Je tady konec mé povídky. Rozhodla jsem se totiž z Elizabeth udělat jednodílnou povídku na tři části! Děkuji těm, co si tuto povídku četli… A jak to vlastně dopadne, se můžete překvapit!
23.06.2010 (21:45) • anulkacullen • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 1373×
Přišla za mnou i Myley, jestli jdu večer do práce a já radostně přikyvovala. Za chvilku mělo zvonit a já teď měla taneční hodinu s Rosalii a Alicí, s mou nejmilejší sestřičkou. Nevím, co měli kluci, ale my si to s holkami náramně užívaly, ale než do tělocvičny vtrhl Emmett! Lekla jsem se a hned šla za ním. Začal na mě hučet, že musím pryč...
Nevěděla jsem proč, ale bylo mi to jedno. Šla jsem se převléct a šla k autu. Jela jsem pomalu domů. Byl to nezvyk jet pomalu, ale bylo mi to jedno. Domů jsem přijela asi za hodinu. Zaparkovala jsem auto a vešla do domu. Šla jsem do obývacího pokoje a tam mě čekalo překvapení. Celá rodina byla dole a přála mi k narozeninám. V tom všem jsem zapomněla, že dnes slavím své 202 narozeniny. Alice šla pro mě a já jí děkovala. Ona se na mě usmála a šla.
Dole mě postupně objala celá rodina i Edward. Alice se usmívala a já taky, když je šťastná ona, tak jsem i já. Dostala jsem plno dárečků, ale nejvíc mi udělal radost ten poslední. Edward mi vyznal lásku, už jsem nebyla sama, ale už jsem měla někoho do páru…
Byla krásná noc a já s Edwardem jsme seděli na zahradě a houpali se v houpačce. Rodina byla na lovu a nám nechali soukromí. Ten večer jsem byla nejšťastnější upírka na světě. To, co ale udělal Edward, mi vyrazilo dech. Klekl si na koleno a požádal mě o ruku a já přijala. Když rodina přijela na druhý den s lovu, tvářili jsme se jakože nic. Rodina se na nás dívala, ale my jsme jim nic neříkali…
Bylo odpoledne a já už to nemohla vydržet. Zeptala jsem se Edwarda, jestli to můžu říct a on kývl. Zakřičela jsem na rodinu ať jde dolů. Dole byli během pár vteřin. Začala jsem jim říkat nějaké bláboly, až to dokončil Edward, že se budeme brát. Všichni nám gratulovali a já už myslela na to, jak se budu vdávat!
Alice plánuje svatbu a mně nic nedovolí udělat. Nejmíň stokrát mě od toho vyhodila. Byla jsem na ni naštvaná, ale svou jsem si stejně neprosadila. Jasper nám bude dělat oddávajícího, Emmett a Esme se postarají o potravu, Rosalie nám bude hrát pochod a Alice mi půjde za družičku. Carlisle bude mít nejtěžší úkol, odvést mě k oltáři. Těšila jsem se na to, až půjdu k oltáři…
Pořád si vyčítám, že jsem opustila tak úžasnou rodinu. Sice jsem se po čtyřech letech vrátila, ale pro mě to bylo umučení. Z mých myšlenek mě přerušila až Alice a to tím, že už máme datum svatby. Budu se vdávat 1.října, což je za 14 dní. Za 14 dní budu Edwardova manželka.
14 dní uběhlo jak voda a dneska se vdávám. Od rána mě Alice honí, ať se posadím tam a pak zase tam, ale dolů jsem jít nemohla. Vím, že na naši svatbu přijedou Denaliovi, sestry z Ameriky a plno našich příbuzných. Zvali jsme i Volturiovi, ale odmítli, že mají něco na práci. Týden po odmítnutí nám přišel svatební dar od Volturiů. Pro mě krásné šperky a pro Edwarda prsten.
Sedím na židli a holky mě upravují. Rosalie mi dělá vlasy a Alice mě maluje. Do zrcadla nevidím a akorát hipnotyzuju hodiny. Za hodinu začíná obřad. Nemůžu se dočkat Edwarda. Budu jeho žena, zní to tak krásně. Kdybych mohla, plakala bych štěstím. Alice mi zrovna navlékala šaty. Šaty byly jak pro princeznu, Alice je sama navrhla a ušila. Holky odkryly zrcadlo a já se dívala na tu neznámou upírku se zlatýma očima. Byla jsem to já. Opatrně jsem objala holky a poděkovala jsem jim. Holky odešly a já byla sama.
12 hodin odbylo a já jdu po schodech. Vedle sebe mám Carlislea a u klavíru sedí Rosalie. Přede mnou je Alice a já díky ní nevidím na Edwarda. Ještě kousek a uvidím ho. Je nádherný, má černý oblek a bílou kravatu. Jak jsem si všimla ze stejného materiálu, jako mám šaty. Jasper se na nás usmál a začal. Nedávala jsem pozor, ale ve chvíli kdy Edward řekl ANO, byla jsem šťastná. Hned poté se ptal Jasper mě. Je jasné, co jsem řekla, ale Edward mě tak krásně políbil, že jsem zapomněla na svět kolem mě.
Po obřadu nám každý pogratuloval a já byla opravdu šťastná. S Edwardem jsme se domluvili, že na svatební cestu nepojedeme. Alice byla naštvaná, ale někdy se hodí mít tolik darů. Šli jsme na zahradu, kde jsem to vůbec nepoznala. Byla to nádhera a všude voněly růže a plno dalších květin. Tančili jsme dlouho, polovinu noci, ale Alice tuto chvilku vyrušila. Zakřičela a já věděla, že začíná Diskotéka. Šla jsem se převléct do šatů, co jsem měla nachystané. Zachvilku jsem přišla dolů a tam oslavy probíhaly v plném proudu. Všimla jsem si, že Edward je taky převlečený...
Ráno jsme nešli do školy. Kdo by taky šel, když jsem se vdávala. Byla jsem ráda, ale musela jsem nechat Edwarda samotného. Jela jsem si něco zařídit a bylo to velmi důležité. Sedla jsem do auta a jela do města. Zamířila jsem přímo k fotografovi, který nás včera fotil. Fotky měl už vyvolané a já si už jenom vybrala krásné fotoalbum. Naskládala jsem tam fotky a jela. Měla jsem pro každého jedny fotky a hostům je pošlu poštou. Přijela jsem domů a už každý čekal. Rozdala jsem fotky a dívali se na ně, jak jsou krásné. Jedny jsme poslali taky do Voltery, aby neřekli, že je neuctíváme. Ten den jsme byli ještě na lovu a další den jsme šli zase do školy.
Moje věčnost bude hodně dlouhá. Bude v ní plno dobrodružství a já budu se svým manželem Edwardem. Bude toho hodně, ale to je na dlouhé povídání. Takže zase někdy jindy!
Autor: anulkacullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Elizabeth 3.část:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!