward!
Edward: (rozrazí dveře a radostně zvolá) Ahoj miláčku! (zarazí se a rozzuřeně řekne) Co ten tady sakra dělá?!
Bella: (okamžitě si navlékne šaty) Nate... On tu je jen kvůli Blair. Potřeboval si s někým promluvit.
Nate: Ale Bello...
Bella: (mrskne po něm pohledem a otočí se k Edwardovi)
Edward: (naštvaně) A proč jsi teda skoro nahá??
Bella: (nevinně pokrčí rameny) Převlékala jsem se.
Nate: (zmateně) Ale přece... Bello - .
Bella: (rychle ho utne) Potom Nate!
Edward: (zařve) A teď vypadni Nate!
Nate: (radši rychle zmizí)
Bella: (usměje se) Ale Eddie.
Edward: (znovu zařve) Neříkej mi Eddie!!
Bella: (přijde k němu) Promiň lásko, já už budu hodná (zašeptá sladce a zajede Edwardovi rukou do kalhot)
[MEZITÍM U BLAIR]
Rose: (přesvědčivě) B. tobě to tak sluší!
Blair: (pochybovačně se po ní ohlédne)
Rose: Jasně B., přece bych ti nelhala.
Blair: (usměje se na Rose) Díky.
Rose: (váhavě) Blair?
Blair: (otočí se k ní čelem) Ano?
Rose: (neví, jak to říct)
Blair: Rosalie, známe se už dlouho. Znám všechny tvoje tajemství. Mě to říct můžeš.
Rose: (nadechne se a vychrli) Myslím, že mě Emmett podvádí.
Blair: (překvapeně) Cože??
Rose: (zakňučí) Jo...
Blair: (jen nevěřícně zírá)
Rose: (po chvíli se vzpamatuje a dodá) Až tu couru najdu, tak jí zabiju!(zlověstně se jí zablýskne v očích) A pěkně pomalu!
Blair: (se strachem v očích se podívá na Rose, protože ví, čeho je její kamarádka schopná) Rose... To není nejlepší nápad... (odmlčí se) A navíc nemáš důkazy!
Rose: (vyštěkne) Důkazy! Pche! Co je mi do nějakých důkazů! Sakra!
Blair: (přeruší ji) Rosalie Haleová. NE - MŮ - ŽEŠ ho obvinit bez jasných důkazů a už vůbec ne někoho zabít pro nic za nic!
Rose: (chvíli přemýšlí) Dobře. Asi máš pravdu. Když důkazy, tak důkazy. Ale TY mi je pomůžeš sehnat.
[U CHUCKA SE STAVÍ ZNIČENÝ NATE]
Nate: (obviňujícím hlasem) Tys tu někoho měl.
Chuck: Co blázníš?
Nate: (podívá se po pokoji) Ty mi chceš namluvit, že ty červený tanga jsou tvoje?
Chuck: (na chvíli se zamyslí) No dobře, měl jsem tu jednu dost pěknou dračici.
Nate: (ušklíbne se) A nechceš mi říct, jak se jmenuje?
Chuck: Nate!
Nate: (poraženě) No to už je teď jedno...
Chuck: (netrpělivě) Nechceš mi už říct, co se k čertu stalo??
Nate: Chucku! Ona mě nechce! (začne vzlykat)
Chuck: (snaží se udržet vážnou tvář) Ale Nate... Cos čekal? Že ti padne k nohám? Sorry, ale měl by ses smířit s tím, že na Edwarda Cullena s tou jeho sladkou tvářičkou prostě nemáš.
Nate: (zlostně vyštěkne) Ale mám! Mám! Mám! Mám! (znovu se rozbrečí)
Chuck: (už to nevydrží a rozchechtá se) Ty si vážně blbec kámo. (odtrhne od sebe vzlykajícího Nata a odhodí ho na gauč)
Nate: (ublíženě) A já si myslel, že jsi můj přítel!
Chuck: (obrátí oči v sloup) Ty jsi vážně slaboch.
Nate: To říká ten pravej!
Chuck: No nic. Já jdu na ten večírek, tak se měj. (odejde ke dveřím a pak se otočí) Jo a až se přestaneš chovat jak malej, tak se tam stav. Bude zábava.
[U SERENY DOMA]
Serena: (potěšeně se rozhlédne okolo sebe) Alice, to je... Jak se ti to jenom podařilo.
Alice: Takže se ti to líbí?
Serena: (okouzleně vydechne) Je to... dokonalé.
/v tom se do místnosti vřítí Emmett/
Alice: Co se děje??
