Tak mi jednou zase hráblo a tohle z toho vyšlo. Bylo, nebylo, jednoho dne Edwardovi ruplo v bedně, protože ho Bella stále odmítala a tak šel do útulku pro nového kamaráda... jak to dopadlo dál? Měl to být pokus o parodii, tak posuďte jestli se to aspoň trochu povedlo. Chtěl bych věnovat euntě, kterou napadla ona osudná věta a od té se vše odvíjelo:-D
07.12.2009 (18:15) • Ejdriana • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 3263×
Bylo, nebylo, jednoho dne Edwardovi ruplo v bedně, protože ho Bella stále odmítala a tak šel do útulku pro nového kamaráda...
„Pořídil jsem si pejska!“ Zahulákal Edward do baráku kde nikdo nebyl, ale udělal to pro svůj dobrej pocit, aby se pochlubil. V tomto případě sám sobě.
„Jdu ho vyvenčit.“
A tak se vydal hluboko do lesa, aby svého nového mazlíčka provětral. Přece jenom trochu páchl jakoby začínal hnít.
"Kolik, že to říkal, že mu má být? Myslím, že pět?" Kriticky se na psíka podíval.
"Vypadá tak na 15 nejmíň." Pomyslel si Edward.
Došel s ním na jeho louku a přivázal ke stromu, na moment si odběhl a během chvilky byl zpět a držel něco za zády.
„Něco pro tebe mám, budem nejlepší kamarádi a tak budeš lovit se mnou,“ pak se Ed odmlčel.
"Co když ale budu lovit jeho? To domyslím později, stejně mi spíš smrdí."
Zpoza zad vytáhl králíčka a položil ho před pejska.
„Trhej!“ Přikázal mu a v očích mu plály jiskřičky nad pomyšlením budoucího krváku, ale k jeho velkému zklamání se nic nekonalo. Pejsek se na králíčka podíval a pak si znuděně zívl. Králíček k němu přihopkal, přičichl a zdechl. Svalil se na záda a nohy mu trčely nehybně k nebíčku.
„Dobrá taktika,“ pochválil ho Ed, „ a teď ho vycucni!“ Ale zase nic, pejsek nereagoval.
V tom na louku přicupitala malá holčička a když si všimla pejska tak přihopkala stejně jako předtím králíček.
„Můžu si ho pohladit?“ Zeptala se nadšeně.
"Třeba jí ten smrad taky položí a já budu mít sváču, jen si trochu cucnu." Radoval se Ed.
„Jistě, bude rád.“ Už , už se natahovala, aby pejska pohladila, ale na poslední chvíli vyjekla tak, že Edward leknutím vyskočil do koruny stromu a chytil se větve. Holčička na něj hleděla s vykulenýma bulvama.
"Páni! On umí létat. Třeba je to superman v utajení." Její obličejík se rozzářil ještě víc. Edward mezitím zešplhal ze stromu zpátky k nim.
„Tohle mi už nedělej nebo budu mít infarkt a věř tomu, že by se ti to nelíbilo.“
„Proč?“
„Proto!“
„Proč proto?“
„Prostě protože jsem řekl.“ Holčička se chystala na další příval nekonečných otázek, ale Edward neměl celou věčnost na to, aby ji poslouchal. Teda on jo, ale ona by mu dřív seschla jako stařena.
„Opovaž se zeptat na další proč a sežeru tě.“ Vybafl na ni a čekal, že se lekne, ale ona jen přikývla.
„Jak se jmenuje?“
„Srnečka.“ Holčička se zamračila.
„Proč Srnečka?“
„Protože já srnečky rád.“
„Já taky.“ Zajásala.
„Fakt? Taky se jim tak ráda zahryzneš tesáky do krku a vyžahneš všechnu krev?“
Později toho dne...
Bella přišla nadšeně do Edwardova pokoje, rozhodnutá skoncovat s jejím pannenstvím po tom, co se jí celá škola vysmála, že má přítele gaye a ani ji nedokáže přefinknout. Celá natěšená a nažhavená svůdně vkročila když v tom...
„Edwarde, co to tady tak smrdí?“ Chytla se znechuceně za nos. Edward zářil jako sluníčko a zpoza gauče vytáhl černou chlupatou kouli.
„Tys mu ukousl hlavu?“ Vyjekla zděšením? Edward nechápal, ale když pes otevřel tlamu a jeho ovanul mrtvolný dech, tak si uvědomil, že je něco špatně a otočil ho obličej na Bellu.
„Ježiši, co to je?“
„Srnečka!“ Soucitně se na něj podívala.
"Už mu z těch srnek vážně přeskočilo. Co teď já s ním?" Přemýšlela.
„Není to mrtvý?“ Edward se zatvářil uraženě a přitáhl si Srnečku více k tělu.
„Ne, je naprosto živý, zkolil zajíce a ani nemrkl. Pašák to je!“ Chlubil se.
„Jak ho můžeš hladit?! Vždyť se k němu nedá přiblížit ani na metr! I klacek by seschl kdyby se ho dotkl!“
„Ale nepřeháněj, jen si ho pochovej.“ Vstal a podával ho Belle, která před ním s obrovským strachem v očích ustupovala.
„Edwarde ne!“
„No tak...“ Zkusil na ni svůj čarovný kukuč, ale puch byl silnější.
„V žádným případě, dej to pryč nebo odejdu a máš utrum! Jestli se toho chcíplýho zvířete nezbavíš, tak nebude žádnej sex!“ V tu chvíli Edwardovi ztmavly oči, zabořil tesáky do Srnečky, vycucl ji a prohodil oknem ven.
„Teď tyyy!“ S těmi slovy se na Bellu vrhl.
Autor: Ejdriana (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Edwarde, buď já nebo on!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!