Další díl. Na jakou kolej se dostane Alice a její rodina?
15.12.2010 (19:15) • piromaan23 • FanFiction jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 4566×
3. kapitola
„Nebelvír!“ vykřikl moudrý klobouk. Brumbál a já jsme začali tleskat jako všichni ostatní.
„Cullen Carlisle.“
„Nebelvír.“
Nebelvír začal křičet radostí.
„Cullen Edward,“ řekla a já se napnula zvědavostí. Brumbál po mně nepatrně švihl svým pohledem. Edward si sedl a já napnutě čekala. Moudrý klobouk nic nedělal a všichni začali být nervózní.
„Hmm, těžké se dostat do tvé hlavy. Nejradši bych tě poslal do Zmijozelu, ale tvá mysl se proti tomu brání,“ řekl klobouk. Ještě chvíli přemýšlel.
„Nebelvír,“ řekl nakonec. Byla jsem šťastná, že bude v koleji, o kterou se starám.
„Culen Emmett.“
„Nebelvír.“
„Cullenová Esmé.“
„Nebelvír."
„Hale Jasper.“
„Nebelvír.“
„Haleová Rosalie.“
„Nebelvír.“
Byla jsem velice spokojená, že celá Cullenovic rodina je v mé koleji. Usmála jsem se. Potom následovali další žáci, při kterých jsem nevnímala. Kromě Cullenů jsem poslouchala ještě, kam se dostala Hermiona, Ron a Harry. Všichni tři se dostali do Nebelvíru. Jen Draco se dostal do Zmijozelu. Bojím se, že těhlech pár let s těmito žáky bude velmi nabytý nepříjemností. Po zařazování se Brumbál chystal k jeho strašně dlouhému monologu.
Vstal. Zářivě se na studenty usmíval a rozepjal paže, jako by mu nic nemohlo způsobit větší radost než to, že je tu všechny vidí.
„Vítejte!“ prohlásil. „Vítejte v novém školním roce v Bradavicích! A než začneme s hostinou, rád bych vám ještě řekl několik slov. V tomto roce se k nám přidala rodina jiná než jiné rodiny. Respektujte jejich soukromí a nemyslete si, že jsou nějací hlupáci, jestli nechce někdo z učitelů něco říci, můžeme začít hodovat,“ řekl Brumbál a sedl si. Všichni začali hodovat. Před Culleny se objevily poháry. Emmett k jednomu přičichl a napil se.
„Medvídek,“ zašeptal a všechno vypil. Ostatní taky pili a bylo velmi dobře vidět, jak jejich oči nabírají světlejší odstín. Po hostině, když byli všichni plní, zmizelo ze stolu všechno jídlo. Všichni chtěli odejít, ale já jsem vstala a odkašlala si. Všichni si sedli zpět na svá místa. V síni se rozhostilo hrobové ticho.
„Jako zástupce ředitele teď, když už jsme se všichni najedli a napili, jsem povinna vám říct ještě několik slov. Při zahájení školního roku bych vás chtěla upozornit na několik věcí. Žáci prvního ročníku ať si pamatují, že do lesa na školních pozemcích je všem studentům vstup zakázán. A někteří z našich starších žáků udělají dobře, když si to připomenou také.“ Brumbál blýskl svýma jiskrnýma očima směrem k dvojčatům Weasleyovým, když jsem se o tom zmínila.
„Dále mě požádal školník pan Filch, abych vám připomněla, že o přestávkách mezi vyučováním není dovoleno provozovat žádná kouzla. Zkoušky ve famfrpálu proběhnou v druhém zářijovém týdnu. Každý, kdo má zájem hrát za mužstvo své koleje, ať se přihlásí u madame Hoochové. A nakonec vám musím oznámit, že v tomto školním roce je každému, kdo nechce zemřít velice bolestivou smrtí, přísně zakázáno vstupovat do chodby po pravé straně v třetím poschodí. Cullenovi a Haleovi prosím, aby počkali na koleji Nebelvíru. Všem vám velice děkuji. Můžete jít,“ řekla jsem a Brumbál se po mně podíval.
„Bello, budu si s tebou muset pohovořit, přijď potom do mé pracovny," řekl Brumbál a šel si po svém. Vyšla jsem dveřmi z hlavního sálu. Cullenovi stáli naproti dveřím a živě diskutovali, když si mě všimli, rychlým krokem se ke mně vydali.
„Pojďte se mnou," řekla jsem a vydala se do své pracovny. Vešla jsem a sedla si do koženého křesla.
„Ohledně vašeho tajemství budeme mlčet, ale lovit do temného lesa nesmíte. Mohlo by se vám něco stát. Buď budete jezdit na lovi mimo Bradavické pozemky nebo budete každý den dostávat číši krve. Pokoje máte ve čtvrtém patře," řekla jsem.
„Billy, odveď rodinu Cullenů do svých pokojů," řekla jsem a přede mnou se objevil skřet. Postavil se a rozešel se ke dveřím.
„Pojďte za mnou," řekl příjemným hlasem a i s Cullenovými odešel a já se vydala do Brumbálovi pracovny. Otevřela jsem dveře a vtom...
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 3. kapitola:
Čo vtom? :D
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!