Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 6

a jede se!


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 6ďalšie pokračovanie, opäť trochu krátke... pesnička k tejto kapitolke: linkin park- with you ,,,,,prosím komenty :)

Linkin Park- With You

­­­­­­­­­­­­­Musela sa pohnúť ďalej, nemohla ostať stáť. Nech sa stane, čo sa má stať. Už sa rozhodla a to už nikto nezmení. Lenže nemohla vedieť čo si myslí on. On ale takisto nevedel, že ona ho tiež miluje.  Nevedela, že on sa nevzdá. No teraz už nebude utekať. Veď najľahšie by to bolo vzdať. Doteraz ,aj napriek snahe pomáhať ako len mohla vďaka svojim nadľudských schopnostiach, cítila, že jej niečo chýba. Konečne prišla na to, čo to je.

Bol víkend, Edward sa vždy na víkendy tešil, no tento raz víkend z duše nenávidel. Dva dni ju neuvidí. Pripadalo mu to ako večnosť. Alice za ním celú sobotu chodila a pýtala sa ho, čo sa deje. Takto svojho brata nespoznávala. V nedeľu to už nevydržal a povedal jej o Belle. „ Ou. To je zvláštne, vlastne nie, nie je to zvláštne...“ mysľou bola inde, ale Edward nič z toho čo povedala nechápal. „ Čo ako má, alebo teda nemá byť zvláštne?!“ neznášal, keď hovorila v hádankach. „ Hmmm...Ed...vieš, že rodičia ťa chodili navštevovať, vždy keď sa dalo , a ja s nimi, že?“ Zas hovorila v hádankách a jeho to už naozaj začínalo rozčuľovať. „ Áno ,jasné, že to viem. Som rád ,že ste tam boli aspoň niekto niekedy.“ Nevedel či jeho čudnej odpovedi rozumela ale Alice to pochopila veľmi dobre. „ Nooo...vieš a vtom je to...že vždy pri tebe niekto bol...“ tak tomuto už nerozumel vôbec. „ Akoto ,že vždy? Vy ste tam predsa neboli stále.“ Ani Bella ,ani nikto iný nevedel, aká je Alice výnimočne všímavá. Bella nemala ani tušenia, že niekto vie o jej častých návštevách Edwardovej izby, kým bol v kóme. A už vôbec nemohla tušiť, že si to všimne práve jeho sestra. „ To je pravda. My sme tam neboli stále, ale Bella áno. Pár krát, keď sme ťa prišli navštíviť, kým si “ spal“, som si všimla, že pred nami bolo v miestnosti nejaké dievča. No a keď tam bola už viackrát, nedalo mi to a spýtala som sa doktora ,kto to je. Ten mi povedal, len že je to nejaká Bella Cullenová a vraj pri tebe je skoro stále od...od tej..nehody..“ vedela že nerád spomína na ten deň, keď vďaka jeho hlúposti a nerozvážnosti prišli o život jeho priatelia. Edward bol z toho ,čo mu rozprávala úplne vykoľajený. „ Počkaj..ona... ČOOO???“ Alice už len prikývla, ladne vstala zo stoličky a odchádzala z jeho izby.

On ostal sedieť na posteli a v hlave mal opäť tisíc zmätených myšlienok. Už od začiatku mu nedávalo zmysel, že bola pri ňom ,keď sa prebudil. A už vôbec mu nedávalo zmysel, prečo sa teraz tvárila, že neexistuje, keď vtedy pri ňom bola každý deň. Potreboval nemyslieť. Tieto otázky ho zvnútra spaľovali. Vyvolávali v ňom zúfalstvo, beznádej, nádej, zmätok, radosť, hnev, úplne protichodné pocity. Už nechcel cítiť nič, no zároveň zúfalo túžil po tom, aby mu Bella venovala aspoň jeden pohľad, aspoň jedno slovo.

V pondelok ráno bola Bella už pevne rozhodnutá. Už sa mu viac nebude vyhýbať. Ešte v nedeľu si nebola celkom istá, ale teraz už áno. Vystúpila s auta a chcela ho nájsť. Najradšej by vykričala celému svetu, ako ho miluje- to ale samozrejme nemohla spraviť, teda aspoň zatiaľ. Pozrela sa druhú stranu parkoviska, vedela ,že tam zvyčajne parkuje. Jeho auto tam ešte nebola. Bola netrpezlivá ako ešte nikdy. Po 15 minútach spoza zákruty vyšlo jeho auto, ktoré ale on nešoféroval. Nikdy predtým si to nevšimla. Ale chápala to. Kým Alice parkovala auto na obvyklom mieste, Bella neisto kráčala smerom k nim a pripravovala si, čo má Edwardovi povedať. Jej myslel však bola náhle vygumovaná ,len čo ho zbadala. Vystúpil z auta, pozrela mu do očí a pomaly otvorila ústa, aby prehovorila.

Ďalšia časť--->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!