Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Cullenovi vs Bradavice 4. kapitola

Stephenie Meyer


Cullenovi vs Bradavice 4. kapitolaDalší dílek. První den v Bradavicích a nebojte, o Freda a Georgea vás neošidím.

4. kapitola

 

 

Otevřela jsem dveře a v tom jsem se dívala na něco hrozného. Profesor Snape se hádal s panem ředitelem.

 

„Stále se neumíš chovat?” zeptala jsem se ho a podívala jsem se na něj naštvaným pohledem. Snape se na mě podíval a z místnosti vystřelil jako raketa.

 

„Sedni si,” řekl Brumbál a sám si sedl. Nasucho jsem polkla.

„Jaké nastaly problémy? Co jsi našla, a co to mělo znamenat při večeři?” zeptal se zatím klidným hlasem.

„Obrovské problémy. V jednom městě mě napadli vyznavači,” řekla jsem.

„Koho vyznávají?” zeptal se. Dívala jsem se mu do očí. Tiše čekal na moji odpověď.

„Říkala jsem ti, že způsobí jenom problémy,” řekla jsem mu.

„Stále nevím, o kom mluvíš,” řekl mi s povzdechem.

„Voldemort,” zašeptala jsem. Brumbál se prudce postavil.

„Pokud dobře vím, nikdy jsem neučil nikoho se jménem Lord Voldemort,” řekl naštvaným hlasem.

„Možná vím víc než ty,” řekla jsem, vstala a chtěla odejít.

„Ještě jsem s tebou neskončil!” řekl.

„Ale já ano,” řekla jsem a šla pryč. Brumbál si jen povzdechl. Vydala jsem se do svého pokoje, ve kterém jsem se zamkla. Nastavila jsem si budík, oblékla jsem si noční košilku a šla si lehnout.

 

 

Ze spánku mě probudily ohromné rány. Rychle jsem vstala. Obula si botasky a vyběhla ze svého pokoje. Běžela jsem do sálu, kde byli George a Fred. Zamračila jsem se na ně.

„Co se to tu děje! Jistě George a Fred Weasleyovi, to jsem si mohl myslet!” zakřičel někdo. Otočila jsem se a dívala jsem se na tři lidi. Byl to Snape, Quirrell a Filch.

„To vás nemusí zajímat, pánové. Tito studenti patří do mé koleje a já rozhodnu, co s nimi bude,” řekla jsem a chytla ty dva za jejich pláště a táhla je na Nebelvírskou kolej. Na koleji bylo ticho. Nechtěla jsem jiné studenty budit svým křikem, a proto jsem je poslala spát bez trestu. Počkala jsem, až uslyším bouchnutí dveří a vydala jsem se zpět do své postýlky.

Ráno jsem se vzbudila a oblékla jsem si šaty. Své vlasy jsem si upravila do elegantního účesu. Jemně jsem se nalíčila a vydala jsem se do hlavního sálu. Prošla jsem okolo duchů, kteří se zastavili a dívali se na mě s otevřenými ústy. Všude byl klid, a to znamenalo, že všichni už jsou v sále a hodují. Otevřela jsem dveře a všechen hovor utichl. Bylo tu ticho jako na hřbitově. Všichni se na mě dívali a div neslintali. Rychlým krokem jsem se vydala ke svému místu vedle Brumbála. Usmála jsem se na něj, když mi odsunul židli. Usadila jsem se. Chvíli se nic nedělo, ale potom rozhovor zase rozproudili Fred a George, kteří se začali ptát nováčkům, jak se vyspali. Usmála jsem se na ně.

„Bello, chtěl jsem se ti omluvit za včerejšek,” řekl tiše Brumbál.

„V pořádku,” řekla jsem mu a usmála se na něj andělským úsměvem. Po snídani se všichni vydali do svých tříd. Já jsem měla mít s prvňáky hodinu, ve které je budu učit o fantastických zvířatech. Vstoupila jsem do třídy. Dívala jsem se po třídě. Všichni seděli vzadu. Povzdechla jsem si.

„Edwarde, pojď, prosím, alespoň ty dopředu," zašeptala jsem. Podíval se na mě a se svou rodinou se přesunul dopředu. Usmála jsem se. Harry, Ron a Hermioa se také přesunuli. Na všechny jsem se usmála.

„Dobrý den, jmenuju se Isabella Swanová a budu vás učit něco o nadpřirozenu. Také vás budu učit obranu proti černé magii. Doufám, že můj výklad budete chápat," řekla jsem a usmála se na všechny tady. Vzala jsem si desky se jmény.

„Budu číst jména a vy se mi představíte," usmála jsem se na všechny a sedla si na židli. Všichni se představili a já jsem se spokojeně usmála, když zazvonilo. Ozvalo se nepříjemné pípání rozhlasu.

„Prosím, profesorku Swanovou, aby se ihned dostavila do ředitelny," řekla Minerva vystrašeným hlasem. Okamžitě jsem vstala a šla k Brumbálovi.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 4. kapitola:

 1
1. Aiov
03.06.2013 [20:45]

Rozhlasu? Môžem to chápať tak, že sa McGonagallovej hlas preniesol do jej triedy? Možno, ináč dosť krátke, ale mám ešte 12 kapitol Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!