Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomněla jsem lásko - 1. kapitola

ghggfghfdghgfgf


Zapomněla jsem lásko - 1. kapitolaJe to samozřejmě o Belle a Edwardovi. V tomto příběhu jejich láska prochází různými zkouškami. A vy se nechte překvapit jak to zvládnou. Víc neprozradím.

1. KAPITOLA – Opuštěná

 

,,Ty mě nechceš „?

,, Ne“

Prostá odpověď, která mě dostala na kolena. Ne, ne, ne, ne, ne…… Pořád dokola se mi to slovo v hlavě opakovalo. Ne, ne, ne, ne.   Pak následovalo tiché sbohem a byl pryč. Zůstalo za ním rozvířený vzduch prosycený jeho jedinečnou vůní.  V tom jsem se probrala z toho bolestivého šoku a pokusila jsem se ho dohonit, i když jsem předem věděla, že nemám žádnou šanci, jelikož běhá i na upíra velmi rychle.

Běžela jsem, ale přesto dál. Jako by to mělo nějakou cenu.Jako by se na tom, že mě nechce něco změnilo.

Přes slzy jsem skoro nic neviděla a o to víc jsem padala na  ještě mokrou trávu po raním dešti. Najednou mi mokro nevadila. V tu chvíli mi byl ukradenej celej svět. A tak jsem se vždy  zvedla a běže dál, abych nemusela čelit té pravdě, že už pro něj nejsem nic. Pak jsem znovu zakopla o kořen stromu a už jsem  v sobě nenašla tu sílu vstát a utíkat před tím.Byla jsem na to moc vyčerpaná. Teď na mě v plné síle dolehla pravda, která mě zevnitř již při běhu sžírala a kterou si teď uvědomuji i v mysli.

On mě nechce, nechce, nechce… Vždy jsem věděla, že pro něj nejsem dost…. dobrá. Ale…..   nevěděla jsem, že mě opustí tak brzy.Ach ta bolest. Ničivá a sžíravá. Pomalu, ale jistě mě zevnitř ničí. Zdá se, že nejhůře na tom je moje srdce. Srdce ! Mám ho vůbec ?? Jak hloupá otázka. Jistě, že ne!!! Moje srdce i duši si vzal sebou. Někam, kde on si bude užívat. Místo něj je v mé hrudi ohromná díra, která mi přivolává nesmírnou bolest v podobě těch nejkrásnějších vzpomínek na něj. Na jeho krásný obličej, na jeho neodolatelný pokřivený úsměv, na jeho sametový hlas…… Dost. Nedá se to vydržet.

Křup. Křup.

,, Ale, ale kdo se nám tu povaluje ?“ řekla má dobrá známá výsměšně.

 Victorie, alespoň jedna šťastná věc co mě potkala. Teda šťastná teď. Možná, že mě zabije. Jaká úleva by to byla. 

„ O ano, Bella “ pokračovala v monologu.

Co chceš?“ hloupá otázka

„Zabít mě???“

„Ano“ řekla to až příliš rychle.

„Tak si posluž, je mi to jedno “.A taky že bylo.

 Edward už mě měl dost. Pro co teď mám žít ??? Jak mám žít???To nejde. Bez měj to nejde Je to jako bych chodila v bludném kruhu tmy, kde není ani jiskřička naděje, že by se objevilo alespoň malé světýlko osvobozující od nekonečného bloudění.

Victorie nečekala na další pobízení.

Už tak měla co dělat, aby se udržela, když se mnou mluvila. Jelikož mi z mé dosti hluboké rány na pravé noze vytékala odporně páchnoucí krev. Kov a rez. To jediné sem cítila. Ale bolest se nedostavovala. Teda alespoň ne ta fyzická. Asi nebyla dostatečně velká. V ten moment jsem cítila jen tu horší. Bolest zlomeného srdce. Proto jsem to ani zprvu nevěděla.

Najednou jsem ucítila bodavou bolest na krku. Pomalu jsem přestala vnímat a byla jsem za to vděčná. Už  konečně nebudu trpět a nebudu nic cítit.

 Najednou bolest zmizela a nahradila jí ještě horší. Spalující. Byla jsem jako v ohni. To mě zapálila ? Ale proč?  Ne počkat, to nehoří mé tělo, ale můj vnitřek. Jako kdybych měla v žilách oheň. Neskutečně horký, spalující oheň.

Přeměna, došlo mi. Ale jak ??? Victorie přece touží po jediném,zabít mě. Tak proč by mě měla přeměňovat??  Myslela jsem si, že v klidu zemřu  a konečně se zbavím té bolesti, která je přes ten oheň stále silnější. Jaká to pošetilost myslet si, že by mi Victorie něco jako je klid dopřála.

Je mi to už jedno. Teď už nemám pro co žít. Tak ať. Já si najdu způsob jak ukončit svůj nesmrtelný život, tedy spíš existenci.

Najednou jsem u mého ucha  uslyšela ten sametový hlas, který mi zabodl další osten bolesti do tmavé díry v hrudi.

Řekl jen„ To bude v pořádku“ Pak už jsem nezaslechla další hlasy.

 A poddala se té ohromující bolesti ohně ve mně. Poddala jsem se jí a vnímala každičkým kousek tuto tělesnou bolest, jen abych nemusela čelit té druhé, kterou jsem nyní alespoň trochu zahnala. Doufám, že na déle, než jen na dobu mé přeměny. Pak jsem na chvíli přestala vnímat a nechala jsem tak volný průběh přeměně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomněla jsem lásko - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!