Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Dangerous Love - V předvečer svatby

Edík =o** Můj Edík =D


Dangerous Love - V předvečer svatbyNemůžu uvěřit, že jste mě přemluvili k pokračování, ale zřejmě je to tak, a tak se nenechte zdržovat. Edward si má vzít Tanyu, i když má v hlavě stále éterickou upírku Bellu. Jenže ne vše je jak má být, v předsvatební den se totiž nedostaví jen Tanya, ale jako přední předvoj její stará dobrá přítelkyně, kterou Edward tak důvěrně zná... Ale Alice nechce zůstat pozadu. Jak se to vlastně semele, když ani jeden z nich nechtějí přiznat pravou kartu? +18

Dangerous Love - V předvečer svatby

 

 Alice se ten den nezastavila. Létala po domě i okolo a dolazovala přípravy na svatbu. Jen sem tam se na pár vteřin zasekla a mumlala něco o pozdní dodávce květin, tu zas o tom, že ten a ten přijede na svatební hostinu špatně oblečený a že mu musí koupit něco vhodnějšího... Zkrátka byla jako poblázněná. Emmet s Jasperem se raději vypařili a tvrdili, že na lov, ale každý z Cullenových věděl, že chtějí jen uniknout té honosné, tíživě slavnostní náladě a očekávání. Carlislea zavolali do nemocnice na nějaký akutní případ a on tedy okamžitě vyrazil. Esmé v kuchyni přešívala výšivku svých šatů do složitějších kreací. Rosalie sháněla v Seattlu šperkový náhrdelník. A Edward... Edward seděl celou noc a celé dopoledne ve svém pokoji, díval se z okna a zvažoval svou šanci na únik z celé té maškarády. Měl Tanyu upřímně rád, dokonce si myslel, že ji miluje!... Než potkal zázračnou Bellu. Ta mu dokonale zamotala hlavu. Když Tanyu líbal, představoval si, že se k němu tiskne docela jiné tělo, menší, měkčí, vonící jako luční květiny... že slyší sténat docela jinou osobu... Z té melancholické nicoty a nic nedělání je vytrhl až zvonek. Edward slyšel myšlenky upírů dole. Poznal Denaliovi - svou úchvatnou snoubenku, její sestru Kate, která mu v mnohém rozuměla více než kdo jiný, druhou sestru Irinu, jízlivou a nespolečenskou, věčně uraženou, a nerozlučný pár Carmen a Eleazara. Nechtělo se mu, ale Esmé se v myšlenkách omlouvala, že nemůže a Alice byla až za řekou. Její myšlenky překládaly dvanáct způsobů uvaření kuřecích prsíček do čínského znakového písma. Co tajila? Znuděně sešel dolů a otevřel dveře, načež strnul a nebyl schopen ze sebe vůbec nic dostat. Navzdory tomu, že se mu Tanya vrhla okolo krku s jeho jménem na rtech a pomyslnými slzami na krajíčku, on měl oči jen pro jednu upírskou bytost. Stála tam, ještě krásnější, než v jeho vzpomínkách. Šedé tílko s hlubokým výstřihem a trochu vybledlé rifle. Slušelo jí to tak, že se mu okamžitě zrychlil dech.

„Já, eh... No... Vítejte tady. Bohužel jsou teď všichni pryč - Esmé je v kuchyni, Alice se za chvíli vrátí... Takže, co kdyby jste se šli přivítat...“

***

Celý den strávili společným klábosením. Zatímco Eleazar, Kate, Tanya, Alice a Rose společně aranžovali na zítřek květiny, Esmé, Carlisle, Emmet a Jasper hráli spolu s Bellou karetní hry ze všech koutů světa a z jejich rohu se stále ozýval smíšený smích. Za ten večer si Bellu všichni oblíbili. Edwarda překvapil především fakt, že Bella a Tanya jsou dlouholeté přítelkyně, a dokonce i její pobyt v Denali. Co ho ale opravdu šokovalo bylo, že přijala od Tanyi nabídku jít jí za družičku na svatbu. Copak ona zatraceně necítila, jak je rozpolcený? Že miluje ji a ne její přítelkyni? A co pak Alice. Celý den mu nedovolila nahlédnout do jejích myšlenek a všechno před ním skrývala. Moc dobře ale věděl, že určitě viděla, co se stalo v obchodním domě. Děsně ho zajímalo, co o tom soudí a co by mu poradila, ale nenechala ho číst nic v její hlavě. V té šťastné atmosféře Edward dlouho nevydržel a tak se vypravil do pokoje a zavřel se tam. Nestačil si ani svléknout mikinu, když se ozvalo zaklepání na dveře. Unaveně si povzdechl - Alice pravděpodobně chtěla komentovat nezdvořilost jeho odchodu. Za dveřmi však nebyla Alice, ale Bella, nyní ve splývavých šatech s širokou červenou stuhou. Spíš než vyzývavé šaty a červená hedvábná stuha ho zaujaly její oči. Její nádherné oči se třpytily velmi vzrušujícím způsobem.

„Bello,“ vydechl. Zasmála se hlubokým tónem a nečekaně ho vtlačila do pokoje. Překročila práh a rychle zavřela dveře. Opřela se o ně, doširoka roztáhla paže a chytila se za rám dveří. Stuha jí volně splývala dolů. Očima hltal křivky jejího těla. Usmála se, zvedla paži a lehce jí zakroutila, takže viděl její zlaté náramky. Nevěděl, co říct, vůbec ničím si v té chvíli nebyl jistý. Vystrčila nohu zpoza šatů. Na kotníku se jí zalesklo něco zlatého.

