Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Trochu jinak - 8. kapitola (Smysl)

MissVolturi


Trochu jinak - 8. kapitola (Smysl)Tak je tady další kapitolka, je trochu krátká, ale psala jsem ji snad 2 hodinky. Je zase z pohledu Megg. Prosím komentíky.

8. Smysl

Megg:

Jakmile jsem si to uvědomila letěla jsem za Carlislem. Vtrhla jsem do dveří jeho pracovny, ani jsem neklepala, a ani bych nemusela - není hluchý.

„ Co potřebuješ?,"  Řekl na oko vážně „ Sotva jsi přijela a už se ti něco nelíbí." Pokračoval se smíchem.

„ Carlisle, teď si nedělám legraci, prosím tě pověz mi něco o Edwardovi." Celou dobu jsem si snažila udržet klidný a vyrovnaný hlas, ale na jeho jméně se mi (jako na potvoru) zlomil.

„ Co se stalo?" Carlisle byl najednou vylekaný, já ale taky.

„ Nemůžu ho slyšet, vidět jeho vztahy, jako kdyby tam nebyl." Mluvila jsem velmi tiše, nechtěla jsem aby o tom ještě někdo věděl. Carlisle usilovně přemýšlel, nakonec z něho vyšlo: „ Nedává to smysl."

 

Uslyšela jsem tiché, ale naléhavé kroky. Nedokázala jsem je zařadit, nebyly to kroky nikoho koho bych si pamatovala, a tak jsem usoudila, že jsou to kroky Edwarda.

 

Vrazil do dveří jako kdyby se nechumelilo.Carlisle zopakoval svoji větu:  „ Co potřebuješ?,"  ale rozdíl v tom byl teď mluvil nesmrtelně vážně. Edward se na chvíli zarazil tohle nečekal.

„ Myslím, že potřebuji mluvit s váma oběma." Vyšlo z něj nakonec.

„ Já si myslím, že tě tady taky potřebujeme.," Řekl Carlisle. „ Napřed ty, potom Megg." Pokračoval.

 

Edward tedy začal: „ Můj dar, kruci jak bych to řekl..., nějak blbne. Zaměřím se na Megg ," nezastavoval se, ale moje jméno  vyslovil nějak moc divně „ neslyším ji, jako kdyby tam nebyla." Zděšeně jsem vydechla. Tak přece jen byla chyba ve mně. Oh... 

 

Ale musím to dát stranou teď je řada na mě.

 

„ Carlisle co o mě ví?" musela jsem to vědět, aby pochopil.

„ No tvoje jméno, ale jeho dar - těžko říct. Co o Megg víš?" zeptal se Edwarda, ale ani ho nenechal promluvit a pokračoval: „ Víš o jejím daru?"

„ No moc ne." Přiznal a tak jsem se dala do vyprávění: „ Můj dar, je že vidím vztahy. Není to jako u Marcuse  Volturiho. Můžu vidět mezi osobami jejich pouto a slyšet myšlenky, které se týkají vztahů. Takže například vím co si Carlisle myslí třeba o Esmé.," odmlčela jsem se.

„ Takže mi můžeš klidně říct co ke mně cítí třeba Alice?" zeptal se Edward.

„ Ano to můžu, ale ptáš se na osobu o které sám moc dobře víš co k tobě cítí." Tiše jsem se zasmála.

„ A teďka můj problém." Pokračovala jsem v mé předchozí větě. „ Podobně jako ty mě, já tebe neslyším. A je to ještě horší, nevidím tvůj sebemenší vztah k nikomu v tomhle domě."

„ Aha, tak jsme na tom stejně." Řekl opět nějak divně jakoby radostně.

„ Megg, myslím, že to teď nevyřešíme. Nedává to vůbec žádný smysl, ale myslím, že můžeš být klidná. Určitě to neznamená nic špatného, jak jsem se poprvé domníval." Řekl klidným hlasem Carlisle.

„Megg, Edwarde." Vyprovodil nás ze dveří.

 

 

„Rád by jsem tě poznal ještě blíže." Řekl Edward za dveřmi. „Nechceš dnes jít s Alicí a se mnou na lov... K večeru, aby sis mohla vybalit?" ptal se mě krásným neodolatelným hlasem, ale já jsem taky uměla být neodolatelná: „ Ano, půjdu moc ráda, zatím ahoj." A šla jsem si vybalit věci do pokoje.

 

 

Věci jsem ještě v pokoji neměla, šla jsem za Alicí pro klíče od jejího Phorshe. Hodila mi je velmi rychle. Šla  jsem velmi rychle k autu. „Nechceš pomoct?" ozvalo se za mnou, byl to medový, sametový hlas který jsem už slyšela*. Přemýtala jsem jak mám odpovědět, moc ho neznám a může být třeba jako Emmett. Emmett by mi udělal nějakou lumpárnu i s kufrem, ale co za zkoušku to stojí.

„ Jo to bys byl hodný. Díky."

 

 

 

 

 

* - kdo nepochopil byl to Edward



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trochu jinak - 8. kapitola (Smysl):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!