Emmett: (rozhlédne se okolo sebe a zašeptá) Ona... Ona to už asi ví.
Serena: (překvapeně) Ne! (váza jí vypadne z rukou a rozbije se o podlahu)
Emmett: (lekne se a skočí Alici na záda)
Alice: (lekne se a zaječí) Zbláznil ses? (pokusí se Emmetta shodit ze zad)
Emmett: (drží se Alice jako klíště a fňuká) Já nechcí... Já se jí bojííííím!!
Alice: (začne běhat po celém Serenině pokoji, zatímco Emmett se jí pořád drží jako klíště)
Serena: (svíjí se smíchy na podlaze)
Alice: (konečně se jí podaří shodit Emmetta ze zad)
Emmett: (žuchne na zem a po chvíli si začne oprašovat kalhoty) Já z ní mám ale strach...
Serena: (konečně se přestala smát) Ale Emmette, neboj se. To bude v pořádku.
Alice: Jo bráško. Konec konců můžeš si za to sám. Kdybys to Rose řekl -
Emmett: tak je ze mě předložka do koupelny. V nejlepším případě.
Serena: (obejme Emmetta a políbí ho) Neboj se. Já tě nedám. (tajemně se usměje a rozcuchá mu vlasy)
[VEČER NA SERENINĚ PARTY]
Bella: (zamilovaně se vede s Edwardem, který má ještě potemnělé oči po dnešním žhavém odpoledni)
Blair: (jakmile uvidí Bellu, zamíří k ní) Bello, tak ráda tě vidím (a políbí ji)
Edward: (překvapeně zamrká a pak výhružné zavrčí)
Bella: (jen se zasměje a mrkne na B.)
Blair: (významě se podívá Belle do očí) Ještě se uvidíme. (odejde)
Edward: (rozzuřeně) Co to sakra bylo?!
Bella: (nevinně se na Edwarda podívá) Co tím myslíš lásko?
Edward: (naštve se ještě víc) Myslím to, jak jsi se teď vykousla s Blair! Co si sakra myslíš, že děláš?!
Bella: (vykulí na Edwarda oči a pak se rozesměje) Ale Eddie. To byla jenom legrace. Věř mi čumáčku.
Edward: (je tak rozzuřený, že se mu pára valí z uší a nepříjemně mu v nich píská) A už toho mám dost Bello! (zařve a dál pokračuje) Spíš snad úplne s každým, líbáš se tady s Blair, lžeš mi do očí a ještě mi říkáš Eddie!! Já končím!
Bella: (překvapeně zamrká) Ale Eddie!
Edward: (naposledy se po ní vztekle podívá a pak zmizí)
Bella: (nevěřícně se za ním dívá a pak se rozhodne, že mu to jen tak neprojde) Ještě se rád vrátíš miláčku. O to už se postarám, to se neboj. (a vydá se hledat Blair)
---
/Edward konečně najde svojí rodinu, jak se u baru vybavují se Serenou/
Alice: Jé Edwarde, konečně jsi tady!
Edward: (vztekle na Alici zavrčí a napije se whisky)
Serena: (vyvalí oči, protože nikdy neviděla Edwarda pít) Ups. Tak tohle vypadá špatne.
Rose: (zkoumavě se podívá na svého bratra) Nechtěl bys nám už konečně říct, co se stalo?
Edward: (provrtá Rose pohledem a zavrčí) Skončil jsem to s Bellou.
Emmett: (spadne mu čelist ke kolenům)
Alice: (překvapeně kouká na Edwarda, jestli to myslí vážně)
Serena: (trochu potěšeně) To jako vážně?
Edward: (jen přikývne a kopne do sebe panáka vodky)
Rose: (tak tohle vážně nečekala) WOW
Alice: (zmateně) Co? Jak? Proč?
Edward: Nechci se o tom bavit. Dejte mi pokoj.
Serena: (pokrčí rameny) Tak dobře, jak si přeješ. Ale hlavně moc nepij Edwarde, prosím.
Edward: (ušklíbne se na Serenu, ale pak přikývne)
---
Bella: Ah, tak tady jsi B. Musím s tebou mluvit.
Blair: O co jde? To už začínáme?
Bella: (přikývne) A jsou tu všichni?
Blair: Tak to si můžeš být jistá, sestřičko.
Bella: (naštvaně) Kolikrát už jsem ti řekla, že tohle nikdy v životě nebudeš používat?
Blair: Tak promiň, ale přece víš, jak moc mě to láká.
Bella: (ušklíbne se) Tak jdeme na to, zlato?
Blair: Tak na to se spolehni.