„Co -.“ Odvážně mu zakryla rukou ústa, zaklonila hlavu a svůdně se usmála. Edward narazil na židli. Bella mu dala ruce na ramena a zatlačila ho do ní. Sedl si a ostražitě se na ni díval. Začal být zvědavý. Bella nic neříkala, jen se svůdně usmívala a začala se pohybovat. Nejdřív to bylo zvláštní, jako kdyby tancovala na hudbu, kterou slyší jen ona. Obtáčela okolo něj hedvábnou stuhu a dotýkala se ho prsty - vzápětí ho však zaujalo, jak smyslně se hýbe. Takový tanec ještě nikdy neviděl. Pohybovala boky, přehazovala si stuhu přes ruce a vzápětí stuhu přehodila přes něj, Pohybovala se dopředu a dozadu. Dychtivě se díval na křivky jejího těla. Přejížděla si rukama po těle a to ho vzrušilo. Tančila okolo něj, což ho dohánělo k šílenství, hladila ho po tvářích... Tato žena, ještě před pár dny jemu neznámá, ho uváděla do toužebného delíria. Dokonale ho sváděla, nemohl od ní odtrhnout oči. Když po ní sáhl, uskočila.

„Bello,“ překvapilo ho, jak ochraptělý má hlas. Zrovna tak se divil, že celé jeho tělo se jí potřebuje velmi intenzivně dotknout. Ona se však jeho touze zasmála a vířila kolem něj v záplavě červeného hedvábí a hnědých vlasů. Pak se náhle ocitla mezi jeho nohama. Ňadra se jí dmula. Pomalu se sklonila a políbila ho na odhalenou hruď. Připadalo mu, jako by ho spalovala. Nemohl se dočkat, až ho znovu políbí. Vzal ji oběma rukama za obličej a snažil se ji přitáhnout k sobě, ale vysmekla se mu a znvou ho políbila na prsa. Špičkou jazyka mu přejížděla po kůži. Vklouzla mu rukama pod košili a zlehounka ho hladila. Srdce mu bilo jako zběsilé, ztopořený úd pulzoval. Zavřel oči, zaklonil hlavu a vychutnával lehký dotyk její ruky na svém těle. V ten moment úplně zapomněl, že dole jsou všichni ostatní upíři. Hladila ho na bocích a blížila se víc a víc ke středu. Tam se však zastavila a hladila ho přes látku. Edward se nadechl, když se ho dotkla, a chytil ji za ruce.

„Pojď ke mně,“ zamručel a vzal její obličej do dlaní. Zavrtěla hlavou. Zatraceně, poskytl by jí slunce, měsíc, hvězdy - o cokoliv by si řekla. S povzdechem se opřel, tělo v jednom ohni. Bella odložila stuhu a rozepla mu poklopec, který stěží skrýval důkaz jeho vášně. Když se jeho úd dostal na svobodu, necouvla: zadržela dech, sklonila se a vzala ho do úst. Takto by to už dlouho nevydržel, rychle se proto vzpřímil, vzal jí obličej do dlaní a donutil ji podívat se na něj. Její pohled byl vášnivý a vzrušený. Vzal ji a s lehkostí vytáhl k sobě. Rozepnuté šaty odhalovaly její prsa. Dychtivě začal její ňadro lízat a rukou jí zajel mezi nohy. Byla horká a vlhká. Slyšel, jak přerývavě dýchá. Teď měl kontrolu on. Pevně ji držel za boky a chystal se do ní proniknout. Bella, jeho krásná, překrásná, smyslná múza, nad ním lapala po dechu. Nastavil si jí a vzhlédl k ní. Byla zrudlá vzrušením a oči jí zářily. Pomalu, opatrně do ní pronikl. Zavřela oči, zvrátila hlavu a dosedla na něj. Dlouze a zhluboka vydechla rozkoší. Jemně se v ní pohyboval, bál se, aby ji nezranil, aby jí z přílišné vášně něco neudělal. Bella se na něj však usmála, takže se pohyboval s větší jistotou. Začala se také hýbat, rychle se dostala do jeho rytmu. Rukama hledal její prsa, líbal ji na kůži. Nemohl do ní proniknout dostatečně hluboko, vzal ji tedy za pas a v objetí klesli na koberec. Vrážel do ní hlouběji a silněji. Společně se ubírali k vrcholu. Sténajíc vášní k němu přirážela, prohýbala se , až došla k vrcholu a dlouze zasténala. Prsty mu zaryla do kůže. Také vyvrcholil. Chvíli jen tak leželi a těžce oddychovali. Bella byla za chvíli ale opět na nohách a oblékala si své šaty, sebrala i hedvábnou stuhu. Usmál se.

„Máš v úmyslu zase tančit? Protože jestli ano, tak mě to zcela jistě zabije.“ Usmála se na něj, přišla k němu, stoupla si na špičky a hlasitě ho políbila na rty.

„Dobrou noc, Edwarde.“ Rychle ji objal okolo pasu a opětoval její polibek s větší vášní.

„Jsi unavená?“ Usmála se znovu.

„Dobře se připrav na svatbu,“ zašeptala a vyprostila se z jeho objetí. To ho zmátlo. Říkal si, že by mohla jít do jeho postele, ale ona mířila ke dveřím.

„Počkej! Kam jdeš?“ zavolal za ní zmateně.

„Dolů, bavit se s ostatními. Dobrou noc,“ odpověděla s širokým úsměvem. Zůstal tam stát, tělem i myslí stále u prožitého milování. Držel v ruce šaty a snažil se pochopit, co se zrovna stalo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dangerous Love - V předvečer svatby:

 1
29.08.2011 [23:38]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!