Ahoj. Toto je moja poviedka, ktorú budem už na 100 percent písať! Téma Twilight... Viacej v nútry. P.S. The fame je v preklade Povesť!
30.08.2009 (21:00) • gabriella • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5403×
Ahoj. Som Bella Swanová. Mám 17 rokov a bývam v deckom domove. No vlasne, už nie. Teraz momentálne som v Port Angelies a utekám do mesta menom Forks. A som poloupír...
Ked som sa narodila, moji rodičia ma nechceli. Ani som ich nepoznala a nemám záujem !!!!!!!!!!!!!!! Viem, že by som tam mala byť (v decáku) do 18 rokov, ale lezie mi to tam na nervy a preto som utiekla.
VO FORKS:
Stojím tu pred vchodom do malého bungalovského domu. Ano lidičky.. tu budem bývať.....Vo Forks.
V tom hnustnou zapadákove. Prihlásila som sa na túto strednú školu. Možno si nájdem i nejaké kamarátky. Ale to pochybujem. I v decáku ma neznášali baby- že som pekná a preberala som im chalanov. Ale.... ja si to nemyslím-ja si myslím, že som škaredá ako poleno... A poleno som- som hrozne nemotorná a taká knihomolka ktorá hraje na klavír. Takže knihomolka hrajúca na klavír. Blbá konbinácia, že?
Hudba je moj miláčik.
VEČER:
Je 22.00h. Mala by som íst spať. Zajtra diem do školy.
Prišla som do spálne a zahrala si ešte moju skladbu,ktorú som zložila.( http://www.youtube.com/watch?v=9-Y7trsjKxw )
Prsty mi svižne klesali a zdvýhali sa po klávesoch.
Ked som dohrala, išla so spať z myšlienkami, aká bude zajtra moja nová škola...
1.kapitola:
Bella:
Ráno som sa zobudila do škaredého, upršaného dňa. BRRR.
Do akého zapadákova som sa to nasťahovala? Zišla som dole do kuchyne a urobila som si korfleky z mliekom. Mňam, tie mi vždy chutia!
Keď som dojedla, išla som do kúpelky zo seba urobiť človeka.
Obliekla som si šaty:
A k tomu convesky:
No OK, vyzerám aspon trošku k svetu ...
I stak sa z nikým nechcem kamarátiť. Zobrala som si baťoh:
A vyrazila som do školy.
Pred školou:
Bože, mňa tak hrozne bolia nohy. Budem musieť chodiť asi autobusom, alebo si kúpiť nejaké lacnejšie auto.
Vošla som do školy. Vyzeralo to tam skromne a útulne.
Prišla som pred dvere, kde bolo napísané KANCELÁRIA.
,,Dobrý deň, ja som Bella Swanová"povedala som staršej sympatickej paní.
,,Oh holubička, počkaj"povedala mi. Bože, že holubička, to nenašla nič lepšie?
,,Tu máš, toto daj podpísať každému učiteľovy"povedala mi a podala mi papiere.
,,Dakujem"povedala som jej a pádlovala na prvú hodinu....
PO ŠKOLE:
Škola ma desne unúďala. Išla so na obed a len čo som voška do dverý, všetci stíchli. Hodila som po nich vražedný pohľad a hned sa začali rozpvávať.
Sadla som si do toho najutluchšie kúta v jedálni.
A v tom.......
Vošlo do jedálne 5 anielov.
Boli to 2 baby a 3 chalani. Najviacej ma zaujal ten z tima bronzovíma vlasmi.
Vyzeral ako model vystrihnutý z čaposisu.. Ale nie-to je asi boh prevtelený do chalana.
A zamierili si to k mojmu stolu.
Bože, čo teraz?
,,Ehmmm tu sedíme my"povedal mi ten chalan čo vizeral, akokeby mal bolesti.
,,P-p-pp-prepáčte, ja ja som tu nová, nevedela som že tu sedíte"vykoktala som zo seba. Rýchlo som sa postavila a tá blondínka si posmešme odfrkla. Rýchlo som si zobrala baťoh, dala nohy na ramená a išla preč. Za sebou som cítila pohľady spolužiakov.
Táák, čo budem robiť? Pýtala som sa sama seba....
Na pravej strane od školy sa išlo do lesa.
Ok, mám čo robiť. IDEM DO TOHO LESA- zrovnať si myšlieky a uklidniť sa.
2.kapitola:
http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/the-fame-2-kapitola/
Autor: gabriella (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek The Fame-predlog+1.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!