Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dlouhá doba

Edward a Bella


Dlouhá doba Bella truchlí už 1000 let pro Edwarda, ale co když Edward žije? Nechte se překvapit, byl to chvilkový nápad, když jsem se ve škole nudila. Doma jsem pak sedla k pc a vzniklo toto. Doufám, že se bude líbit a zanecháte nějaké komentáře. Děkuji, vaše anulkacullen.

Je to dlouho, už je to dlouhých 1000 let, kdy zemřela milující osoba jménem Edward Anthony Masen Cullen. Jeho žena Isabella Marie Cullen chtěla jít za ním, ale rodina a její a jeho dcera, jí to nedovolily. Tato rodina nebyla obyčejná, byli to upíři a dcera dívky byla poloupírka. Byla na to hrdá, byla hrdá na své jméno, ale otec jí chyběl. Bella se uzavřela do sebe a vždy jen vyskočila z okna, zaběhla si do lesa na lov a vrátila se, ale co když se mýlili. Mýlili se, Edward žije. Trpí a bloumá po světě. Má nakázáno, že nesmí kontaktovat rodinu. Volturiovi mu to nařídili. Kdyby to porušil, zabili by mu rodinu.



Bella:

Dneska jdu do školy. Nebudu utápět mou rodinu a dceru. Dcera je to jediné, co mi ho připomíná. Má jeho vlasy a oči, když byl ještě člověk. Nikdy na něho nezapomenu, chtěla jsem se zabít, ale copak to šlo, tady nechat dcerku? Rodina mi pomáhala. Nechtěla, abychom se vraceli do Forks, ale já jsem sem jet chtěla. Chtěla jsem si připomenout všechny chvilky, co jsem tady zažila.

Esmé musela dům znovu navrhnout a nechat ho přestavit, protože starý dům se rozpadl.  Rozpadly se všechny vzpomínky a můj život také. Já nežiju, já už jen přežívám. Na naši louku chodím každý den a doufám, že se jim někdy pomstím. Pomstím se Volturiům, protože jim neprojde, že nám zabili Edwarda. Alice mi pomáhala nejvíce a i Rosalie, která mě neměla v lásce. Rosalie zjistila, že jsem Edwarda opravdu milovala, ale k čemu mi to je, když nežije? Jsem nešťastná, zklamaná a toužící po pomstě.

Teď ale o tom nebudu přemýšlet, protože jedu do školy. Moji sourozenci mě drží při životě, ale moje Renesmé nejvíce. Jede se mnou v autě. Usmívá se na mě a já na ni. Předemnou jede Emmett a Jasper a za mnou Alice a Rosalie. Dávají na mě pozor. Nedivím se jim, po mých pokusech se roztrhat a upálit, mě hlídají, ale teď jedu s mým andílkem, kterému bych neublížila. Sedí přímo vedle mě a to mě uklidňuje.

Auto přede mnou zabočilo a já hned za ním. Vjeli jsme na parkoviště střední školy ve Forks. Nevypadá tak, jak před 1000 lety. Byla to jedna velká  budova. Nelíbila se mi, líbila se mi ta, co tu stávala, ale nic není věčné. Věční jsou akorát upíři a vlkodlaci, ale Edward už není a Jacob je někde v Kanadě. Aspoň ten kdyby tady byl, ale nejspíš neví, že jsme zpátky ve Forks.

Podívala jsem se na rozvrh a první hodinu mám francouzštinu s Alicí. Jak jsem později zjistila, každý předmět mám s někým z rodiny, ale jeden ne, a to biologii. Biologie mi toho hodně připomíná. Na první hodině biologie jsem potkala Edwarda. Pořád na něho myslím a nikdy nepřestanu. Alice se mnou šla do učebny francouzštiny a sedla si vedle mě. Budou to dlouhé 4 roky, ale aspoň jednou bych ho chtěla zase spatřit, ale copak to jde, když je mrtvý? Kdybych mohla, brečela bych, nebo bych se rovnou zabila. Alice vedle mě zavrčela. Ty její vize mi to nikdy nedovolily. Už zvoní, ale já to nevnímám, sedím na židli a přemýšlím.



Edward:

Kdybych mohl vidět svou ženu a dceru. Nikdy je neuvidím a za to můžou Volturiovi. Sice u nich nesloužím, ale nemohu vidět svou rodinu, jinak by ji zabili. Je to 1000 let. Dlouhá doba, kterou nikdy nebudu moc vzít zpět. Chce se mi brečet, ale moje upírství mi to nedovolí. Pamatuji si, jak jsem ji viděl poprvé. Chtěl jsem ji zabít, a kvůli tomu jsem nebyl nějakou dobu ve škole. Pak jsem se s ní začal bavit a dosáhlo to lásky. Je toho hodně, co jsem jí ještě neřekl. Myslí si, že jsem mrtvý, ale nejsem. Moje srdce ano, ale přežívám. Zrovna běžím do Forks, kde budu chvíli žít. Hned dneska půjdu do školy. Jsem zvědavý, jak se škola změnila…

Šel jsem si pro rozvrh a v myslích lidí jsem vypátral, že by sem měli dnes přijet noví studenti. Na chvilku mi docvaklo, že by to mohla být má rodina, ale určitě nebude. Šel jsem do třídy matematiky a tam čekal na učitele. Se zvoněním do třídy vešli dva lidé no spíš upíři, ale to co jsem viděl, mi vyrazilo dech. Byl to Emmett a Jasper. Jsou tady a když mě uviděli, usmáli se a šli za mnou. Měli ohromnou radost, že žiju a že mě vidí. Tu chvíli jsem kašlal na Volturiovi.

Povídali jsme si celou hodinu. O přestávce jsem viděl zbytek rodiny, krom Belly. Moje Renesmé byla velká a krásná. Měla krásu po mámě. Jak jsem zjistil, měl jsem teď biologii, kterou měla i Bella. Nemohl jsem se dočkat, až ji uvidím. Šel jsem do třídy a tam jsem ji uviděl. Byla smutná a v myšlenkách jsem jí vyčetl, že se jí stýská. Moje Bella neměla štít a chtěla zemřít.

Šel jsem pomalu k lavici a když jsem si odkašlal, podívala se na mě, a než jsem stihl cokoli říct, tak mě objala. K učebně se přišli podívat i sourozenci. Lidi to nechápali, ale já jsem měl svou rodinu! Byl jsem nejšťastnější, že je vidím, ale věděl jsem jediné. Volturiovi přijdou a možná to nedopadne nejlépe.

                                                Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dlouhá doba :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!