Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Chvilka pro Rose III.

Jackson Rathbone - krisD


Chvilka pro Rose III.Rosaliino zamyšlení večer před bitvou s Volturiovými je třetí a poslední částí z mé minisérie. Prosím tedy o komentáře této povídky i série jako celku...

V našem, jindy docela poklidném, domě je v posledních dnech hotový blázinec. Tolik upírů pod jednou střechou jsem si ani nedokázala představit. Za to Renesmé je z nových strýčků a tetiček přímo nadšená. Všichni si ji samozřejmě téměř okamžitě oblíbili a ona s nimi dovádí celé dny. A kdyby mi před chvílí únavou neusnula v náruči, nevím, jestli by ji to vymýšlení skopičin někdy omrzelo.

Bella ještě někde venku trénuje svůj štít a Edward je, jak jinak, než s ní, takže musím Nessii uložit já. Musím? Ne, jsem šťastná za každou takovou příjemnou povinnost. Jsem ráda za každý okamžik, který mi dopřejí být s Renesmé. Za to, že ji mohu nakrmit, přebalit, vykoupat, učesat její jemné vlásky, za každé pohlazení, každou pusu i za chvíle, jako je tahle, kdy ji mohu pozorovat, jak s palečkem v drobné pusince a víčky pevně sevřenými tiše a spokojeně oddychuje. Spokojeně a klidně. Navzdory tomu, co nás zítra čeká. Tak nádherná a nevinná. A přesto jí někdo ukládá o život.

 

Naše malá, roztomilá holčička. Vlila nám do životů novou radost a všechny nás změnila. Ano, i náš vztah s Bellou se změnil. Já jsem si vědoma toho, že mi tenkrát nezavolala z přátelství, ale spíš z vypočítavosti, protože věděla o mé touze a věřila mi. A já její důvěru nemohla zklamat, i kdyby jen kvůli tomu dítěti. Bella zase ví, že jsem na ni změnila názor hlavně díky malé. Ale nejen díky ní. Jsem jí vděčná a mám ji ráda za její rozhodnutí a statečnost. Její těhotenství přece bylo nadmíru rizikové a ona i proti vůli Edwarda, Carlislea a ostatních to dítě chtěla. Vždyť kolik matek rozhoduje o životech svých dětí jen s ohledem na vlastní sobeckost! Kvůli kráse a kariéře zabíjí bezbranné nenarozené. Neváží si daru, kterého se jim dostalo. Bez výčitek seberou těm drobečkům šanci podívat se na svět, šanci prožít nádherné okamžiky, šanci zasmát se, radovat se ze života, prožít přátelství a lásku.

 

Nedávno se na mě Nessie z ničeho nic podívala těmi svými nádhernými kukadly, usmála se a řekla: „Teto Rose, ty jsi ta nejmilejší teta, kterou mám!“ Kdyby mohly, vytryskly by mi v tu chvíli slzy dojetím. Vím, že si budu ten okamžik pamatovat navždy. Má malá neteřinka mi, sice nevědomky, ale o to intenzivněji pomáhá smiřovat se s tím, že mi nikdy nikdo nebude říkat mami.

Chtěla jsem velkou rodinu, spoustu dětí. I když Nessie je a bude jedináček, protože ani Bella už nemůže mít další dítě, mám naději, že jednou bude mít děti Nessie a já se toho dočkám. Možná. Snad. Jediná výhoda nesmrtelnosti.

 

Kdysi jsem záviděla i Esmé. Že mohla prožít nádherných 9 měsíců šťastného očekávání, že mohla vnímat rostoucí život pod srdcem, že poznala těhotenské radosti i starosti, setkávala se s úsměvy přátel při pohledu na její rostoucí bříško, že mohla cítit něžné doteky toho drobečka uvnitř. Záviděla jsem jí i porodní bolesti, ale také tu obrovskou radost, když si mohla své děťátko přivinout k sobě. Záviděla jsem jí všechnu tu lásku, se kterou pečovala o ten malý uzlíček a kterou dostávala zpět s každým roztomilým úsměvem, všechny společné chvíle a dokonce i probděné noci, když se mu zdály ošklivé sny a on naříkal.

Jak jsem ale mohla být tak hloupá? Vždyť není na světě nic horšího, než když matka přijde o své milované dítě! Nejsem Nessiina matka, a přesto si život bez ní už nedokážu představit. Už není nic důležitější než ona. Nesmí se jí nic stát. Nedovolím to! Ona musí žít, i kdybych za to měla zaplatit já. Já už toho prožila hodně a nevím o ničem v mé budoucnosti, co by stálo za takovou oběť. Vždyť i z lidského měřítka bych už na světě neměla být, nebo bych byla hodně stará. Ne, to ona má celý život před sebou. Spoustu zážitků, radosti, lásky… O tohle ji nikdo nesmí připravit. Na to nemají právo ani Volturiovi!

 


Chvilka pro Rose

Chvilka pro Rose II.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chvilka pro Rose III.:

 1
01.08.2011 [20:59]

NikuseAliceTeda já už nevím, jak to mám říct. Je to úplně perfektní. Všechny části jsou perfektní. Vystihla si Rose naprosto přesně. Já si myslím, že ty by si mohla napsat klidně celou knihu o Rosalii. Opravdu se ti to naprosto povedlo!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!