Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 10

Stephenie Meyer signing book


Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 10už desiaty diel....prepáčte, ale fakt to skôr nešlo xD nebola som doma, nemohla som veľa písať, teraz niekedy ešte tiež budem mimo domu, takže budem písať asi len na papier ak bude čas a dám to potom sem,,,:) ďakujem za podporu za všetky komentáre, veľmi si to cením, hlavne ľudí, ktorí píšu krásne poviedky, ktoré som čitala, veľmi ma teší že to vôbec niekto číta xD fakt ďakujem :) a prosím opäť komenty- kritiku :) ako obvykle ešte pesnička-- Three days grace- i hate everything about you :) a ozaj-len pre vyjasnenie - ten posledný odstavec opisuje Edwardovu návštevu Leah, ;) ja len toľko:D:D:D

Three Days Grace- I Hate Everything About You

Ou do čerta!!! Čo to má byť?! Prečo práve ja?! Prečo prečo prečo?!?!?! Hundrala si Bella tichým hlasom popod nos, kým si nevšimla, že Edwardove auto zastavilo pri krajnici a on sa blíži k nej. V tej chvíli sa cítila, akoby mala dostať infarkt... čo mu asi tak má povedať??? V plnej rýchlosti nabúrala do stromu, auto zdemolované a ona nemá ani škrabanec...to sa asi bude ťažko vysvetľovať....

Kým sa ona zamýšľala nad tým, aká hodnoverná lož by jej pomohla, Edward rýchlo pribehol k auto a celý vystrašený spustil: „ Ježisikriste Bella!!! Poď, rýchlo vylez preboha!!! Žiješ vôbec? No tak rýchlo poď!!!“ to už úplne panikáril a ťahal ju z auta. Ani nie minútu nato ako ju vytiahol, na auto sa zvalil strom. Uľavilo sa mu, no keď sa na ňu pozrel, až mu padla sánka. Bella celý čas neprehovorila, iba pozerala do zeme a nervózne prepletala prsty. Edward od nej začal vydesene ustupovať. „ Č-č-č-o??? ako-ako ako je to m-m-možné...ja...čo? Akoto, že-že ti n-n-nič nie je ?! T-t-ty....“ každým slovom ustupoval ďalej. Bol od nej už takmer na tri metre ,keď konečne zdvihla hlavu a pozrela naňho. V očiach sa jej zračili obavy a smútok- smútok nad tým ako reagoval. Avšak nakoniec sa tam usadil prosebný pohľad. „ Edward ja...“ no on ju nepočúval, len začal kričať. „ NIE!!! Nič mi nehovor! Nechcem počuť už ani slovo. Ja...ty... ja odchádzam...“ po tých slovách nasadol do auta, naštartoval a uháňal preč. Bella tam zostala stáť ako kamenná socha. Želala si, aby sa dal vrátiť čas, alebo aby tam aspoň mohla ostať stáť už navždy- každý deň jej temného života. Nemohla uveriť, že ona tam len tak stála a nespravila nič , aby mu zabránila odísť. Proste ho nechala ísť... stála tam ako omráčená. Vtom však zo zákruty vyšlo policajné auto, majáky blikali a osvetľovali celú cestu. Bella zažmurkala no ostala stáť. Z auta vyšiel policajt a ponáhľal sa k nej. „ Slečna ste v poriadku? Čo sa stalo? Koho je to auto zavalené pod tamtým stromom?“ otázky sa z neho sypali rýchlejšie ako piesok s presýpacích hodinách. To sa už ale Bella našťastie spamätala. „ Ja.. áno som v poriadku.. a to auto... to bolo moje auto.. tak trochu som narazila...a...potom ten strom.. ale stihla som vystúpiť skôr ako spadol. Nerobte si starosti o všetko sa už postarám. To auto tam už dlho nezostane.“ Vystrela sa a mierne vytrčila bradu, jasne tým dala najavo policajtovi, že už sa o tom viac nemieni baviť. Ešte tam takto chvíľu stála, kým auto nezmizlo z dohľadu.

Edward sa rútil k svojmu domu. Už ho od cieľa delilo len pár kilometrov. Zo začiatku, kým nastúpil do auta, v hlave sa mu prehrávala scéna, ako Bella v plnej rýchlosti stáča volant, keď zbadala jeho auto a vzápätí naráža do stromu... potom sa mu však sled myšlienok zmenil. Najprv pustil rádio a započúval sa do pesničky. Začal si nahnevane spievať refrén, ktorý si po pár počutiach zapamätal.

I ,hate, everything about you
Why, do, I love you?!
I hate everything about you
Why do I love you?!

Všetko na tebe nenávidím

Tak prečo ťa milujem?!

Všetko na tebe nenávidím

Tak prečo ťa milujem?!

Už to však dlhšie nevydržal a vypol radšej rádio. potom sa mu myšlienky začali uberať iným smerom. Spomínal na popoludnie strávené s Leah. Premýšľal nad všetkým, čo mu povedala. Nad tým, nad čím sa vtedy len smial a myslel si, že Leah si ho len doberá alebo proste nemá rada Bellu a jej otca.

Vošiel do domu, Leah ho usadila na gauč, priniesla chipsy a colu, potom sa aj sama k nemu posadila a objala ho. „ Tak dlho som ťa nevidela! Čo si sa celé tie roky neukázal?!“ hrešila ho naoko navnevane. Blackovci a Masenovi boli už dlhoroční priatelia. Leah mala aj brata Jacoba, ale s tým si Ed veľmi nerozumel. Už od malička mal vždy radšej Leah. Bola mu ako druhá sestra. Aj keď aj Leah mala svoje chyby, mal ju rád. Aspoň hodinu rozprávali o rôznych zážitkoch, o tom čo sa im stalo za čas, čo sa nevideli, až kým neprišli na tému Edwardovej nehody, kde vtedy zomreli jeho dvaja priatelia. Leah sa smutne zamračila : „ Áno, počula som o tom. Je mi ľúto tých dvoch ale už sa nič nedá robiť...“ vtedy mu vykĺzla zmienka o tom, ako mu Alice povedala, že za čas ,kým bol v kóme, bola pri ňom Bella. Keď sa ho Leah začala vypytovať viac na Bellu, neprišlo mu to zvláštne. No keď spomenul jej priezvisko a jej otca, Leah sa napoly nahnevane ,napoly vystrašene naňho zahľadela. Povedala mu len aby sa od nich držal čo najďalej. Vraj Bella nie je taký anjelik ako sa na prvý pohľad zdá. Keď použila výraz anjelik, Edward mal veľmi čudný pocit, akoby Leah vedela viac, ako mu povedala.

ďalšia časť--->

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ty si anjel?-Nie ja som len Bella 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!