Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Trochu jinak - 6. kapitola (Z objetí do ojetí)

wallpaperbyjitule


Trochu jinak - 6. kapitola (Z objetí do ojetí)V 6. kapitole se toho moc neděje, ale je zlomová, víc se nechte překvapit. Prosím komentíky :-P.

6. Z objetí do objetí

Seděla jsem v letadle a možná bych i spala, kdyby to jen bylo možné. S Market jsem se před chvílí rozloučila slovy: „Ráda jsem tě viděla a určitě ještě přijedu." David mě letmo objal a já mu zašeptala:  „Zeptej se jí na její minulost, ať neuděláš chybu." Řekla jsem to tak tiše a rychle, že to Market určitě neslyšela. Pak jsem hlasitěji dodala: „Ráda jsem tě zase viděla Davide." Let byl zase dlouhý, ale mohla jsem přemýšlet. Nedávalo smysl, že by Market Davidovi neřekla o své minulosti. Byla mladá, když se to stalo. Její stvořitelé nejspíš porušili zákon a Volturiovi zasáhli. Jejího "otce" upálili na místě, a však její matku odvezli do jejich cely a ona později zemřela žalem. I když nikdo kromě Volturiových neví jestli zemřela je to jen domněnka. Každopádně byl to nejkrutější trest za celou existenci upírů. Letadlo začalo přistávat. Už jsem se moc těšila na svojí rodinu, tady na letišti mě ale bude čekat jen Alice. Přistáli jsme a já šla strnule hledat Alice, ona mě samozřejmě našla dřív.

„Ahoj Megg!! Tak ráda tě vidím - vítej doma." Trylkovala a objala mě.

„Ahoj Alice.! Taky tě ráda vidím. Prosim tě pojď, už chci být doma.!"

„Jasně, jasně." A u toho se pořád křenila. Mezitím jsme došly k autu.

„Můžu řídit? Tak moc mi to chybělo, prosím!" zeptala jsem se.

„Jasně, proto jsem si nechala svoje Phorse doma, jela  jsem tvým."

„Moc dík." No super fakt mi to chybělo. A tak jsme nasedly do mého vyladěného autíčka. Alice celou cestu žvanila ostatně já taky. Její poslední věta byla: „Už se těším až ti představím Edwarda." Jásala, ale mě zaskočilo a nemohla jsem se nadechnout, ne že bych to potřebovala ale...

„Ale, ale, copak Megg?" střílela si ze mě Alice.

„No to nic." Kdybych se mohla červenat jsem rudá jak rajče. Zastavily jsme a mě čekalo daleko větší přivítání. První se na mě vrhl Emmett.

„Ahoj, musíš mi honem povědět jak se má David!!" Ano samozřejmě jakmile mu to povím bude si ze mě dělat legraci. (Emmett s Davidem jsou kamarádi poznali se v dětství, když ještě nebyli upíři.)

„Má se dobře." Řekla jsem jednoduše. Ihned mě pustil.

„Takou odpověď...  pch já věděl, že mi pořádně neodpovíš." A tak jsem putovala do náruče Esmé.

„Vítej zpátky." Dala mi pusu na čelo. Pak tu byl Carslisle, ten mě objal. A v neposlední řadě Rose.

 

Pak jsem uviděla toho boha.Uf... jen tak jsem to rozdýchala, podával mi ruku. Rychle jsem mu to oplatila.

„Já jsem Edward, ty musíš být Megg." Ano to jsem byla, ale nevěděla jsem jestli dokážu zformulovat větu. Ale ano dokázala jsem to: „Ano to jsem, těší mě." Pořád jsme se pevně drželi, oba jsme si to uvědomili ve stejnou chvíli a pustili jsme se. Zbytek rodiny se zase rozešel.  My dva jsme se na sebe pořád dívali, nemohla jsem se odtrhnout.

„Megg." Zavolala směšným hlasem Alice. Uf, konečně jsem se odtrhla a utíkala za Alicí.

„Ano Alice."

„Musím ti něco říct.," Pekelně se při tom umívala. „Edward umí číst myšlenky a jestli budeš mít takový výpadky, který poznám i já,  tak-"

„Díky za upozornění." Utkla jsem jí taktně. Jen se usmívala.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trochu jinak - 6. kapitola (Z objetí do ojetí):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!