Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomněla jsem lásko - 2. kapitola


Zapomněla jsem lásko - 2. kapitolaTak tady je další kapitola této mé povídky. A prosím o komentíky, jestli v tom mám pokračovat. Předem Vám děkuji.

2.KAPITOLA - Přeměna  

 

Po tom, co mě někdo položil na měkkou pohovku jsem už zase trochu vnímala a mohla přemítat o různých věcech. Třeba přeměna. Byla ještě horší než-li bych čekala. Vnímala jsem ten oheň, který prostupoval všemi mými žilami. Jako kdyby se jimi pumpovala horká kapalina místo krve. Bylo to až nesnesitelné. Sem tam mi z úst vyšel bolestný výkřik.

 

Měla jsem, ale i při tom všem čas přemýšlet, o všem, co se za 17. let mého života stalo.

Uvažovala jsem nad Renéé. Nad mojí skvělou, energickou a trochu ulítlou mámou. Snad jí pomůže se přes mojí ztrátu přenést Phil. Uvidím jí ještě někdy ? Snad.

 A co Charlie? Jak to beze mě zvládne ? Strávili jsme spolu tak málo času. Je mi to tak líto. Z táty mě přemáhal smutek. Sotva jsem se k němu přistěhovala, zmizím. Ani jsem mu pořádně neřekla jaký je to užraný otec. Dokážu ho ještě někdy navštívit ?? To jsou otázky, na které ještě neznám odpovědi. Ale, alespoň se pokusím je ještě zkontaktovat.

 

A co na to řekne má druhá rodina? Rodina Cullenových? Umím si to živě představit.

Emmet si na tom určitě najde něco k pobavení.

Rose na mě bude naštvaná. Jak jinak.

Alicie ta semnou určitě vyrazí na nákupy.

Jasper bude rád kvůli Alicii a zčásti i kvůli své žíznivosti.

Esme mě vezme jako svou novou dceru a Carliel mě přivítá taktéž jako Esme.

Budu k nim už konečně patřit.

 

Vždycky jsem si to přála. Ale proč ?? Nevzpomínám si. To mě na tom všem tak děsí. Mám takový divný pocit, že sem na něco zapomněla. Zapomněla na něco důležitého. Pořád mi to vrtá hlavou. Co to bylo ? Ale no tak vzpomenu si. Soustřeď se... nic. Prostě nic. Jako by zmizela půlka mých vzpomínek. Jako bych si Cullenovy vůbec nepamatovala a zároveň je znala tak dobře. Je to matoucí. Ale teď k důležitějšímu tématu, na to ostatní mám přece celou věčnost.  

 

Kdy už? Je hrozné být v téhle... nevědomosti. Pořád nevím kdy už to skončí.

Zas výkřik. Bolest je čím dál tím intenzivnější. Pořád to neskutečné pálení v každé části mého těla.

 

Jak dlouho už to trvá ? Jak dlouho to ještě bude trvat? Nemám ponětí. Všude jenom ticho a tma. Jenom moje myšlenky mi ten až hrozně hrozný klid narušují. 

Pořád bolest, bolest a zase bolest. Teď už nedokážu myslet na nic jiného než na ten příšerný oheň ve mě. Připadá mi to jako věčnost.

 

 

                   *                     *                 *               *                    *                  *                      

 

 

Po pár tisícovkách vteřin, které jsem před chvílí začala počítat ta bolest, alespoň trochu odeznívá. Sice jen pomalu a jen od konečků prstů, ale stejně je to pokrok.

 

Připadá mi jako by se bolest shlukovala k jednomu místu ve mně. A to k srdci. Všechna ta bolest za poledních......nevím jak dlouho, bylo oproti téhle mizivá. Jako bych všechny ty muka co jsem prožívala před chvíli byla jen příprava k něčemu ještě horšímu, přesněji k tomuhle.

 

Moje srdce bije jako splašené. Buch, buch, buch. Pořád v rychlejším tempu. Připadalo mi jako by z hrudi chtělo přímo utéct. Už se dál nedokážu bránit bolestným výkřikům. Musím to nějak ventilovat.

 

Pořád větší a větší bolest u srdce, ale o to menší na jiných částech mého v bolestech svíjejícího těla.

 

Mé srdce běží rychleji než bych kdy řekla, že může. A pořád přidává. Buch, buch .... buch. Teď vynechalo. Mám tušení, že přeměna se blíží ke konci. A to mi potvrdil i hlas, který jsem nyní slyšela.

 

„Přeměna se chýlí ke konci" řekl ten krásný hlásek. A já jsem v něm poznala Alicie.

 

A znovu vynechalo. Znovu a znovu. Až dozněl jeho poslední úder a navždy nestichlo.

Byl to opojný pocit zjistit, že už mě ani kousíček mého těla nepálí. Taková úleva, že si to neumíte představit.

 

„Bello" ozvalo se.

 

Byla to Alicie. Jak jinak, než má nejlepší přítelkyně.

Uvědomila jsem si, že bych asi měla otevřít oči a podívat se na ni. A taky jsem to udělala.

Zvedla jsem hlavu a zprudka otevřela oči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomněla jsem lásko - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!