Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Three words - 3.kapitola


Three words - 3.kapitolaPo dlouhé době je tu další dílek TW.. Sama jsem nevěděla, kdy přibyde.. Doufám, že další tu bude dřív. Předem díky za komenáře i kritiku.. x)

3. kapitola

 

Z pohledu Alice:

 

  Už uběhli tři roky od chvíle, kdy Edward zanechal své srdce ve Forks. Všichni to snážímě špatně, každý se s tím snaží vyrovnat po svém. Edward si myslel, že bude lepší, když se na nějaký ča vypaří pryč od nás. Bez něj jsme byli přesně 6 měsíců a 1 den. Celou rodinu to mrzelo. Nejvíc Esme. Nerada ho viděla nešťastného. Mněla ho z nás nejraději – nikdo ( tedy kromě Rose, ale i u té to byl  pokaždé jen chvilkový zkrat) jí to nezazlíval. Ba naopak. Chápali jsme ji.

  Ovšem Edward se za poslední tři roky změnil. My všichni jsme si prošli proměnou. Nemyslím fyzickou ( tedy tu možná trochu taky..), ale psychickou.

  Emmett už se tolik nesmál, bezedná zásoba jeho vtípku začala vát prázdnotou.

  Jasper byl čím dál více vyčerpaný, neustálým uklidňováním atmosféry. Nakonec to vzdal.

  Jindy věčně do sebe zahleděná Rosalie se začal více zajímat o druhé ( to je ovšem asi jediné pozitivum). Dokonce, když jsme byly na nákupech občas se zmínila o Belle. I jí chyběla. A to ji vždy tolik nesnášela. Začaly jsme se s Rose více bavit. Společně řešit problémy. Už jsem věděla proč tenkrát neměla Bellu ráda – vadilo jí, že se chtěla vzdát své lidskosti. Záviděla jí, že může mít děti. Záviděla jí, že si ji vybral Edward. Teda ne, že by ho chtěla, ale Edward asi jako jediný muž neobdivoval její krásu.. Nevšímal si jí jako ženy, ale pouze jako sestry.

  Esme, naše milující máma. Trpěla spolu s Edwardem. Věděla jsem, že si na Bellu hodně navykla a též si ji oblíbila. Byla ráda, když si Edward konečně někoho našel a o to více zklamána, když se své lásky vzdal. Její soucítění se projevilo i na jejím restaurováním domů. Jindy mněla vše hned. Najednou jakoby nemněla elán. Místo obvyklého dne se vše protáhlo až na týden.

   Carlisle. Ten se vše snažil snášet v pohodě, ale i jemu to dělalo problémy. Čím dál častěji se stávalo, že utíkal do práce i když nemusel. A také ho ničilo vědomí, že souhlasil s přestěhováním.

   Já.. Mno mluví za vše to, že ani ty nákupy už mi nepomáhali. Bella mi chyběla a to hodně. Edward mi sice zakázal nahlížet jí do budouctnosti, ale já prostě musela vědět jak na tom je. A z toho co jsem viděla jsem moc nadšená nebyla. Bella vypadala jako uzlíček nervů. Z jejích očí jakoby vyprchal život.. A pak najednou ožila. Stalo se něco, co by nikoho snad ani nenapadlo – Bella byla těhotná!

  Zjistila jsem to v době, kdy byl Edward pryč, ale myslela jsem an to každičká den. Bude ze mě teta. Při té představě jsem se musela usmívat. Ale znepokojovalo mě to, že se mi vize o Belle jakoby ztrácely. Občas, když jsem nahlédla do její budoutnosti, viděla jsem jen tmu. Jakoby neexistovala. Ale podívala jsem se po chvilce a všechno bylo v pohodě.. Nedošlo mi to do teď. Ale já tomu jednou přijdu na kloub. Ale asi to bude trošku trvat..

„Alice? Co takhle nákupy?“ usmála se na mně Rose.

„To není špatný nápad..“ napodobila jsem ji a též se usmála.

