Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Temný Úplněk- 19.Pravda


Temný Úplněk- 19.PravdaDalší...Omlouvám se za spoždění, ale celý víkend jsem byla pryč. Snad se bude líbit :)

,,Bello copak je to co přede mnou všichni tajíte. Už mi to prozraď.´´maminka byla celá napjatá co jí odpovím.
,,Slib mi jen jedno,´´lehce přikývla ,,necháš mě to domluvit až do konce a nebudeš mě vyrušovat?´´
,,Bello co to je?´´ byla celá zděšená a její srdce začalo bít jako na poplach ,,někoho si zabila? Nebo oni?´´ ukázala směrem k domu Cullenových.
,,Ne .. nic takového.´´ vyhrhla jsem. Jak na to jen přišla? No vlastně není moc daleko od pravdy. Ano skoro každý z rodiny Cullenových někoho zavraždil, ale to není to co jí chci.. Já to nezvládnu. Začala jsem se soustředit a na chvíli se mi povedlo dostat svůj štít pryč. Edwarde musíš mi pomoct prosím.
,,Bello? Je ti něco?´´ ptala se mě maminka a začala se mnou lehce třást. Pootočila jsem se na ni a podařilo se mi ze sebe dostat lehký úsměv. Ani ne po minutě vedle nás stál Edward a objímal mě kolem pasu. Maminka se zatvářila rozpačitě.
,,Neví co si má myslet. Bojí se co se tu děje.´´ zašeptal mi Edward do ucha a při tom mě lehce políbil.
,,Bello tak co si mi to chtěla říct? Povídej.´´ promluvila maminka a stiskla ruce v pěst. Pomalu jsem se podívala na Edwarda a nahodila omluvný výraz. Věděla jsem že to pochopil a začal. ,,René myslím že by bylo lepší, kdyby tu byl i Phil.´´
,,Phil,´´ vydechla maminka ,,jo jistě.´´ lehce přikývla a podívala se směrem k domu. Ani ne za pár vteřin stál Phil u maminky a objímal ji. Alice. Pomyslela jsem si. Cítila jsem jak se Edward lehce začal smát. ,,Ona ví všechno.´´ připoměl mi.
,,Nejsme to co si myslíš.´´ prohlásil Edward jen tak mimochodem.
,,Jak? Co? Bello?´´ podívala se na mě maminka zděšeně.
,,Nejsme lidé.´´ řekla jsem na objasněnou. Podívala jsem se na maminku a bylo vidět že se musí moc přemáhat aby se nesložila.
,,Phile a co ty s tím máš společného?´´ ptala se zoufale.
,,Já..´´ koktal Phil. Edward musel slyšet jeho myšlenky a hned promluvil, jako kdyby ho chtěl vysvobodit.
,,My jsme upíři René.´´ maminka vykulika oči a spadla Philovi do náruče, po chvíli se vzpamatovala a podívala se na mě.
,,Bello?´´ řekla nechápavě.
,,On má pravdu.´´ odpověděl za mě Phil.
,,Vy jste upíři,´´ ptala se. Lehce jsem přikývla. ,,a teď mě chcete vysát krev?´´ ptala se a po tváři jí začaly téct slzy, složila se na zem a celá se začala třást. ,,Mami, maminko.. my ti nechceme ublížit.´´ při těch slovech sebou lehce trhla. Netrvalo to ani chvíli a omdlela. Phil ji vzal do náruče a nesli ji k domu. ,,Ona?´´ptala jsem se zděšeně.
,,Pochopí to.´´ prohlásila Alice, která najednou stála vedle mě.
,,Kdy? Alice kdy?´´ nechápala jsem.
,,Brzo.´´ odpověděla a začala se usmívat. Proč se usmívá? Potom jsem si vzpomněla na ty těhotenské testy co maminka viděla tady v domě.
,,Já ne.´´ řekla a začala se smát svým zvonivým smíchem.
,,Kdo?´´ ptala jsem se nervózně.¨
,,To nemůžu.´´ chichotala se.
,,Alice,´´ skoro jsem křičela ,,řekni mi to nebo se zeptám Edwarda.´´
,,Ten ti nic nepoví.´´ skoro to zpívala.
,,Proč?´´ V poslední době bylo všechno divné.
,,To ti nesmím prozradit.´´
,,Edwarde?´´ zakřičela jsem. V tu chvíli stál vedle mě. ,,Tak povídej.´´ začala jsem.
,,Nevim co chceš slyšet.´´ přitáhl si mě blíž k sobě a začal mě líbat. Lehce jsem se od něj odtáhla a zamračila se.
,,Ty víš o čem mluvím viď.´´ snažila jsem se aby na mě nepoznal, jak .
,,Vím, ale nepovím.´´ znovu si mě k sobě přitáhnul a něžně mě povalil na zem.
,,Edwarde...´´ sažila jsem se mluvit mezi polibky.
,,Ano Bello?´´ pořád mě líbal.
,,Ty víš, že chci znát odpověď.´´
,,A ty zas víš, že ji vždycky dostaneš. Nech to chvíli na mě. A potom-´´
,,Mi odpovíš.´´ dokončila jsem to.
,,Možná.´´
,,Určitě.´´ teď jsem ho líbala i já a nechala se jím vést....


