Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tma - 6. kapitola

honeymoon


Tma - 6. kapitolaTak zase po dlouhé době další dvě kapitoly. Chtěla bych vám poděkovat za hezké komentáře, které mě povzbudili a já konečně po dlouhé době dostala svojí můzu. Moc vám děkuji. Doufám, že mi napíšete další komentáře a poradíte co bych v povídce měla změnit, nebo co dělám špantně. Tak prosím komentujte a kritizujte. Moc díky

Boj, nebo spíše příprava na něj!


Pohled Belly:
Potom co jsem přivítala Cullenovy na hradě jsem musela dál trénovat výdrž v boji a nové chvaty. Cullenovy se chtěli dívat, ani nevím proč, zřejmě kvůli Jasprovi, který se zdál zaujatý a chtěl se účastnit tréninku. Nevím, možná, že se mi to zdá, ale chová se jinak, ne tak tvrdě, jako dřív když mě trénoval, byl hrubý a nebál se mi to v boji pořádně předvést, ale teď vypadal, že má strach se mě dotknou, aby mi neublížil, co to s ní je? Možná si pořád ještě vyčítá, že mě tam nechal, a teď se bojí, že mu to budu dávat za vinu? Vážně nevím, ale teď to vyřeším, nechci, aby se ke mně choval jako k cukrové panence, které se má strach dotknou, takového Jaspra neznám a ani ho poznat nechci, chci zpátky svého přítele, kterého jsem měla ráda, který mě učil a který mi byl přítelem.
„Jaspre jestli se míníš chovat, jako kdybych byla cukrová panenka,tak můžeš jít ano!“řekla jsem a v mém hlase poznal, že to myslím vážně.
„No dobře, fajn, tak jako za starých časů?“ zeptal se nejistě.
„Jako za starých časů, akorát se teď válet po zemi budeš ty, já jsem za ta léta nasbírala tolik zkušeností, jsem opravdu zvědavá jak si na tom ty“ řekla jsem se zájmem v hlase.
„Tak schválně kolik jich dokážeš porazit bez moci, když jsou to nejlepší bojovníci z gardy“ zeptal se opravdu jsem v jeho hlase zaslechla neskrývanou zvědavost.
„Deset, pak musím použít štít“ řekla jsem trochu sklesle. Jasper vypadal udiveně a nějak zaujatě, zřejmě nad ničím uvažoval.
„Mohl bych to vidět, moc ti totiž nevěřím, deset jich nezvládnu ani já a ani Edward a to umí číst myšlenky.
„Ano, ano s radostí vám to ukáže“ vložil se do rozhovoru Aro.
„Ale Aro vždyť mám dneska cvičit moc a taky víš, že po tom co se stalo minule, bych ještě tak týden neměla namáhat, ty víš, že rychlost mě vyčerpává a používám jí jen někdy“ řekla jsem šeptem k Arovi, aby to nikdo jiný než Aro neslyšel.
„Ale tak dneska tvůj trénink moci vynecháme a ty jim to předvedeš a sama si říkala, že na boj si připravená, ne?“ zeptal se a já věděla, že jsem prohrála, protože teď budu muset bojovat, Aro se tak rozhodl.
„No dobrá, ale jen chvíli, ano,“ zeptala jsem Jaspra a Ara.
„Ano“ řekli oba najednou a na obou šlo vidět jak se na to těžší, ale každý z jiného důvodu, Aro, proto, že vím, že to pro mě není problém a ví, že to zvládnu a navíc se může vytahovat a to je pro něj bonus a Jasper, proto, že mi moc nevěřil a těšil se až si semnou zabojuje, když věděl, že u toho bude další devět.
Než přišli nejlepších devět z gardy, tak jsem se připravoval jak psychiky, abych uzamkla štít a další schopnosti, tak fyzicky, protože to bude dost vyčerpávající boj, hlavně, když se ho bude účastnit Jasper, který se na něj neskutečně těší.
Ale myslím, že ostatní Cullenovy z toho nejsou nějak nadšení, bojí se o Jaspra a myslím, že se i bojí mě. Největší strach má asi Esme, jde to na ní vidět, má o něj strach jako o syna a co teprve Alice, ta vypadá klidně, ale v očích ji vidím strach. Nechápu je, jako kdybych dokázala  ublížit svému nejlepšímu příteli.
Právě se otevřeli dveře a do nich vstoupilo devět upíru z gardy, kteří se dneska budou účastnit boje.
Je to Demetri, veliký a svalnatá v boji nejvíce používá sílu, jestli mě chytí do svých svalnatých pažich, bude těžké se z nich dostat a to ještě když na vás útočí dalších devět upírů. Má výrazné rysy,  svalnatá ramena, které ho dělají ještě mohutnější. Jeho tmavé vlasy, které mu rámují jeho hezký obličej, ještě více zvýrazňují jeho červené oči. Demetri je můj dobrý přítel, můžu ho považovat za svého bratra a učitele boje, mám ho opravdu ráda.
