Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bude se minulost opakovat?

gggggg


Bude se minulost opakovat?Děj je zasazený do Zatmění. Přesněji do té chvíle, kdy se jde Edward podívat po Jacobovi, jestli by ho nedokázal přivést zpátky, aby si s ním Bella mohla popovídat, než začne osudová bitva na mýtině s novorozenými. Ale v tomto příběhu se Edward nestihne vrátit včas za Bellou. Zemře někdo, nebo se z Belly stane upír a ona se konečně dočká věčnosti po boku Edwarda?

Seth znovu zakňučel a já jsem myslela, že se z toho už zblázním. Teď bych dala cokoliv jen zato, abych dokázala číst myšlenky jako Edward. Kdybychom se aspoň se Sethem domluvili na nějaké znakové řeči nebo něčemu tomu podobné, ale ne. Jen jsem se mohla strachovat o moje blízké, mé přátele a o muže kterého miluji.

Edward šel hledat Jaka, abych si s ním mohla promluvit. Ale jak dlouho může trvat, než upír najde vlkodlaka? Pět, šest sekund? Možná i déle, ale i tak, je už moc dlouho pryč. Mně to stále ale připadalo jako věčnost, i když teprve uběhly tak čtyři minuty.  Co když mě už Jacob nechce nikdy vidět? Co když mě nenávidí? Nebo co když se dostali až moc blízko k bitvě?

Zničehonic Seth prudce vyskočil na všechny čtyři nohy a chlupy na kožichu se mu až do posledního naježily. Začal hrozivě vrčet a já jsem se bála toho nejhoršího. Victoria. Victoria si mě našla a teď vykoná svoji pomstu. Začal se mě zmocňovat strach. Strach ze smrti. Strach, že zemřu a už nikdy neuvidím svoji milující maminku, svého ubručeného tátu, Cullenovy, moji novou rodinu, že už nikdy neuvidím Jacoba a jeho zářivý úsměv a že už nikdy neuvidím svého anděla. Nikdy nespojíme naše rty v polibek, nikdy se nedotknu jeho sněhové bílé pokožky, nikdy nepohlédnu do jeho topazových očích ve kterých je tolik lásky a už nikdy mu neřeknu, jak moc ho miluji.

A co Seth? Je to jen malý chlapec, který je ochoten pro mě položit život. Chlapec, který by teď měl být se svoji přítelkyní a ne tady a chránit mě před krvelačnou upírkou.

„Isabello,“ uslyšela jsem za sebou svoje jméno. Slyšet moje jméno z jejich úst bylo strašně. Bylo v něm tolik odporu a nenávisti ke mně, že by obyčejný člověk toto nedokázal cítit, ale jen krvežíznivá upírka, která žije jen pomstou za svého milovaného druha.

„Victorie,“ zašeptala jsem a cítila jsme, jak mě ovládl strach. Ovládl celé mé tělo. Každou buňku v mém těle. V každé mé myšlence byl strach. Strach z ní.

„Riley!“ zašeptala a vedle jejího boku se objevil svalnatý blonďák. Byl upír. Jeho rudé oči nešly přehlédnout a já jsem věděla, že se blíží konec mého prostého života tady na zemi. Života, kde jsem cítila radost, bolest, chtíč a hlavně lásku. Lásku k Edwardovi, kterého miluji více než svůj život.

Jsem mladá na to abych zemřela, ale jaký člověk toho zažil tolik jako já? Viděl to, co je pro lidské oči zakázané? Poznala jsem zakázané a teď za to zaplatím nejvyšší cenou. Mým vlastním životem.

„Ráda tě opět vidím.“ Nedokázala jsem ze sebe vydat ani jednu hlásku. Nic kromě Victorie jsem nedokázala vnímat. Každý by myslel na útěk, ale já jsem stála a dívala se do jejích očí. Očí plných nenávisti. Kolik životů musela zmařit, aby tu dnes stála? Kolik lidí muselo kvůli mně zemřít?

Seth zavyl a já jsem trochu začala vnímat okolí.

„Sethe, uteč!“ zakřičela jsem na něj, ale on mě nevnímal. Vnímal jen dva upíry, které byli před námi. Vrčel a hodlal se mě bránit. Riley se rozběhl proti nám a ve stejný okamžik Seth vyrazil proti němu. Srazili se. Seth bolestně zakňučel a než jsem stihla zjistit, co se mu stalo, mě Victoria držela v ocelovém stisku pod krkem.

„Poslední přání?“ zeptala se mě.

„Miluju tě, Edwarde,“ zašeptala jsem a její ostré zuby projely mou kůži a já jsem pocítila stejnou bolest jako v baletním studiu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bude se minulost opakovat?:

 1 2   Další »
18. venaCullen
15.08.2014 [8:06]

Nemám slov, no prostě Emoticon Emoticon

17. karolina
02.01.2012 [18:56]

pěkné. nemám slov. Emoticon Emoticon Emoticon jen mi vrtá hlavou co by udělal jacob kdyby to věděl Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [0:41]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. lucka2010
16.12.2011 [16:14]

no jako teĎ nevim jestli se stane upírem nebo ji zabije :(

14. Misha05
27.11.2011 [16:50]

ahojjjjjjjjj Emoticon

25.11.2011 [18:50]

Bella130Moc krásné. Mně se ten otevřený konec líbí. Nutí člověka k zamyšlení. Kdoví, jestli Bella zemřela nebo se přeměnila v upírku. Tady si každý musí její konec či začátek něčeho nového určit sám. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.11.2011 [21:23]

zuzinecckaaBylo to pěkné a pokráčko by sice možná bodlo, ale nemusí být.
Edward byl pěknej blázen, že se vydal hledat Jacoba, ale zase, co by pro svou Bells neudělal... Seth je machr, takhle vystartovat proti novorozenému. A Victoria je stále stejná potvora.
No, to, jestli Bella umře či bude žít... Nechám si to na své fantazii, od toho ji přece máme, že...
Emoticon Emoticon Emoticon

11. vrkousek
24.11.2011 [16:43]

ja jsem pro pokraco prosim ja to dopadne s Bells Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. nikita
24.11.2011 [16:20]

pokračovááááánnnííí!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

9. Dominika
24.11.2011 [13:21]

musííí být pokračováání a je hodně hezký film Emoticon přeju si aby byl aspon este jeden díl Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!