Po dlouhé noci plné vášně jsem ho začala vyzpovídávat. Ze začátku celou dobu mlčel, ale pak se nechal zmást a vypadlo z něj jedno jméno. ,,Esmé-´´ přerušila jsem ho ,,Esmé? Co ta s tím má společného?´´ vůbec jsem nechápala, co by s tím mohla mít Esmé společného. ,,Bello já ti to nemůžu říct.´´ řekl a z hlasu mu bylo slyšet odhodlání.
,,Edwarde, přece mi nechceš lhát nebo mi snad něco tajíš?´´ pohodlně jsem se mu uvelebila na klíně a postupně vyzvídala informace. Nakonec jsem se dozvěděla, že má s tím i něco společného Reneé a že se to nedozvím dokud nebudu muset. Z našeho rozhovoru nás totiž vyrušila Renesmé, která se zrovna zbudila a žádala si pozornost. Přiloudala se k nám do postele a pak mi zašeptala do ucha. ,,Maminko volala Alice.´´ lehce jsem ji políbila a šla k svému mobilu, abych Alici zavolala. Netrvalo to ani pár sekund a Alice už zvedala mobil a vychrlila na mě hromadu informací. ,,Musíte přijít jde o Volturiovi.´´ pištěla.
,,Kde si Alice?´´ptala jsem se.
,,Kousek od vás, za pár chvilek tam budu a potom se všichni musíme domluvit co s tím.´´ zavěsila a v tu chvíli někdo vcházel dovnitř. ,,Ahoj´´ pozdravila jsem a šla směrem k vchodu. Za zády mi stál Edward a Nessi držel v náručí.
,,Nemyslímže je na to vhodná doba Alice.´´ promluvil Edward a obtočil mi ruku kolem pasu.
,,Já si to taky nemyslím, ale už je čas.´´ oponovala mu Alice.
,,Na co je čas? Co mi to tajíte?´´ skoro jsem křičela.
,,Ty testy Bello.´´ začal Edward.
,,Co .. co je s nima?´´ nechápala jsem a ruce sevřela silně do pěstí.
,,Tvoje maminka. Bello ona je těhotná. Nebo myslím.´´ řekla Alice a já jsem trochu povolila pěsti.
,,Tě-tě co?´´ koktala jsem.
,,Těhotná.´´ vyslovil to slovo znovu Edward.
,,Jaktože si nejseš jistá?´´ vložila jsem se do toho znovu.
,,Vyspala se s Philem Bello.´´ Edward si mě k sobě přitáhl těsněja a Nessi se teď dotýkala mé tváře a přehrála mi poslední větu znova. Vyspala se s Philem Bello. Ona se vyspala s Philem?
,,Kdy?´´ hlas se mi třásl napětím.
,,Před dvěma dny.´´ byla to Alice kdo teď odpověděl.
,,Když... když už byl upír?´´ vykoktala jsem.
,,Má neskutečné sebeovládání.´´ řekl Edward.
,,Ona čeká upíra?´´ zděsila jsem se.
,,Jako ty Bello.´´ Alice se lehce zamračila.
,,Ale to bylo jiný. Ona vůbec neví co se děje. To nedovolím. Kde je Carlisle.´´ křičela jsem.
,,Je v domě.´´ odpověděla Alice. Rychlým pohybem jsem se otočila a odcházela pryč.
,,Kam jdeš?´´ ptal se Edward.
,,Za Carlislem! Musí to z ní dostat pryč než jí to ublíží. Hned!´´ Rychle jsem utíkala k domu Cullenových a ještě jsem zaslechla jak na mě Edward volá. ,,Bello stůj to nemůžeš! Nech to na ní. Nech se jí rozhodnout.´´
,,To nedovolím.´´ zaječela jsem a najednou jsem stála před domem a přímo proti mě seděla maminka a smála se....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temný Úplněk- 19.Pravda:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!