---
/k baru přijde opilý Nate/
Nate: Edíku, brouku. Škyt. Budliky budliky. (začne se po Edwardovi plazit)
Edward: Nate, co to kurva děláš?!
Nate: (přitiskne se k Edvardovi ještě blíž a pomalu začne putovat k jeho rtům) Snažím se tě políbit. Škyt.
Edward: (nemá náladu se k Natovi chovat slušně) Jdi někam, Nate. S tebou si to taky rozdala. (serve ze sebe Nata a odhodí ho do rohu místnosti)
Serena: (koukne se na Nata a ušklíbne se) Má co si zasloužil. (zašeptá)
Alice: (okřikne ji) Sereno! To neříkej!
Emmett: (zašklebí se na Alici) Ty si myslíš, že toho někdy nechá?
Alice: (zavrtí hlavou) Na to je moc blonďatá.
Emmett: (rozesměje se) Nojo, kombinace Elsévu a kolie. Mimochodem, víte jak utopit blondýnku?
Rose: (výhružně) Emmette! To už vážně přeháníš!
/v tom se ne scéně objeví Chuck Baas/
Chuck: (zamilovaně) Lásko! Tak rád tě vidím!
Edward: (zmateně) O čem to sakra mluví?
Nate: (opilecky zažvatlá) Spíš byste se měli prát s kým to táhne. Škyt.
Alice: A sakra.
Chuck: (mezitím dojde k baru) No lásko, nechceš nás představit?
Emmett: (nahlas polkne)
Chuck: (obejme Emmetta a strčí mu jazyk do pusy)
Edward: (překvapeně) Ty vole!
Rose: (jdou na ní mdloby) C - cože??
Chuck: (konečně se odtrhne od Emmetta) Emme, to je ta tvoje šílená kamarádka?
Emmett: (nenápadně se schová za Chucka)
Rose: (hystericky) Šílená??? Kamarádka??? Emmette Cullene!!!
Emmett: (zpoza Chucka zašeptá) Ano Rosalie?
Rose: Co si sakra myslíš? Jak sis - . (zamyslí se a po chvíli jí vše dojde) Tys s ním spal??
Chuck: (usměje se na ni) Jasně kočko. Co sis myslela? Že jsme spolu háčkovali?
Rose: (zaječí) Ty parchante! Ty, že mě miluješ? Jak jsi jen mohl Emette?
Chuck: COO??
Rose: (znovu zaječí) Tvůj přítel je MŮJ manžel!!!
Chuck: (otočí se na Emmetta) Je to pravda?
Emmett: (vyděšeně těká pohledem z Rose na Chucka a zpátky) Uhm... Jo, je.
Chuck: (překvapeně zamrká a pak zaječí) Ty děvko!! (otočí se a utíká z místnosti)
Emmett: (zoufale) Chucku prosím počkej! Já ti to vysvětlím! (běží za Chuckem)
Rose: (naštvaně) No to by mě teda zajímalo jak?! (a rozběhne se za Emmettem a Chuckem)
Serena: Tak to se nepovedlo.
Alice: To mi povídej.
Edward: (nevěřícně) Vy jste o tom věděly??
Alice: (kývne na souhlas)
/Blair s Bellou, které z povzdálí pozorovaly tuto scénu se i po 5-ti minutách pořád ještě smějí/
Bella: Pozvat Chucka nebyl špatný nápad.
Blair: (potěšeně) Stejně jako pozvat Culleny. Dobrá práce Bello.
Bella: (kývne a zasněně řekne) Miluju večírky.
Jak to tak na Upper East side bývá, nic není takové, jaké se na první pohled zdá. Co se stane s Bellou a Edwardem? A dozví se Emmett, kdo může za jeho prozrazené tajemství? Jak se zachová Serena po tom, co se vynořilo na povrch Emmettovo tajemství? Zůstanou všechna pouta zpřetrhaná, nebo se podaří vše zachránit stejně jako loňskou kolekci od Galliana? To a ještě více se ukáže v následujících dnech.
Víte, že mě milujete
xoxo Vaše Super Drbna
Tato povídka - scénář snad jednou bude i natočená (pevně v to doufám), jen se mi nesmí pozabíjet hlavní postavy až zjistí, co všechno je (možná) čeká.(Tedy už jsem slyšela první protesty, ale to se něka zvládne. Takže: Tímto bych se chtěla omluvit svým potencionálním hercům, že je k tomu vážně nebudu nutit (vzhledem k nenávisti Belly a Eddieho to vzdávám, i když ta scéna byla podle mě vážně dobrá). o:)
Autor: SwayCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Gossip Twilight: Party:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!