Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zdánlivě poklidný život - 7.Kapitola : Hádka

JB


Zdánlivě poklidný život - 7.Kapitola : HádkaDlaší kapitolka... P.S. Budu vděčná za každé komentáře, i kritiky i pochvaly :))

 

7.Kapitola: Hádka

 

Ve chvíli kdy se Jacob začal šourat po schodech dolů na snídani, už jsme byli opět usazeni u televize. Šla jsem za ním do kuchyně, kde rychle spořádal zbylá vajíčka.

„Jaku?" chytla jsem ho za ruku a pohlédla mu do očí.

„No?" zeptal se unaveně.

„Nechceš se jít projít do lesa?" navrhla jsem mu a doufala, že ho na chvilku odreaguji.

„Dobrý nápad!" ozvalo se z vedlejší místnosti. Ach, Edwarde, nemusíš reagovat na každou mou myšlenku, opáčila jsem v duchu. Odpovědí mi bylo krátké uchichtnutí.

„Jestli chceš." Pokrčil Jake rameny. Opět jsem ho chytla za ruku a šli jsme ven. On mi na oplátku propletl prsty svými. Na malé mýtině jsme si sedli na padlá strom. Chvíli jsme si povídali o všem a o ničem - tedy spíš o ničem. Ptala jsem se ho na školu a on odpovídal stručně. Ve škole mám už docela velkou absenci, od příchodu Calvina jsem ještě nebyla ve škole.

Pak jsme se seděli mlčky a dívali se jeden druhému do očí. Lehce jsem se naklonila a políbila ho. Polibek mi opětoval, dal do toho svůj smutek i strach, v neposlední řadě i něhu, ale hlavně lásku. Ke mně. Nepochybovala jsem, že mě miluje tak moc jako já jeho. Líbali jsme se dlouho, vyrušilo nás až mé zachvění zimou.

„Oh, Nessie, je ti zima! Ani jsem si nevšiml že se setmělo" starostlivě si mě prohlížel.

„To je v pořádku, já si toho taky nevšimla, ale když se ke mně přitulíš, bude mi větší teplo" usmála jsem se a svůdně zamrkala. Rozesmál se, za což jsem byla ráda, že na chvilku nemyslel na Billyho, ale zase to znamenalo, že mi to mrkání moc nejde. Stejně mě ale obejmul a přitiskl si mě na své horké tělo. Vydali jsme se lesní cestou zpět k našemu domu. Když jsme se přiblížili na několik metrů, uslyšeli jsme křik. Nejprve jsem se lekla, že někdo ubližuje Belle, ale po chvilce se přidal i druhý hlas a když jsme se přiblížili ještě blíž, rozpoznala jsem nějaká slova. Bella i Edward mluvili rychle a už ne tak nahlas, ale nebylo pochyb, že se hádají. Byla jsem v šoku, ještě nikdy se nehádali.

„Musíme pryč." vykřikla Bella.

„Ne," trval na svém Edward „ona to zvládne, je silná! Po nás."

„Já vím, že je silná!" ječela Bella. „Ale je to pro ni moc těžké! A zbytečné, nemusí trpět."

„Já to taky dokázal," řekl náhle tiše „nezabil tě - nemohl jsem, přestože chtěl"

„Ale pokud se nepletu, zamiloval jsi se do mě." Odsekla Bella.

Oh, takže hádka kvůli mně. Chtěla jsem tam jít, ale Jake mě zastavil. Nevěděla jsem proč, ale zůstala jsem a společně jsme poslouchali. Divila jsem se, že ještě táta neslyšel naše myšlenky, ale nejspíš je moc zaujatý hádkou.

„To ona nemůže - zamilovat se do něj! Má Jacoba." pokračovala Bella.

„Dobře," svolil Edward nakonec „ale kam chceš jako jet? Do Forks teď v žádném případě nemůžeme a vytvářet zase nový domov bude těžké, ale kam teda?"

Po chvilce váhání pomalu promluvila „Ostrov Esme." Edward na ni vytřeštěně zíral, ale potom pokýval hlavou.

„Musíme se hlavně zeptat Esme, ale bude dobře, že Nessie uvidí, kde začal její život."  Edward se začal usmívat a podíval se naším směrem. Pomalu jsem vkráčela do domu šokovaná, co rozhodli během hádky. Jake se znechuceně ušklíbl při představě Belly a Edwarda na svých líbánkách. Táta se uchichtl, když si v jeho hlavě prohlédl tuto představu.

„No, Nessie, jak by se ti líbilo chvilku tam bydlet?" mamka se na mě vesele usmála.

„Já-" nadechla jsem se k odpovědi, když mě Jacob přerušil. „Jasně, rádi se tam kouknem."

„Klidně, ale... Vrátíme se sem, ne?" zeptala jsem se.

„Ano, ale až za dlouho." pokýval hlavou Edward.

„Když jste se hádali... Lekla jsem se." přiznala jsem. Bella se usmála na Edwarda a ten se kní naklonil a dlouze ji políbil.

„No, dobrý, už jsme se přesvědčili, že se máte rádi, teď si půjdeme lehnout. Zítra je přeci pohřeb." připomněl všem Jake tuto smutnou událost.

„Dobrou Jakeu." Dala jsem mu pusu na dobrou noc. Všichni jsme si popřáli dobrou noc a rozešli se do svých pokojů.

/ 6.Kapitola /// 8.Kapitola /



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zdánlivě poklidný život - 7.Kapitola : Hádka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!