Omlouvám se, že mi trvalo přidání další kapitoly tak dlouho O:-) V minulém díle byly Rose, Alice a Bella nakupovat a Bella se vsadila s Alicí, Bella prohrála a teď musí splnit sázku.
25.06.2009 (21:00) • LoA • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2236×
Bellin pohled
Cesta se nepříjemně vlekla, stromy utíkaly velice pomalu, přestože Alice jela na plný plyn. Alice s Rose o něčem vášnivě diskutovali. Občas jsem zachytila slova jako Emmet, Jasper, přehlídka. Nic mi to neříkalo, já se do jejich rozhovoru moc nevměšovala. Místo toho jsem přemýšlela co udělám. Proč já husa jsem vůbec vymýšlela tu sázku. Jak se nyní bude Edward tvářit až přijdu a budu ho půl minuty líbat a potom se odtrhnu a řeknu no to víš, jsem prohrála sázku. Je to velice složité. Jak to potom bude vypadat až se „políbíme" vysměje se mi? Bude se mi stranit?. Achjo. Ta věčnost je tak složitá.
„Co ty na to Bello?" „Ehm..jistě..cože?" Obě se na mě otráveně podívali „Už několik hodin jsi naprosto mimo, už budeme Seatlu a zrovna říkáme, že by si mohla s Rose jet tím vozidlem a přepravit oblečení k nám. Já ti zatím dovezu domů auto a něco si ještě zařídím."Při slově zařídím se na sebe s Rose tak zvláštně podívali. „ A nechceš Edwardovi nic říct, že ne?" „Neboj budu mlčet jako hrob a budu myslet na to co jsme dělali v noci s Jasperem, to ho nebude zajímat" a mrkla na mě. To už jsme přijeli na místo a čekala na nás velká dodávka, které pojede tak devadesátkou. Zaúpěla jsem. „Nespěchejte!" zavolalo na nás to malé, proradné stvoření a odjíždělo. „No, a zbyli jsme tu jen ty a já" řekla Rose takovým tím chlípným hlasem, a ještě na mě mrkla. To už bylo moc, představte si nejkrásnější dívku co jsem kdy viděli a udělá toto. Nemohla jsem, prostě jsem se smála na celé kolo a Rosalie se mnou. Až jsem žasla jaká je to přítelkyně. Měla jsem ji s Alicí opravdu moc ráda a už jsem se nevěnovala tomu „ nezdaru", který nás potkal na začátku. Možná ji nyní tak trochu chápu.
„Jedeme?"zeptala se mě až mě ten největší záchvat smíchu přešel. „Jasně, vyrážíme! Vzhůru do nekonečna a ještě dál" a zvedla jsem ruku v pěsti směrem k nebi. Další smích. Po chvíli jsme nasedli do té plechovky a jeli. Ač to trvalo docela dlouho nenudila jsem se. Nyní míjíme ceduli Vítejte ve Forks.
„Počkej, ke mně domů se jede tudy" snažila jsem se vysvětlit Rose když odbočila na křižovatce na druhou stranu. „ A kdo říká, že jedeme k tobě?" Radši jsem zapadla ještě hlouběji do sedačky. „Ještě musíš splnit sázku a Alice má pro všechny překvapení" Vypískla nadšeně. „ Takže už deska?" zeptala jsem se s děsem v očích." „Jo, jo" dál jsem to radši nekomentovala protože jsem odbočovali na snadno přehlídnutelnou cestu.
Alice už stála před domem a měla ruce v bok, vypadal docela nepříčetně. „Když jsem řekla nespěchejte, nemyslela jsem, že pojedete takhle dlouho" „Klídek sestřičko" poplácala ji Rose po rameni. Vůbec jsem ji nepoznávala.
