Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 9. Překvapení


Temný Úplněk- 9. PřekvapeníDalší kapitolka :)

Trvalo to dlouho, než mě všichni přesvědčili, že pro maminku není Philova návštěva nijak nebezpečná -fyzicky. Phil by jí neublížil na to jí až moc miluje. Pro ni to bude spíš veliká psychická bolest. Bude si myslet, že sní? Tak jako jsem si myslela já, když jsme přijeli z Itálie. Nebude tomu věřit, že Phil žije? Co když se jí, ale přitíží a bude muset zpátky do nemocnice? Musíme jet domů a to co nejrychleji Volturiovi se blíží a pořád se mění datum jejich návštěvy. Tentokrát je to za měsíc a pár dní. Alice říká, že čím víc mění rozhodnutí, tím bližší je termín jejich návštěvy.
Pomalu jsme s Edwardem ruku v ruce procházeli nemocniční chodbou. Alice s Philem na nás čekali doma, až tam maminku odvezem. ,,Bello,´´usmála se maminka ,,Edwarde. Myslím, že už můžeme jít.´´ podívala se na nás prosebným pohledem jakoby už už chtěla být doma. Tušila snad něco? Edward lehce přikývl a vzal do rukou maminčiny věci. Já ji chytla okolo ramen a společně jsme šli směrem k autu, které tu Edward vypůjčil.
Když jsme dojeli před dům Alice už nedočkavě stála před ním. Podívala jsem se na Edwarda a viděla jsem jak se usmívá. Určitě něco vyčetl v jejích myšlenkách. Něco co ho muselo pobavit. Nebo byl šťastný? Teď nevím. Nervźně jsem se mu podívala do očí a on mi můj pohled oplatil úsměvem. ,,Alice ti to potom poví,´´ uklidňoval mě ,,nechci ji připravit o tu radost, až ti to bude vyprávět.´´ hluboko se mi zadíval do tváře a pak mě políbil. Ten polibek byl tak krásný, tak vzrušující, tak....tak... neměla jsem slov. Najednou jsem ucítila Edwardovy rty jak spočinuly na mém uchu a něco mi pošeptaly. ,,Bello teď ne.´´ Proč? Proč mě odmítá? Copak jsem ho už omrzela? Koutkem oka jsem spatřila jak se na mě kouká a v tváři má svůj krásný pokřivený úsměv. ,,Proč?´´ podařilo se mi ze sebe dostat. ,,Proč mě odmítáš?´´ řekla jsem skoro až vyděšeně. Musel vycítit zděšení v mém hlase a znova mě lehce políbil. Asi mi chtěl dokázat, že mě neodmítá protože mě nechce určitě k tomu má vlastní důvod. ,,Bello podívej se na tvojí maminku. Právě ztratila milovanou osobu. Nebo si to aspoň myslí, nemyslíš, že by to měla jednoduší, kdybysme svoje city dávali trochu míň najevo?´´ Jasně maminka. Chudák maminka ona trpí tím že já jsem těsně přivinutá k Edwardovi, trpí při pohledu na naše polibky, určitě trpí i při pomyšlení na naši lásku. A za tím vším stojím já. Její dcera a ubližuju jí ze všeho nejvíc. Ona se cítí špatně a Edward si to může přečíst v jejích myšlenkách. Zná každou její myšlenku. Ach jak mu teď jeho dar závidím, kdybych mohla mamince nějako pomoci. Kdybych věděla jak. ,,Na co myslí?´´ zeptala jsem se potichu Edwarda, tak aby to maminka nemohla slyšet. ,,Na to jestli si sebou do Forks má brát hodně věcí, nebo jestli tam s námi jede jen na pár dní.´´ odpověděl mi Edward s hlasem plným klidu. No to je celá maminka. Samozřejmě ať si toho vezme co nejvíc jede s námi do Forks a nejlépe napořád.
Pomalým krokem jsme vešli do domu a maminka mi stiskla ruku pevněji. Vešli jsme do obývacího pokoje, kde na gauči  seděl Phil. Maminka vytřeštila oči a omdlela. Phil byl hned u nás a zvedal ji ze země. ,,Není jí nic.´´ odpověděl Edward asi na jeho myšlenku.
Po pár  minutách se maminka probrala a se zděšeným pohledem pročesávala místnost dokud se nesetkala s Philovým pohledem. Když se tak stalo promluvila. ,,Já... Já jsem mrtvá? A vy všichni taky?´´ Takže tohle si myslí, že jsme všichni mrtví a jsme v nebi. Jak jí mám vysvětlit, že mrtvej není nikdo, jen prostě Phil nikdy nezemřel a  jeden upír ho proměnil v upíra. ,,Ne maminko my všichni jsme živý. Jen je tu pár věcí, které by si měla vědět.´´ a pohledem jsem zamířila na Phila. Maminka se mi nevěřícne podívala do očí a potom znovu omdlela.

 

odkaz na 10.kapitolku  http://stmivani.wz.cz/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-10-navsteva/?PHPSESSID=bcaeaf7d7347024df507a783df3fe4fd

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 9. Překvapení:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!