Vánoční povídka, která asi nevyjde o Vánocích, ale to je pouhý detail.
---Klasické Vánoce u Cullenových.---
Není to psané jako parodie.
24.12.2009 (09:45) • Ishka • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 2314×
22.prosince
A je to tady zase. Vánoce. Svátky ehm... randálu a zmatku. Tento rok to začalo celkem klidně. Emmett přinesl jen 10 metrový stromek takže ho Rose vyhodila jenom z postele a nikoli z okna.
Carlisle to nakonec vyřešil roztomilým, malinkatým, zpívajícím stromečkem, který právě teď stojí na konferenčním stolku-jinde vypadal až moc malý. Dárky už mám nakoupené, pro všechny mám ponožky, zakázali mi totiž dárky dražší než 2 dolary. Tohle pravidlo se vlastně ustanovilo pro všechny členy rodiny. Nejvíc tím samozřejmě trpěla Alice, která si tím musela nechat zajít chuť na košile a džíny od Armaniho. Ach ano, ubohá Alice.
Já jsem s tímhle pravidlem celkem spokojená, protože jsem si jistá že mi Emm nedá znovu sadu „Urob si sám, složitě a za velké prachy“, která byla opravdu za velké prachy.
Jak jsem si všimla, Esme teď často odbíhá do lesa s velkou tubou umělého sněhu. Doufám že má v plánu zase rodinou večeři, ta loňská byla naprosto perfektní-pumy, miluju pumy.
Půjdu se asi věnovat balení ponožek, vždycky si ustřihnu moc málo balícího papíru, možná se na to vykašlu.
23.prosince
Jo, vykašlala jsem se na to, kolem ponožek jsem halabala obmotala stužku.
“Dárky“ jsem nacpala pod postel, s nadějí, že tam je Edward nenajde. Je to hloupost, hledá je už od Velikonoc. Je to jedno, on se připraví o překvapení. Vlastně o jaké překvapení?!
Dostane ponožky! Kriste Pane! Ponožky! Jak jsem ubohá.
Snad se někdo zmůže na něco ještě horšího.
Edward už konečně začal strojit stromeček, který jsem dotáhla z lesa, protože už jsem nemohla poslouchat Carlislův stromeče který 24 hodin v kuse hraje Jingle Balls, sekl se.
Abych se vrátila k Edwardovi, právě kreslí na růžovou baňku, lihovým fixem Alicinu hlavu se Santa Clausovskou čepicí na hlavě. Celkem se mu povedla až na ten nos, který udělal skrz jedno oko.
24.prosince
Je ráno, blázinec začal. Alice už od rána chystá oblečení nejen pro sebe, ale pro všechny členy naší nemalé rodiny.
Jasper “bulí“ v koupelně a Emm si zpívá se stromečkem.
Edward už zase hledá dárky. Říká, že hledal už všude, i v rodinném trezoru-který nemáme.
Mám velice divně předivný pocit, že překopal zahradu, protože jsem našla mlaďounkou jabloň kořenama nad zemí.
Kéž už by byl večer moc se těším na večeři, Esme má vždycky dobré nápady.
Odpoledne Rose už dožral Emmův zpěv a tak vytrhla ze zdi stromeček a prohodila jej oknem-za stomkem letěl i Emmett.
Edward stále nic nenašel, zato já, jsem jeho dárky už našla, ale přes metrové vrstvy balícího papíru, nebylo nic poznat.
A pak konečně večeře.
Esme nám zavázala oči šátkama a skoro hodinu nás vodila po lese. Pak, když se konečně zastavila a sundala nám šátky z očí, jsme stáli na plácku mezi stromy, kde byli přivázáni medvědi přestříkání dokonale na bílo falešným sněhem. Když jsme se “navečeřeli“ odběhli jsme zpátky.
Carlisle doběhl první a zabouchl nám dveře před nosem, aby dal dárky pod stromeček.
Když jsem rozbalila všechny své dárky, zjistila jsem, že moje dárky nejsou netrapnější. Všichni nadělovali ponožky, až na Edwarda který byl kreativnější a dal nám průpisky.
Pak se Carlisle usadil do křesla a povídal nám pohádku o upírském Santovi, který nosí dárky jen hodným upírkům.
Hold, šťastné a veselé.
Autor: Ishka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek Bellin Vánoční deníček:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!