nooo,,,už jedenástka:D:D futbalová xD ale nieee....takže.. táto kapitola bude dosť nudná...možno aj ďalších pár takých bude tak sorry dopredu... pesnička k tomuto dielu: paramore- we are broken :) Ďakujem za všetky komenty:) aj teraz prosím, komentáre kritiku
24.07.2009 (17:00) • Jarusinka • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2414×
Bella stále pozerala na auto, akoby čakala, že sa zrazu samé od seba opraví a ona sa odvezie domov. Nezostávalo jej iné, len zavolať odťahovku. Keď už bolo auto preč- preč na šrotovisku- ešte chvíľu hľadela na okolitý les a potom sa rozbehla domov. Cestou však nemohla odolať, a zastavila sa na kraji lesa, pri dome kde býval Edward. Jeho auto práve zastavovalo pred domom, rýchlo vystúpil, silno za sebou zabuchol dvere, zatresol aj dvere na dome a s dupotom sa náhlil do svojej izby. Takisto ani tam si nemohol odpustiť bachnúť dverami a potom sa zvalil na posteľ. V hlave mu bláznivo prúdili myšlienky. Myslel na to, čo mu povedala Leah: najčastejšie sa mu opakovala tá časť, kedy Leah povedala, že Bella nie je taký anjelik ,ako by sa zdalo. Potom ako vyťahuje Bellu zo zdemolovaného auta a ona nemala ani len jedinú modrinku či ranku. Vtedy mu došlo, čo to vlastne spravil. Znova si začal nadávať. Nenchal si nič vysvetliť, proste odišiel, a ona chúďa tam ostala trčať bez auta. Bolo mu jedno, čo vravela Leah. Veď akoby mohol byť niekto ako Bella , niečo iné než anjel? Nie!!! Nie to nie je možné! Presviedčal sám seba no neustále ho zhrýzala neistota. Neustále musel myslieť na to, či sa zachoval správne. Mal si ju aspoň vypočuť? Lenže... čo by mu vlastne povedala? Žeby prezradila niekomu tajomstvo, ktoré skrýva celú svoju existenciu niekomu, koho pozná sotva pár mesiacov?
Bella ešte chvíľu smutne hľadela na jeho dom a bola započúvaná do rytmu srdca, o ktorom bola presvedčená, že patrí Edwardovi. Chvíľu tĺklo splašene, chvíľu pokojne. Už musela odísť. Potrebovala radu. Jediný Carlisle jej mohol poradiť. Bežala teda domov a dúfala, že on tam už bude.
Vošla do svojej izby a vtedy ju tá bolesť zrazila na kolená a telo jej otriasalo vzlykmi. V tej chvíli bola rada, že Carlisle ešte doma nie je. Nechcela aby ju takto videl. Po chvíli sa zhlboka nadýchla a postavila- spred domu začula motor auta. „ Carlisle, príď prosím hore. Potrebujem sa niečo opýtať.“ Vedela, že on ju začuje a príde.
Carlisle vletel do izby a spustil: „ Bella, mohla by si mi láskavo vysvetliť, čo sa ti stalo s autom?! Volal mi nejaký chlapík zo šrotoviska Murphey´s bros! Čo to má znamenať?!“ ona len otrávene prevraátila oči. „ No takto...mala som hmm...dá sa povedať menšiu nehodu...no ale o tom som nechcela vravieť...ja...keď som nabúrala...šiel okolo... Edward..Edward Masen..no a pomohl mi z auta... lebo si myslel že mi niečo bude... no lenže potom sa zrejme trošičku zľkol, kedže mi nič nebolo..nič si nedal vysvetliť....a..a potom hmm...noo tak trošku dá sa povedať utiekol...ehm..“ Carlisle vydýchol a posadil sa. Palcom a ukazováčikom si pár krát pohladil bradu a pomaly prehovoril. „ Takže, tým sa myslím situácia mení... takže ti mám akože poradiť áno?“ prikývla a on pokračoval. „ Máš dve možnosti. Buď mu povieš pravdu, samozrejme iba vtedy ak ťa bude počúvať. Alebo nepovieš nič , budeš sa tvráriť akoby nič nestalo a naďalej ho ignorovať ako doteraz. Za pár rokov potom odíde buď on alebo my.“ Potom sa nachvíľu odmlčal. Pauza netrvala dlho. „ Vlastne je tu aj tretia možnosť...môžeme odísť hneď.. je to len na tebe ty sa musíš rozhodnúť.
Ona v tej chvíli však nebola jediná, kto sa rozhodoval. Rozhodovanie býva niekedy bolestivý proces. Niekedy jedno rozhodnutie môže zmeniť životy ostatných. Lenže, keď už sa rozhodneme mali by si za tým aj stáť. Alebo nie?
Ráno Alice vpadla do Edwardovej izby. Ostala zarazene stáť vo dverách. Edward vstal z postele po prebdenej noci. Alice si dlaňou zakryla ústa no aj tak jej vykĺzlo jedno zhíknutie. „ Pane bože čo sa ti stalo???“ nechápal o čom hovorí, kým ho nedotiahla pred zrkadlo. Chlapec v odraze zrkadle mal červené opuchnuté oči, spľasnuté vlasy a pokrkvanú košeľu. Len čo ho Alice dala do poriadku, posadila ho do auta a mierila ku škole. Edward celý čas sedel ako bez duše. Nechcela sa ho nič pýtať. Vyzeral, akoby sa rozhoduje či jej má niečo povedať.
Prišli na parkovisko a Edward nervózne vykukol z okienka a otočil sa na sestru. Dopodrobna jej opísal včerajší deň. Čím viac toho hovoril, tým viac ona prižmurovala oči, až nakoniec ostali len štrbinky ,cez ktoré ledva videla. No potom ich prudko roztvorila, chytila ho za ramená a začala ním triasť. „ No a čo preboha!!! Kvôli tomu si len tak odišiel?!?! Myslela som, že je chceš, že ju ľúbiš! Mal by si byť rád, že je v poriadku ale ty nie!Úprimne, nechápem prečo veríš tým kecom od Leah. Čo ona vie? Veď ju vôbec nepozná! A vôbec!“ pustila ho predýchavala svoj monológ. Nečakala od neho žiadne odpovede. No on ju nahnevane prerušil. „ A ty ju vari poznáš o niečo lepšie?!“ Alice stále nebola rozhodnutá, či mu má povedať o Bellinej návšteve alebo má mlčať, ako jej povedala.
Autor: Jarusinka (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 11:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!