Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 6.Novorozený

1.Maruska - Rozbřesk


Temný Úplněk- 6.Novorozenýtakže další kapitolka :) doufám že se bude líbit :)

Když mě Edward konečně pustil,abych mohla vylézt z postele zazvonil telefon. V tu ránu už mi stál Edward po boku, paži obtaženou okolo mého pasu a začal mluvit. ,,Alice? Ahoj.´´ Alice? co může chtít? Přitížilo se snad mamince? Nebo co měla vidění? Určitě měla viděni, protože mamince se nic stát nemohlo. Nic jí není. V místě kde jsem mívala jako člověk žaludek mě začalo píchat. Byla to bolest. Ale copak upíři umí cítit bolest? Určitě jsem zase nějaká vyjímka. Podívala jsem se na Edwarda a v jeho tváři zahlédla zděšění. Takže přece jen je něco s maminkou, ale co? Co se jí mohlo stát, vždyť je v nemocnici a tam je plno doktorů a navíc včera na tom nebyla až tak moc zle. Jen prostě omdlela. Kdyby tady byl Jasper určitě by mu nebylo moc  příjemně. Ve vzduchu by cítil úzkost a bolest, kterou jsem cítila já. Z mého přemýšlení mě vytrhl až Edward. ,,Počkej Alice. Bello co je s tebou?´´ ,,Je mi zle Edwarde. Co je s maminkou a nemlž dokážu snést pravdu.´´  snažil jsem se o co nevzrušený tón, ale i jako upír jsem občas neuměla zamaskovat stres tak dobře jako ostatní členové rodiny. ,,Bello? Co to říkáš? Co by bylo s tvojí matkou?´´ ptal se zděšeně Edward. Hrál to nebo mluví pravdu a mamince nic není? Proč jinak by ale Alice volala? ,,Bello? Posloucháš mě? Tvé mammince nic není je v pořádku a dneska ji pustí domu. Pojede s náma do Forks.´´ Maminka je v pořádku. Ulevilo se mi a přestalo mě píchat v břiše. Ale co se teda stalo? Proč Alice volá? ,, Ale co se teda stalo? Proč Alice volá?´´ vyslovila jsem svoji myšlenku tentokrát nahlas.
,,Měla vidění. Ne moc pěkné.´
,,Volturiovi?´´ při jejich jméně jsem sebou trochu zatřepala, jako bych mohla vzpomínky vytřepat z hlavy.
,,Ano.´´
,,Kdy? V letadle si říkal ž-že za dva měsíce.´´ koktala jsem.
,,To měli v plánu ale nechtějí dýl čekat.´´ Při slovu čekat jsem se trochu hlasitěji nadechla a ucítila jsem jak mě Edwardovi paže sevřely pevněji. ,,Nemusíme se bát jdou hlavně za tím upírem.´´ snažil se mě uklidnit. Jo jdou jenom za tím upírem opakovala jsem si. Nechtějí nikoho z mé rodiny. Edwarda, Renesmé, Alici..... nikoho koho miluji. Jdou si jen pro toho novorozeného upíra.
,,Máme ale ještě jeden problém,´´pokračoval Edward ,,Phil.´´ Na to bych málem zapomněla a v tom mi to zapadlo do sebe. Novorozený upír. Volturiovi si pro něj jdou a cestou se staví u nás, protože je to při cestě. Phil. Phil je ten upír. Ano musí to být on. Je novorozený a oni si jdou pro něj. Pro maminčina Phila. Pocítila jsem jak se Edward malinko otočil, aby mi viděl do tváře. ,,Víš někdy je strašně frustrující neumět ti číst myšlenky.´´ Tohle už ale nemohl říkat tak často. Naučila jsem se svůj štít ovládat a teď mi mohl myšlenky číst kdykoli jsem chtěla a někdy i když jsem byla proti.
,,Myslím že to mám.´´ řekla jsem rozpačitě.
,,Lásko co máš.´´
,,Ten upír-´´ přerušil mě ,,Co je s ním´´
,,Myslím že vím kdo to je.´´
,,Bello promiň ale od kdy ty znáš novorozený upíry.´´ teď jsem se cítila trochu uražená, ale na Edwarda se dlouho zlobit nedá, když vás obdaří svým krásným pokřiveným úsměvem, který já miluju.
,,Zamysli se nad tím. Volturiovi sem jdou, protože ten upír je nedaleko Forks. Jak se to vezme, ale Phoenix je cestou z Itálie nebo aspoň myslím.´´ Zeměpis jsem nikdy moc neovládala ani jako upírka. Když jsem se mu podívala znovu do tváře byla tamstopa zamyšlenosti. Najednou vzal mobil a rychlým pohybem namačkal čísla. ,,Alice?´´ ozvalo se. ,,Myslím že Bella přišla na to kdo je náš novorozený...´´

 

odkaz na 7.kapitolku  http://www.stmivani.wz.cz/10-ff-a-p-od-vas/temny-uplnek-7-blazen/?PHPSESSID=bcaeaf7d7347024df507a783df3fe4fd

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 6.Novorozený:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!