„Dobře, dobře. Kluci vemzměte nám to nahoru!" zavola do domu a přispěchali Emmet s Jasperem. Edward nikde. „Alice, ta dodávka je příliš velká, nevejde se dveřmi, jestli ji vezmu dovnitř všechno se rozbije a Esme mě zabije" Emmett „Ale bratříček se nám dal na básně" škádlil ho Jasper. „Ale kušuj, jdi se zabývat holčičími věcmi a tohle nech pro chlapy" „Ne, Emmett, vezměte nám dovnitř jen tašky s oblečením a nanoste mi je do šatny" odříkávala Alice pomalu jako kdyby byl Emmet retardovanej, i když kdo ví? „ Nejsem blbej,Alice?" Rose obrátila oči v sloup a já se poddala dalšímu záchvatu smíchu. A to všichni se na mě podívali a já se jen zmohla na „par-par-par-dóóóóóón" a to už jsme se smáli všichni
***
„Alice jak to myslíš módní přehlídka?!" „Tak jak to říkám Bello, Rose ty vlasy já make-up" Ah né! „Neboj se jen jedem model, od každé kategorie- společenské, plavky, spodní prá-„ „Ne, tak do toho mě nedostaneš!" „ok, ne spodní prádlo, ne" dostaneš mě tak maximálně tak na jedem model" Aliciin pohled znepřítomněl. „ dobře, tebe nepřesvědčím" Oblékla mi Bílé rifle a k tomu volné modré tričko z kterého mi koukalo jedno rameno. Boty modré s otevřenou špičkou s vysokým podpatkem, ve vlasech jsem měla modrou čelenku a na ruce modrý náramek. Celkem to vypadalo dobře. Měla jsem kouřově namalované oči a vyžehlené vlasy.
Nejdříve šla dolů Alice a potom Rose, mě prý zavolají. Ze zdola se ozývá hlasitá hudba. „ A nyní přichází hřeb večera!"vyvolávala Alice „ Přichází Bellaaa" Ta Alice to vzala ale ve velkém stylu. Když jsem scházela dolů uviděla jsem molo. Sakra, v hodně velkém stylu. Ale což, pobavím se.
Scházela jsem dolů a přivítal mě bouřlivý potlesk. Usmála jsme se a šla jako ta opravdová modelka. Možná jsem se až trochu přehnaně kroutila v bocích, ale bylo mi to jedno. Ještě sexy pohled, mrknutí a konec.
Seskočila jsem dolů. Další potlesk. Všichni měli na sobě něco nového. Alice černé rifle s fialovým trikem a černým páskem. Rose červené mini šaty s černými legínami. Esme měla zelené šaty ke kolenům a Carlisle dostal rifle s proužkovanou košilí, která ladila k Esmeiným šatům. Emmet měl také jeansy s černým trikem, na kterém bylo stříbrným písmem napsáno I´m sexy . Jasper to stejné akorát na triku měl I love Vampire. Tomu jsem se zasmála. A poslední člen. Měla jsem co dělat aby mi neukápla slina. A sobě měl černé kalhoty a černou košili, u které byly první tři knoflíky rozepnuté takže odhalili část jeho vypracované hrudi. Šla jsem si sednout k němu. „Sluší ti to" musela jsem mu to říct. „Mě?! Tak se koukni na sebe. Vedle tebe hvězdy blednou závistí" odpověděl, usmála jsem se a koukala se raději do země.
„A je tu ještě jedno malé překvapení" Alice si stoupla na molo a začala. „Achné" jen jsem zaúpěla. „Dnes Bella prohrála sázku, neuakupovala mě a tím musí splnit úkol. Bello? Edwarde? Od kdy vám to mám stopovat?" Nechápavě se na mě podíval „Promiň, hlavně necukej" a přiblížila se svými rty k těm jeho.
Byli jsme od sebe pár centimetrů a on tu vzdálenost prolomil. Nejdříve jsme se líbali velice pomalu, opatrě. Potom přišli na řadu jazyky. Bylo to jako kdyby čas přestal existovat. Byla jsem jen já a Edward. Ve mně vše bouchlo. Takový pocit štěstí. Rozlévalo se mi to od srdce až do konečků prstů a zase zpět. Mé zmrzlé srdce se roztančilo tancem lásky. Už několikrát jsem slyšela jak někdo říká, že už může končit, ale já je nevnímala. Jak jsem řekla byl tu jen on a já. Po té krásné chvilce jsme se od sebe odtrhli. Opřeli si čela o sede a hleděli tomu druhému do očí.Já se v těch jeho opět topila. „Miluji tě" zašeptala jsem. „Já tebe víc" řekl s úsměvem a obdaroval mě dalším dlouhým polibkem plným vášně. Byla jsem ten nešťastnějším upírem na světě.
Autor: LoA (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Zrcadlo osudu- Kapitola jedenáctá:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!