Aloha ... OMG, už o chvílku škola ! :( Túto kapitolu som urobila dlhšiu a rozhodla som sa pomenovávať kapitoly (vo vnútry) Poprosím komentáre !
10.09.2009 (11:30) • gabriella • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 2490×
6.kapitola- Bozk, poprvé a podvod.
...
Bella:
Ešte večer sme sa náramne bavili. Emmet sa smial na celé kolo a vždy povedal nejakú hovadinu, ktorej sme sa museli zasmiať sveci...
,,Ehm, ja idem spať. A Edward, potom idem ešte do sprchy aby si ma nehladal"povedala som im a vstala.
Ked som prišla do izby, zhodila som zo seba oblečenie a išla do sprchy
...
Vrelá voda ma vždy dobre ochladí a unavý či privedie na iné myšlienky. Ked som sa dokúpala, zabudla som si veci a osušku v izbe. OMG.
Ved je tam iba Edward , takže mi ich donesie.
,,Edward, donesieš mi prosím ťa osušku?"opýtala som sa ho. O chvílku som počula ako klope na dvere.
,,Môžeš"povedala som mu. Vystrčil ruku a podal mi osušku. Ja som sa utrela, zabalila do nej a vyšla. Edward ležal na našej spoločnej posleli a počúvaj Dabussyho. Dabussy má veľmi pekné skladby.
Ked si ma všimol, zčernali mu úplne oči. Usmiala som sa na neho a prešla do šatne, kde si vyberiem nejaké pyžamo.
No ked som si ho brala do ruky, zacítila som Edwardové studené ruky okolo pásu a jeho chladný dych na tváry. Začal ma bozkávať na krku. Ja som sa mu v náruší pretočila a začala ho bozkať.......A dáko sme sa dostali na posteľ a vyznávali sme si spolu lásku
_________________________
Ráno:
Ležali sme spolu v objatí na posteli. Toto bol môj najlepší zážitok v živote.
,,Ehmm... Edward, my teraz spolu...akože ..chodíme?"opýtala som sa ho. Na odpoväd ma pobozkal. To budem brať ako áno. O chvílku sme sa postavili a išli do šatne obliekať.
Ja som si dala mini šaty:
A k tomu klopkačky. Edward sa obliekol podobne.
Ked sme zišli dole, Alice sa na mna usmievala a ten úsmev mi hovoril ,vidis vidííííš ja som ti to hovorila !, Emmett sa na nás uculoval a ostatný- neutrálne. Musely sme byť hlučný. Dobre, že sa nemôžem červenať.
,,Ale , ale kto sa nám to tu zobudil"povedal Emmett. Edward na neho zavrčal. Kto vie, čo si myslel.. . Ale radšej to nechcem ani vedieť. Brrr.
O chvílku Carlisle začal.
,,Dnes k nám príde rodinka z Denali. Nebudú tu ubytovaný iba prechádzajú cez Forks tak sa na 1 noc zastavia"povedal nám Carlisle. Ja som sa zamračila.
,,Kto je rodinka z Denali?"opýtala som sa Edwarda.
,,Starší tie vegetaliánky priatelia. Tanya sa ma už storočia pokúša zbali"povedal mi Edward a ja som silno zavrčala. Všetci sme sa zasmialy.
Pre príchodom Denaliančanov:
,,Bud dobrá"pošepkal mi Edward.
,,Ja som vždy"povedala som a stisla mu ruku.
Ked sme sa popredstavovali tá Tanya bola divná...:
(skúste si takto predstaviž Tanyu-mladšiu a bielu pokožkou)
Ked sme sedeli v obývačke, predstavili ma ako Edwardovu družku, Tanya zavrčala. Pootm hladela na Edwarda a obydvaja naraz staly a odkráčali hore.
O cca. 45 minút:
už sú tam docela dlho a ja začínam byť nervódna. Jasper to vycítil a poslal ku mne vlnu kludu ale ani tá nepomohla.
Tak so stala a išla do izby(mojej a Edwardovej)
Otvrila som dvere a to čo som tam vydela mi vyrazilo DYCH!
Rýchlo som zbehla dole a mala som na krajíčku
,,Esme, môžem dostať ten nedorobenú hostovskú izbu?"opýtala som sa Esme. Zatvárila sa nechápavo.
,,No vieš, lebo nabudúce nechcem nachytať Edwarda a Tanyu ako si t tak zozdávajú"povedala som a na konci sa mi zlomil hlas a začali mi tiecť slzy
,,COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO???"zakričal Emmet.
,,Ja mu tú sámku hned zrovnám"povedal a postavil sa.
,,Prepáčte, ja ja ,musím"povedala som a išla si pre bundu.
Edward:
Len čo nás Bella vydela som sa od Tanyi odtrhol. Jeb***á Taynyina schopnosť ktorá vás ovláda.Ako som jej to mohol spraviť! Chdoíme spolu posratí 1 deň a ja ju podvediem! Som imbecil. Rýchlo som sa obliekol a rýchlo vyskočil z okna hladať Bells...
__________________________________
__________________________________
Takže, chcela som sa opýtať na pár vecí, ktoré mi musíte poradiť.
1. Mám pokračovať?
2.Chcete HAPPY END alebo SAD END(happy end- E+B a sad end E+T)
3.Chcete viacej pohladou alebo iba Bells a Eda
4. Chcete sex Edwarda a Belly popísať alebo to odseknút.
Oznam: chcela som vám povedať, že ked je teraz škola budú kapitoly pribúdať pomalšie-cca. jedna kapitola za 2/3 dni . :(
Autor: gabriella (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek The Fame - 6.kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!