Ahojte. Po dlhšiej dobre pridávam kapitolu. Mám tanečnú,spavácky a dramaták+školu takže nestíham ! :( KOMENTÍKY! BEZ NICH NEPOKRAČUJEM!
14.09.2009 (20:15) • gabriella • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2043×
9.kapitola- Bellyn pošmyk
BELLA:
Som upír už 3 dni a mám skvelé ovládanie. No, nie také skvelé ako Edward alebo Carlisle, ale mám ho.
Dnes musím íst z Alice dobrovolne na nákupy. Edward mi zničil všetko oblečenie.
Zišla som dole
,,Alice, Rose nepojdete na nákupy? Teraz mám veľkú spotrebu oblečenia"opýtala som sa ich. Obydvom sa v očiach ukázali iskričky.
,,To myslíš vážne, Bells?"opýtala sa ma Alice. Zakívala som hlavou na náznak súhlasu. Začala pištať a skákať ako malá.
,,Ok, ale najprv ta pripravím" povedala mi viedla ma do jej kúpelky kde bolo snád ani nei 1 000 000 prípravkou na pleť.
Posadila som sa a Alice začala. Cítila som ako my vlasi spieta do zložitého účesu. Potom ma malovala.
Po 12 minutách som bola načesaná vymalovaná a oblečená.
Oblečenie:
Oči som mala zložito namalované-ceruzka špirála a viacej tienov.
Ked som zišla dole, Rose mala šaty:
Ako vždy-okúzlucúca.
Rozlúčili sme sa z našimi drahýma polovičkami a vyšli sme.
V OBCHODE:
Alice bola zasa vo svojom živly. Alice mi kúpila- tričká TU TU sukne- TU
TU topánky TU TU TU a TU a potom ešte šaty TU TU TU A samozrejme všetky veci boli v mojom proteste :D
,,Bells mi ideme ešte do oddelenia pre mužov. Idemem ničo kúpiť"povedala ALice a z Rose odišli. A v tom okolo mna prešiel 1 muž. Vonal nádherne-cukríky šlahačka čokoláda....proste všetky lahodné vône.
Pomaly som vstala a išla za ním. Nevedela som čo robím. Zviera ma ovládalo.
,,Dobrý deň, môžete mi ukázať, kde je tu koš"opýtala som sa ho. Jasné, ved koš bol v slepej uličke. Auuuuu ten ohen je hrozne spalujúci.
________
Ked ma ten muž zaviedol kde je koš. Otočila som mu hlavu a zahrizla som mu do krku. Jeho teplučká a sladká tekutina sa mi liala do krku. Ked som ho dopila odhodila som ho a počula som krik:
,,Bels NIE"bola to Alice. Až teraz som si uvedomila čo som urobila. Som netvor. Zabila som nevinného človeka. Šklamala som Carlisle a a ... môjho Edwarda, ktorý ma po tomto asi už nebude chcieť ani vidieť. Som hnustný predátor, ktorý by nemal na zemi existovať. Rozvlykala som sa a zviezla sa na kolená. Nohy som si objala rukami.
,,Noták Bells, to nič" čo? nič?
,,Alice prestan! Ja ja ....som nenašla v sebe vôlu ako Edward- vôlu prestať piť"povedala som sa postavila sa. Alice už určite videla moje rozhodnutie. Odísť im navždy zo života a prestať im ničiť existenciu. Napriemila som a skočila preč. A za sebou som počula iba Rosin výkrik : BELLA NIE.
ALICE:
Z Rose sme nemyslela na nič iné, ako sa dostať domov. Zhodili sme tašky na zem a kašlali na rýchlosť a či nás niekto uvidí. Naša Bells... je na vždy.. preč!
Ked sme prišli domov všetci sa nás pýtali na Bells:
,,Kde je Bells"opýtal sa Edward.
,,Je preč navždy "povedala som im a zvliezla sa na kolená z Rose. Edward utiekol von oknom- na jeho lúku.
,,Ale prečo?"opýtal sa Emmet
,,ZZ--z- zabila človeka. Nevedela sa s tím zmieriť a išla preč.. a vyzerá to tak, že už navždy"povedala som im a hlavu si dala medzi kolená.
********
Vyzerá to tak, že tento príbeh nebude mať happy end- Asi nechám Bells zomrieť....
Autor: gabriella (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek The Fame - 9.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!