Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Trochu jinak - 3. kapitola (Telefonát)

...


Trochu jinak - 3. kapitola (Telefonát)Hezké počtení :-P. Ve 3. kapitole začínají vystupovat i jiné postay než je Megg, Market nebo Alice. Prosím koment. XD

3. Telefonát

Do školy jsme to kupodivu stihly. Musela jsem do ředitelny, nebyla tu žádná kancelář nebo něco takového. Zaťukala jsem a vešla.

„Jsem Maggie Cullenová." představila jsem se blonďaté paní za pultem.

„Oh," ano byla jsem hezká a podobná Market to ji zarazilo, „Čekala jsem tě později, ale vítej u nás. Tady máš nějaké papíry k podepsání. Tvoje třída je v 2. patře 3. dveře." samozřejmě  stálá třída tohle bude utrpení. „Zatím ahoj." rozloučila se zavřela mi dveře před nosem. No hezké přivítání. Měla jsem ve svém upířím světě dar, jestli se tomu tak dalo říkat. Uměla jsem rozpoznat vztahy mezi lidmi. Nebylo to, to co uměl Marcus  Volturi. Uměla jsem k tomu číst myšlenky, které se týkaly vztahů. Ale dovedla jsem to i vypínat. Tahle ředitelka už mě nesnášela.

 

Třídu jsem našla hned. Byla to malá třída se 17 žáky. Šla jsem si sednout za Market a nevnímala jsem chtivé oči. Za nedlouho dorazila učitelka, vyvolala mě a postavila před tabuli. První hodinu byla čeština. Asi v půlce mi zabrněl v kapse telefon. Podívala jsem se byla to Alice - to jsem nemohla položit. Přihlásila jsem se.

„Paní učitelko můžu jít na záchod?" poprosila jsem

„Samozřejmě, pospěš si." Market na mě koukala jak na debila. „Alice." Upřesnila jsem jí tiše a utíkala.

„Alice, ty ses snad zbláznila!"vykřikla jsem potichu jakmile jsem byla ze dveří.

„Promiň." Ozvalo se z druhé strany, ale nebyla to Alice.

„Kdo. Je. To." oddělovala jsem každé slovo.

„Klídek, já jsem jen nový člen tvojí rodiny."

„Aha.," dostala jsem ze sebe „Kde je Alice?" v tom jsem uslyšela její smích.

„Přímo tady, chtěla tě vidět reagovat." také se mi smál.

„Dej mi Alici!" řekla jsem naštvaně.

„Proč seš taková?" tak to už byla Alice.

„Alice potřebuji s tebou mluvit o samotě."

„Jo, jsem sama."

„Alice proč jsi mi nezavolala dřív?" nadávala jsem, ale v tom zazvonilo. „Alice já musím zvoní a neměly by jsme chvíli klidu. Zavolám později." a položila jsem. Zbytek školního dne probíhal docela nenormálně. Ale vlastně jako vždy, když přejdu na jinou školu. Ale přece něco mě na téhle škole překvapilo. Měli tu moc hezké kluky, nebyli hezcí jako upíři, ale jinak. Pořád mi to vrtalo hlavou a tak jsem se Market zeptala: „Kdo jsou? Proč jsou tak hezcí?"

„Jsou to fotbalisti. Každá 3. holka  na téhle škole by je chtěla." Ano, to jsem slyšela. Např. holka, které říkali Sandra. Nebyla hezká, ale byla by moc dobrá kamarádka. „Říká se zamilovat se do nepravého. Jsou to všichni úplní blbci a já se zamiluji do toho největšího! Stejně mě nikdy nebude milovat." Probíhalo jí hlavou tisíce a tisíce podobných myšlenek. Podívala jsem se pozorně na tvář v její mysli. Ten kluk byl úplně božský. Na krátko ostříhané nablodlé vlasy, modré úzké oči, bílou pleť. No pokusím se s tím něco udělat, ale až později. Teď jdu na oběd. Oběd byl povinná záležitost.

 

***

Domů jsme přišly okolo půl druhé odpolední.

„Musím jít na lov. Půjdeš se mnou?" zeptala jsem se Market.

„Jo, já taky musím." Market měla hroší náladu skoro 6 hodin, ale nedávalo to smysl . . .

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trochu jinak - 3. kapitola (Telefonát):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!