Pěkné počtení :)
15.05.2009 (17:00) • betuli • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1844×
O pár vteřin později se stalo něco co by nikdo nečekal. Maminka se znovu nadechla. Jako by jí bůh dal novou šanci. Všichni koukali a nechápali co se děje.Tohle nikdo z nás nečekal. Carlisle ihned zabodl mamince jed ve stříkačce rovnou do srdce. Ozval se nový výkřik. Děkuju..pomyslela jsem si. Takže bůh existuje. Nenechal moji maminku zemřít.
Maminka se začala svíjet v bolestech a křičela ze všech sil.
,,Dáme ji morfin.´´ řekl Carlisle a už se zvedal že pro něj zajde.
,,To nepomůže.´´ vydechla jsem smutně. Vzpomněla jsem si na to jak mi ho Edward dal aby mě přeměna moc nebolela, ale vůbec to nepomohlo ba to naopak zhoršilo. Nemohla jsem křičet ani se hýbat a bolest jsem cítila stejnou. Vzpomínala jsem na to jak jsem Carlislovi lhala, že to pomohlo aby měl lepší pocit, protože jsem si myslela, že už nikoho nikdy přeměňovat nebude a tak to nebude potřeba aby věděl, že to nepomůže.
,,Bello?´´ nechápal Carlisle.
,,Nepomůže to.´´ zopakovala jsem.
,,Jakto? Ty předtím.´´
,,Nechtěla jsem aby Edward trpěl,protože jsem trpěla já.Bolí to stejně.Možná ještě víc, protože jsem se nemohla ani pohnout ani křičet,´´ objasňovala jsem mu ,,promniň Carlisle, ale myslela jsem si, že už nebude potřeba nikoho proměňovat a tak vám to nebudu muset říkat.´´ pokračovala jsem.
,,To od tebe bylo velmi velkorysé Bello a děkuji za upřímnost.´´řekl a lehce se usmál.
,,Já taky děkuji, že se nezlobíš.´´ V tu chvíli se z pracovny ozval další výkřik. Věděla jsem jak maminka musí trpět. Všude po těle musí cítit oheň, který jí spaluje a její srdce bije jak na poplach.
,,Musím za ní.´´ špitla jsem bolestným hlasem.
,,Jdi.´´ řekl klidně.
Rychle jsem běžela do vedlejšího pokoje. U maminčina lůžka seděl Phil a neustále se jí omlouval, že nebyl natolik silný, aby ji proměnil sám. Mluvil o jejich děťátku jak roste a jak se pořád usmívá.
,,A je to holčička nebo chlapeček?´´ zeptala se najednou maminka a my všichni jsme vydechli úžasem. Ať jsem počítala jak jsem počítala, vždycky mi vyšly dva dny. Nechápavě jsem se podívala na Carlisla. ,,Někdy je proměna kratší.´´ objasnil mi. Lehce jsem přikývla a pak jsem si šla sednout vedle Phila.
,,Je to chlapeček.´´ řekl mamince.
,,Chlapeček,´´ řekla svým novým zvonivým hláskem a usmívala se ,,a jak se jmenuje?´´
,,Čekali jsme na tebe. Zatím mu říkáme mimínek.´´ odpověděl jí zase Phil.
,,Mimínek?´´ divila se maminka.
,,To vymyslela Renesmé.´´ usmála jsem se.
,,Renesmé ach ano. Je to krásné jak mu říkáte, ale myslím, že už potřebuje jméno.´´
Jaký jméno by jste dali miminku Reneé? :)
Autor: betuli (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Temný Úplněk- 22.Nečekané:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!