Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomněla jsem lásko - 4. kapitola

Alice and Jasper by Lareth


Zapomněla jsem lásko - 4. kapitolaTady další kapitola. Doufám že mi jí okomentujete a řeknete co mám zlepšit. Moc díky.

4. KAPITOLA - Nový člen ?????

  Začala jsem si je prohlížet z prava do leva. Jako první mi před oči přišel Carlisle. Pořád stejný, krásný blonďák. Měl na sobě modrou košili a nějaké ty džíny. Naprosto normální oblečení, ale na něm vypadalo úchvatně.

 Hned vedle něj stála Esme. Teď už moje náhradní matka. Pořád má v očích ten mateřský cit,  tak jak si ho pamatuji.Kolem jejího obličeje se jí slabě vlnili hnědé vlasy. Vypadala zároveň tak hezky a tak rodičovsky. No prostě Esme.

Po její levici stál Emmet. Pořád ten svalnatý smíšek. Když mi na něj padnul pohled rozzářil se jako sluníčko. Hned vedle něj stála ta nejhezčí bytost na světě. Samozřejmě Rosalie. Překrásná blondýnka s dlouhýma nohama, která Emmeta držela za ruku a snažila se na mě usmívat přívětivě. Překvapivě se jí to docela dařilo. Doufám, že se naše vztahy trochu zlepší, teď když jsem jednou z nich. A hlavně když už neohrožuji  jejich teda naší rodinu.

Pohledem jsem se dostala až  Jasperovi, který se na mě pěkně usmíval. Jeho vlnité medové vlasy mu trochu lezli do obličeje a zakrývali oči, v kterých bylo trochu...nedůvěry ? Ale na něm mě nejvíce zaujali ty jizvy na krku a paži. Dříve jsem je neviděla, můj lidský zrak na to byl příliš slabý, ale teď jsou velmi... viditelné.

Zatím co jsem si je tak prohlížela se Alicie rychle přesunula k Jasperovy a věnovala  okouzlující a láskyplný pohled.

Všichni dohromady vypadali jako opravdová normální rodina a každý zvlášť vypadal tak zamilovaně, až mi přišlo, že jim to budu kazit.  

Najednou jsem si všimla jedné postavy co se krčila za Alicii. Když si ten někdo všiml, že se na něj se zájmem koukám, narovnal se a vykouzlil hezký usměv. Ten úsměv by byl nádherný kdyby byl od srdce.

Celkově byl ale naprosto nádherný. Na sobě měl černé uplé tričko s krátkým rukávem, které zdůrazňovalo je mužské rysy. A že ty rysy byly opravdu povedené. Na nohou měl úplně obyčejné džíny, které na něm vůbec obyčejně nevypadaly. Byl prostě jako... anděl. Ano anděl. Možná ještě hezčí. Vlasy barvy bronzu měl rošťácky a zároveň úhledně rozcuchané. Nejvíce mě ale zaujali jeho oči. Byly velmi hluboké. Po chvíli jsem se v nich začala topit. Měli barvu trochu tmavšího karamelu. To znamená, že je taky „vegetarián". Tudíž, že pije zvířecí krev místo krve lidské jako Cullenovy.

Rychle jsem zatřepala hlavou, abych se vymanila síle jeho pohledu. A v hlavě mi začala vrtat jedna otázka.

„Nový člen ?" optala jsem se a otočila se směrem k tomu mě cizímu, ale úchvatnému upírovi. V tu chvíli na mě všichni zde přítomní vyvalili oči, v kterých jsem četla. Děláš si srandu? To mi přišlo divné. A začala jsem přemýšlet o tom, co jsem řekla špatně.

„Promiň. Já se ještě nepředstavil. Jmenuji se Edward a rád tě poznávám." Vyhrkl na mě a zjevně čekal nějakou odpověď se zdviženou rukou. Opatrně jsem mu jí podala a v tu chvíli mnou projel... jak bych to vyjádřila... elektrický proud.

„Ehm, Já jsem Bella a taky tě ráda poznávám." odpověděla jsem trochu vykolejeně.

Věnoval mi, teď už úsměv od srdce a řekla bych že kdyby byla člověk moje srdce by bilo jako o závod a já bych byla k tomu všemu ještě rudá až za ušima. Tak nádherně se usmíval. Já jsem mu úsměv opětovala oba jsme spustili ruce a pořád se na sebe dívali.

„Jak vidíš jsem vegetarián a tady Carliel byl tak hodný" podíval se na něho „a příjmu mě jako nového syna." řekl a znovu se podíval na mě. On bude bydlet s námi ? To jsem zvědavá co se z toho vyklube. Nevím co to se mnou je, ale nemůžu od něj odtrhnou pohled. Doslova na Edwarda zírám.

„Nebolí tě v krku ?" Zeptal se mě Jasper a tím mě vyrušil z přemítání a čumění na Edwarda.

„Ani ne. Spíš jen tak lechtá. Proč ?" zeptala jsem se a dnes už po druhé na mě všichni vyvalili oči. Byla jsem z toho zmatená a taky pěkně rozzlobená. Proč na mě dneska všichni musej zírat jako na vzácný zvířátko v Zoo.

„No, víš Bello novorození ... jak bych ti to vysvětlil ... touží jenom po krvi, jsou nedůvěřivý a ty? Stojíš tu netoužíš po krvi, racionálně přemýšlíš a ani jednou si na nás nezaútočila. Jsi prostě fenomén." To mě trochu zarazilo. Před tím jsem si taky myslela že budu taková, jak popisoval Jasper novorozené, ale teď cítím,že pro mě je to jiné. Možná to bude tou přípravou. No jinak nevím. Chvíli jsem ještě uvažovala nad jinými teoriemi proč jsem taková jaká jsem a přišla jsem jen na to že já se asi nikdy nezařadím, vždy někde budu vyčuhovat. Prostě jsem divná.

„Ale nic nebudeme riskovat a pro jistotu půjdeme na lov." řekl mi a už mě táhnul ke dveřím.

„Co kdybychom to pojali jako rodinný výlet?" zeptal se všech z ničeho nic Edward.Pak se po všech podíval a když neviděl žádnou námitku, tak bylo rozhodnuto. Bude „rodinný lov." Doufám , že se tam totálně nestrapním. A jsem zvědavá co asi tak ulovím. Při mým štěstí možná tak nějakého zajíce. Tomu jsem se musela zasmál. Edward si to všimnul a nechápavě se ně mě podíval. Já jen máchla rukou, aby to nechal být a smála se dál.     

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomněla jsem lásko - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!