Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Fame - 7.kapitola

Edward By Lareth


The Fame - 7.kapitolaTakže toto je 7.kapitola... Prepáčte, ale ako som písala budem pridávať kapitoly za 2/3 dni- ked je škola nemám moc čas.

7.kapitola- Krokodílie slzy

BELLA:
Utekala som a ani neviem kam. Ale viem, že niekam kde ma nikto nenájde a podám sa naplno svojmu žialu. Ako mi to mohol urobiť?

A ja že ma miloval... ale to asi nie. Už ani nevime, nevyznám sa v nom.

Zastavila som pod jedním stromom a začala na plne hrdo kričať. Vyplašila som všetkú zver. Ked som sa pozrela na bok, bola tam mala jaskinka. Ked som vošla, nikto tam nebol ale bol útulná. Tak tu pre zatiaľ zostanem.

Mala by som sa tu popozerať. Vstala som sa išla do prava hore. Bolo to do kopca, takže sa tam tahšie išlo. A ked som prišla na vrchol, čakalo ma nemilé prekvapenie v podobe zimy. Za to, že som poloupír cítim, ako mi je. A teraz mi je zima!

Začala som si o seba šúchať ruky, snád to pomože.

,,Prečo je tu taká zima?"opýtala som sa sama seba.

A ked som zabočila, zbadala som tam niečo, čo mi vyrazilo dych!

Bola to niečo zamrznuté a milionom krištálikov a vzadu bolo niečo ako kvaple ale z ladu:

Tak preto je tu taká zima. Pomyslela som si.

Zobrala som si mobil a všetko vyfotila. Týýý jo.. Nádherné.

Pozerala som sa na to dalších 20 minúta ešte stále som sa nemohla vynadívať takou krásou. Pomaličky som obyšla to zamrznuté- neviem či to bola rieka, jazero alebo neičo iné.

Bolo to tam strašidelné. A v tom som ucítila pach upíra. Zostrihla osm. Ten pach som nepoznala

,,Kto si"zakričala som.

O chvílku vyšiel upír.

MAl hnedé vlasy, samý sval, chudší a červené oči. To naznačovalo, že není vegetalián ako ja.

,,ČO chceš?"opýtala som sa ho a začala vrčať. Iba sa usmial.

,,Teba"povedal mi. Mna? ČO mám s ním spoločné?

,,Vieš, ja pracujem pre Volturiových"povedal mi. Začala som cúvať.

,,A mám ťa zabiť, ale ešte si s tebou pohrajem. Vieš... nebolo tažké ťa nájsť zvlásť teraz, ked nemáš ochranku."povedal mi a škodoradostne sa na mňa usmial. Toto musím zvládnuť. Chvílku som sa na neho pozerala a on .... zmizol. Začala som sa obzerať.

,,Mna nenájdeš"počula som ale nevidela som ho. A v tom ma niečo buchlo do hrudníka. Odletela som cca.20 metrov dozadu. Tá bolesť bola hrozná.

,,Mám schopnosť"povedal mi. Ale ved ja mám štíť. Alebo není až taký silný?

,,A je to najsilnejšia schopnosť aká môže byť u upíra. Schopnosť neviditeľnosti. Túto schopnosť nič neporazí!"povedala mi a zasmial sa. Zasa smizol. Toto bude môj koniec.

A v tom som pocítila, niečo teplé, ako mi steká po bruchu. Krv! Za to, že som poloupír, mám ešte svoju krv zmiešanú z jedom.

,,A...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"vykrikla som od bolesti. On ma napichol na ladovec. Chytil ma za hlavu a posunul k zemi. Ja zomrie..

,,Zhni v pekle. Isabella Masen Swan"povedal mi. Cítila som, ako sa blíži môj koniec. Rýchlo som zobrala posledné sily a do ľadu vyrila 4 slová: Milujem ťa, Edward Cullen. Dúfam, že sa niekde stretneme. A v tom som počula volanie.

,,Bella""""NIEEEEEEEEEEEEEEEEEE"bol to môj Edward a ja som upadla do temnoty. Nemohla som sa hýbať ale iba som počúvala, čo hovoria.

Dalšia kapitola-8.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Fame - 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!