Nevím jestli se vám to bude líbit, ale pojmenovala jsem ho Patrick. Strašně se mi to jméno začalo líbit a přijde mi, že se na něj i hodí, když Philovo jméno taky začíná na P. Chtěla bych se omluvit, ale další kapitolka bude až za týden. Jedu na týden do Anglie. Snad se tahle bude líbit. A prosím pište vaše názory. :) Děkuji za podporu.
18.05.2009 (08:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1625×
,,Bude to Patrick´´ vydechla maminka a potom lehkými kroky vstala z postele.
O dva týdny později, už vypadal Patrick nejméně jako dvouměsíční miminko a ne jako dvoutýdenní. Maminka se, ale ještě pořádně neuměla ovládat, ale naštěstí tu byl Edward, který vždy věděl co má v plánu a stihl jí v tom zabránit. Návštěva Volturiových se neúprosně bížila. ,,Budou tu přesně za 10 dní.´´ řekla Alice svým zvonivým hláskem. Všichni jsme se na ni otočili a posedali si v jídelně okolo velikého stolu. Maminka Patricka něžně svírala v náručí a Phil jí stál po pravém boku. Kdyby bylo potřeba jí dítě vytrhnout z náručí.
Po chvíli se strhla veliká diskuze o tom jak by to asi mohlo proběhnout. Sice jsem byla proti, aby tam šla Nessi s náma, ale pak jsem uznala, že pro ni bude lepší, když bude s náma. Budu ji mít alespoň pořád u sebe. Patrick prý bude taky s námi a bude s Maminkou a Nessi stát opodál a budou obstoupeni pár vlky.
Všechno se začalo plánovat a už bylo vymyšlené i rozestavění. Edward si pak vzal Phila a učil ho ovládat jeho schopnosti. Šlo mu to celkem dobře. Edward vždy udělal to co si Phil přál a tomu se to po chvíli začalo líbit a používal to častěji.
Devět dní uplynulo jako voda a my měli namířeno zase na Baseballovou louku, kde proběhla všechna utkání. Edward tam postavil stan pro malého Patricka a Nessi. Jacob a jeho smečka čekali opodál v lese a hlídali.
Ráno jsme se všichni rozestavěli do svých pozic ze všech stran nás obstoupili vlci a pak to začalo. Na louku začali přicházet postavy v černých pláštích. Mohlo jich být 20 nebo i víc. Vpředu stála Jane s Aleckem a mezi nimi byl Aro. Vzhlédla jsem mu do tváře a on se vítězně usmál. Pomalými pohyby přicházeli blíž a blíž. Dnes tu ale nebyly manželky. Dnes ne. Takže to není tak vážné? Nechtějí ničit? Nebudou nám chtít ublížit? Podívala jsem se na Alici ta měla v očích,ale zvláštní výraz. Ne jako když má vizi, ten výraz bych poznala. Tenhle byl jiný. Zamyšlený. Smutný?
Pak Aro vystoupil z řady a začal se približovat. Po jeho boku stál jeho věrný štít Renatu. Po druhém boku mu stál Demetri. Rychle jsem svým štítem všechny obalila, aby na moji rodinu nemohl nikdo útočit. Pak jsem se zadívala Arovi do očí. Byl v nich úžas. Ale nad čím? Proč se tak rozplývá. Podívala jsem se na Edwarda a ten musel vycítit ten zmatek co jsem v sobě dusila a jemně přikývl. Aro byl natolik blízko, že by slyšel i to nejtišší šeptnutí, které by se mi Edward rozhodl poskytnout. Takže si budu muset na odpověď chvilku počkat. Ale co když ji už nikdy nedostanu? Je tohle naše zkáza. Z mého rozrušení mne probral až Arův hlas.
,,Moji milý tak rád vás zase vidím. Koukám že jste stvořili nového novorozeného. Ba rovnou dva a jedno nesmrtelné dítě.´´
,,Ona je napůl člověk.´´ vyhrkla jsem rozlobeným tónem.
,,Bello.Moje milá.Tentokrát tu nejsme kvůli tomu dítěti,ale kvůli otci.Nemám pravdu?Phile si otec?´´pronesl Aro vznešeným hlasem. Phil lehce přikývl na souhlas a pak začal vysílat svoji moc. Cítila jsem jak se dere ven z mého štítu. Aro se oklepal a začal se smát. ,,Mě nepřemůžeš můj milý. Renato?´´ ukázal na svůj štít a pak zase stáhl ruku a pořád šel blíž a blíž k nám. Takže na to se tak zamyšleně koukal na malého Patricka.Pomalu mi začaly docházet souvislosti. Když v tom se ozvala mohutná rána....
odkaz na 24.kapitolu http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/temny-uplnek-24-ticho/
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk- 23.Patrick:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!