Nejdřív to měla být na nápad Bubblinky citovka, ale na to já nemám, takže z toho vznikla tato extra krátká jednorázovka...
Je o Edwardovi a Bellině přeměně.
27.12.2010 (15:00) • Never • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2314×
Edwardovo páté přes deváté…
(pohled Edwarda)
Jsi motýlkem, co životem mým létá si, merci, za to, že jsi…
No, uvědomujete si, co vše se jí může stát? Zemětřesení, tornáda, přestřelky, tsunami, vyděrači, dopravní nehody, podpálené budovy, vlkodlaci, upíři a spousta dalších věcí smrtelně nebezpečných pro smrtelníky. Co já bych dělal, kdyby nebyla… Ona zakopne i o milimetrový kamínek, neviditelnou překážku, o své nohy, špendlík, zkrátka o vše, co existuje. Pro ni neexistuje zemská přitažlivost. Pro ni je jen přitažlivost pro neštěstí a to tak silná, až je mi jí neskutečně líto. Tenkrát ve Volteře, než jsem zjistil, že stále žije a myslel si, že je mrtvá, měl jsem strašný pocit úzkosti a smutku, že mě to dohnalo až do Volterry. Vyšel jsem na slunce, jehož paprsky mě osvítily a udělaly ze mě chodící diamant. Byl jsem smířený se smrtí, jenže když mi okolo krku skočilo láska mého života, nejde to jinak, než si to rozmyslet, protože ona je schopná udělat to, co já, a to já nesmím dovolit! A tak to dopadlo, tak nejhůře, jak jen mohlo. Musíme ji přeměnit. I když bych udělal cokoli, jen aby nepřišla o svou duši, nemáme na vybranou. Buď zemře, nebo bude se mnou navěky. Jasně, komu by se chtělo brát život člověku – nepočítaje Volturiovi -? Ten, kdo se živí zvířecí krví alias vegetarián, by asi člověku ublížit nechtěl. Bella, Bella, Bella… Má milovaná láska, která teď leží přede mnou a zmítá se v bolestech, má milovaná ‚křehká Bella‘, která už nebude zakopávat na každém metru. Bude mi to chybět. Bude mi chybět její červenání, bití srdce, klidné i neklidné dýchání, nešikovnost a všechno, co se ztratí i s její lidskostí. To já jsem ji málem zabil. To já mohu za to, že otěhotněla a dítě ji zabíjelo, bohužel její pud sebezáchovy opět zklamal. Nenechala na sebe sáhnout. Nepřežila, ale porodila. Nepřežila, ale má věčnost.
Dvě rodiny v sobě. Cullenovi (samozřejmě i Haleovi) a… Cullenovi. Jsem táta, syn a manžel… Mám Renesmé, rodinu a Bellu. Bůh se asi zbláznil, protože já si tohle nezasloužím! Nezasloužím si takovou dokonalou rodinu, dcerku Renesmé a Bellu. Jak je možné, že to vše mám? Když Bůh probíral s Osudem mě, musel být na drogách. Ano, správná teorie, Bůh na drogách a Osud se musel podřídit. Tady je hlavní podklad k tomu, že jsem blázen. Bella se mi tu zmítá v bolestivé přeměně a já si tu dělám teorii, proč mi ti tam nahoře udělili milost.
Chytl jsem ji za ruku a znovu a znovu se jí omlouval. Vyprávěl jsem jí o tom, jak jsme se poprvé potkali, a různé blbosti, i když to k ničemu nebylo. Bylo to jako řvát na mrtvolu či na hluchého. Už to bylo přes tři dny a mě začínaly chytat nervy. Ale najednou přestala sténat a jen ležela. Srdce jí nebilo, nedýchala, prostě nejevila žádné známky života. Kdybych nevěděl, co se s ní v posledních třech dnech dělo, řekl bych, že je mrtvá.
Její víčka váhavě zatřepala, nakonec se otevřela a její zářivě rudé, novorozené oči. Už to není ta tekutá čokoláda. Ale voněla pořád stejně (nepočítaje krev), takže to je pořád moje Bella, jen ne už tak křehká.
Autor: Never (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Edwardovo páté přes deváté:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!