Pak je tu Alec, ten v boji používá hlavně svojí moc, ale je naprosto dokonalý bojovník, skoro stejně jako já, ale není tak rychlí a netrénuje tolik co já, takže by neměl být problém. Je velice pohledný, má tmavé vlasy , jeho tvář je líbezná a prozrazuje jeho nízký věk, ale i přesto je překrásný.Alec je zvláštní a s nikým se nebaví, kromě své sestry Jane, je velmi zvláštní a zamlklí, ale padli jsme si do oka a stali se z nás přátele, kteří si pomáhají, což se nelíbí jeho sestře, která mě nemá ráda, protože na mě nepůsobí její moc. Ale i přesto jsme s Alecem dobří přátelé.
Dále je tu Thomas, kterého moc neznám, protože je často na nějakých akcích, kterých já se neúčastném. Je tichy a pořád smutný, ale zato vynikající bojovník, párkrát jsem ho viděla bojovat a vím, že je velice nadaný. Má dlouhé blonďaté vlasy, které se bijí s jeho rudýma očima, má svalnaté ruce a krásné plné rty, je taky krásný, jako každý upír.
Pak je tu Viktorie, která  mě naprosto nenávidí, nevím proč, nikdy mi to neřekla, ale vždy když má možnost mě nějak stranit, tak to udělá. Viktorie je mimořádně krásná její černé vlasy jí spadají až do půlky pasu, má štíhlou postavu a je vysoká, což jí dodává na dojmu, že je to modelka, na svojí kráse si zakládá, někdo by si mohl, že je pyšná, ale ne ona je velice chytrá a velice cílevědomá. Je nadaná bojovnice a má velice ladné pohyby, ale není pro mě moc velkým soupeřem.
Potom Steve, který je velice rychlý a zdatný bojovník, který je mi dobrým přítelem, dokáže mě vždy vyslechnou a poradit. Je vyšší, štíhlé postavy jeho červené vlasy kontrastují s je červenýma očima a dělá ho ještě děsivější, ale i přesto je neskutečně krásný a dokonale se hodí k Cloe.
Steve totiž chodí s Cloe, která se stala mojí dobrou přítelkyní. Cloe je velmi mrštná a všude proklouzne nepozorovaně, proto je v boji ceněná. Steve a Cloe se vždy navzájem chrání a proto vždy útočí nejednou, což znamená šanci, pokud odrazím jednoho ten druhý za ním půjde, což znamená dvě mouchy jednou ranou. Mám je sice velice ráda, ale chci vyhrát, potom se jim musím omluvit. Cloe je velice krásná její zrzavé vlasy jí spadají po ramena, má štíhlou postavu a její jemné rysi jí dodávají na kráse. Se Stevem jí to moc sluší, jsou dokonalý pár.
A pak Richard, který je z nich asi nejsilnější bojovník, vždy se mě při tréninku snaží porazit, zatím se mu to nepovedlo, ale je velmi rychlý a má smrtící chvaty. Richard je zvláštní osobnost, zdá se, že žije jen pro boj a nic jiného, nemá přátele a ani se s nikým nebaví, chce jen bojovat. Je to velice pohledný muž a tmavými vlasy a jemnými rysy. Svaly mu ještě přidávají na mužnosti, je velice pohledný.
Samozřejmě nesmím zapomenou na Felixe, který je také silný a také můj přítel, ale není pro mě hrozba jeho chvaty jsou snadno předvídatelné, ale je to velice dobrý bojovník. Mám ho ráda. Je také velice svalnatí a jeho vlasy černé barvy, vždy působí jako vrabčí hnízdo, ale i přesto je to hezký muž.
Dále je tu Alan, velice zdatný a má výdrž, ale je mladý a nemá tolik zkušeností z bojem, pro mě snadný cíl. Alan je pohledný s jeho blond vlasy je také žádaným mladíkem po kterém touží nejedna upírka.
A nakonec Jasper, který je ze všech nejlepší bojovník, opravdu se bojím, aby mě neporazil.
Všichni dorazili a já se s mými přáteli pozdravili objetím a hezkými slovy, potom mi nemile naznačili, že mě nebudou šetři, jako ostatně vždy.
A po pár minutách jsme byli připraveni na boj.

Pokračování bude, až mě zase chytne můza

Pro vás napsala Lin



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tma - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!