  Nasedli jsme do Rosaliina BMW a vyrazily směrem nákupní středisko. Žili jsme teď v Portlandu. Už tolikrát mě lákalo přejet hranici státu Oregon a zajet si Bellu zkontrolovat osobně, ale mám to zakázané. Nebezpečí jí zatím nehrozí, takže se musím ovládat. Tedy doufám, že jí ani hrozit nebude. Vím, že Edwarda by nejraději tu vzdálenost mezi ním a Bellou rád zmenšil na půl metru, ale bojí se. Pořád si myslí, že jí je lépe bez nás. A pořád se mýlí..

  Rose, která řídila zajela do podzemních garáží. Na cestě k výtahu mě zastavila.

„Alice.. Abych  pravdu řekla, tak jsem tě sem nevytáhla kvůli nákupům.. Jsme v Portlandu.. Forks odsud není zas tak daleko.. Musíme tam Edwarda nějak dokopat! Mě už to nebaví.. Pořád je tu taková divná nálada.. Už ani emm nemá žádné vtípky! Tebe už ani to nakupování nebaví! A já se dívám do zrcadla už jen jednou, dvakrát denně!“  Rose u všeho divoce gestikulovala rukama a já, kdyby situace nebyla natolik vážná jsem se málem začala smát, protože vypadala opravdu komicky.

„Navíc nám něco tajíš! Všem.. A já chci vědět o co jde!“ nevypadala, že by mi chtěla ustoupit.

„Rose, nemyslím si, že tohle je to správné místo na vysvětlování..“ když jsem se rozhlédla okolo sebe, viděla jsem jen auta a sem tam pár lidí..

„Fajn, když ne tady, tak kde?“ ptala se Rose s očividnou zvědavostí.

Vzhlédla jsem vzhůru.

„Střecha.“ Řekli jsme obě zaráz.

  Bleskovou rychlostí jsme se přesunuli na střechu. Odsud byl výhled na celé město. Rose si podupávala nohou, byla nervozní.. A já asi poprvé v životě nevěděla co říct..

„Rose.. Víš.. Nevím, kde bych měla začít..“

„Alice!! Neštvi mě a vybal to! Kruci myslíš, že se chci dál dívat an to jak celá rodina trpí? Co se děje s Tebou? Jedná se o Bellu, že jo?“ vztekala se Rosalie.

„A myslíš, že já se na to celé dívat chci?! Fajn, chtěla si vědět co se děje.. Edward a Bella mají dceru! To se děje!“ vyjela jsem na ni. Rose zkameněla. Vypadala jako dokonlá mramorová socha, vůbec se nehýbala. Nedýchala. Prostě byal jako socha. Do slova a do písmene.

„Tak oni mají dceru.. J.. Jak je to možné?“

„To nevím.“

„Proč.. Proč si mu to už dávno neřekla?“

„Nekomunikoval s námi.. a pokaždé, když jsem mu to chtěla ukázat tak mě zarazil,“ teď jsem dokonale napodobila Edwardův hlas „Alice, víš co jsme ti řekl! Nedívej se jí do budouctnosti.“ Jak bych mu nafackovala. „Ukázala jsem mu Bellu s dítětem.. Jednou.. A on si myslí, že se Bella vdala a má s někým dceru.. tuším, že tipoval Newtona..“

„Panebože to je ale debil!“ ulevila si Rose. „Takhle to, ale přece nemůžeme nechat Alice!“

„A co chceš jako dělat?“

„Zatím nevím.. Ale dozvíš se to jako první.“ To vím taky.. „Al.. Edward je pitomec, ale myslela jsem, že když víš něco takového tak mu ty oči otevřeš..“

„Uznávám, že je to i moje chyba.. Ale.. Edward ej zabedněnec.. já se měla snažit víc dát  je dohromady..“

„Když né ty..“ řekla Rose potichu..

„Počkej.. Co máš v plánu?“

„Zatím nic.. Ale mě časem něco napadne.“ Rose si dost věřila. Pokynula hlavou dolů a my se konečně vrhly na ty nákupy.

  Byla sjem ráda, že jsme se konečně někomu svěřila, ale přitom ještě více smutná, protože mi o to více docházelo, jaké chyby jsem se dopustila. Měla jsem to Edwardovi všechno říct, ale bojím se, že teď už je pozdě. Pozdě napravovat chyby. Ale jedno vím jistě. Ti dva spolu musí být..

  Teda.. Ti tři.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Three words - 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!